Premiera nowej serii z okazji Dnia Przyjaźni na antenie Romance TV
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
30 lipca obchodzony jest na świecie Międzynarodowy Dzień Przyjaźni. Z tej okazji Romance TV zaprasza widzów na dwie premiery filmowe nowej serii: Przyjaźń to coś więcej – Na chwałę dnia oraz Przyjaźń to coś więcej – Poczwórna dawka emocji, które pokaże właśnie w niedzielę, 30 lipca o godzinach 20:00 i 21:50. Akcja dzieje się w Rugii, gdzie poznamy czwórkę przyjaciół, którzy stawiają czoło przeciwnościom losu.
Przyjaciele są ludźmi, którzy nie pokazują ci drogi, tylko po prostu nią z tobą idą. Podobnie jak w zupełnie nowej serii filmów „Przyjaźń to coś więcej”, którą Romance TV pokaże z okazji Międzynarodowego Dnia Przyjaźni. Życie bywa często pełne trudnych momentów, ale przyjaciele pomagają je przetrwać.
„Przyjaźń to coś więcej – Na chwałę dnia” premiera, 30 lipca, o godz. 20:00
Minęło sześć miesięcy, odkąd Oliver, mąż Jette, wypłynął w morze w poszukiwaniu bursztynu i zaginął. Jette i jej ośmioletni syn są przekonani, że Oliver żyje i wróci do domu. Starszy syn Jette ma wrażenie, że jego matka nie chce spojrzeć prawdzie w oczy.
„Przyjaźń to coś więcej – Poczwórna dawka emocji”, premiera, 30 lipca, godz. 21:50
W domu Malte i jego ojca nie rozmawia się o matce Malte. Malte mówi: „Ona już dla mnie dawno umarła.” Ale jego przyjaciele dobrze wiedzą, że to tylko połowa prawdy. Kiedy w miasteczku Sellin zjawia się młoda Steffi i pozornie owija sobie Malte wokół małego palca, Johanna, Jette i Fabian bardzo się dziwią, że Malte jest dla Steffi aż tak przystępny.
Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Charlotte Link, Ingi Lindström, Barbary Wood, Utty Danelli, Emilie Richards oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Nauczyciel”, „Elisa z Rivombrosy”, „Burza uczuć”, „Danni Lowinski”, „Misja: Życie!”, „Wszystko dla Pań”, „Kochanki” czy obsypana nagrodami australijska produkcja „Tatusiowie na medal”.
Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Kanał. /dostępny jest w Niemczech, Austrii, w Szwajcarii oraz w Polsce. Za dystrybucję Romance TV w Polsce, od stycznia 2015, na zlecenie Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG, odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Cyfrowym Polsacie, Orange, UPC, Vectrze, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Można go także oglądać w serwisach PLAY NOW oraz IPLA. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.
romance-tv.pl
facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia
romance-tv.pl, facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.