Premiera nowego filmu z Joanną Kulig i Michałem Czerneckim już w sierpniu
W komedii romantycznej wyreżyserowanej przez Michała Rogalskiego zobaczymy całą plejadę gwiazd: Joannę Kulig, Michała Czerneckiego, Grażynę Szapołowską, Andrzeja Seweryna, Macieja Musiałowskiego oraz Ewę Wencel. Scenariusz do filmu stworzył Krzysztof Rak - autor hitów takich jak „Bogowie” oraz „Sztuka kochania. Historia Michaliny Wisłockiej”. Za konsultacje muzyczne i zakup licencji autorskich do oprawy muzycznej filmu odpowiadała firma Sirens.
Ania i Grzesiek to zakochani, którzy próbują stworzyć rodzinę i zacząć wszystko od nowa. Nie jest to proste, zwłaszcza, że oboje mają dzieci. Na dodatek w pobliżu pojawiają się rodzice Ani, rodzice Grześka oraz byli małżonkowie zakochanych. Istny galimatias. Na dodatek najbliżsi układają intrygę, której celem jest tytułowa para. Czy nowa relacja przetrwa? Czy powiedzenie „żyli długo i szczęśliwie” sprawdzi się w tym przypadku? Wreszcie: czy da się zbudować patchworkową rodzinę, gdy każdy ma swoje uprzedzenia?
Ciepła i pełna wzruszeń komedia romantyczna Canal+ Original pojawi się w kinach na początku sierpnia. Za konsultacje muzyczne, zakup licencji autorskich oraz produkcję coveru The Offspring "The Kids Aren’t Alright odpowiadała firma Sirens. Projekt prowadziła Aneta Brykalska.
Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!
ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.