Komunikaty PR

Premiera serialu obyczajowego „Dzień za dniem” w Warner TV

2022-04-21  |  12:00
Biuro prasowe

Początkowo, tuż po premierze, ten serial sprawiał wrażenie zwykłej produkcji o amerykańskiej rodzinie. Wraz z emisją kolejnych odcinków widzowie szybko przekonali się, że wcześniej ta niepozorna seria jest wyjątkowa. Wnosi wiele wątków, których do tej pory brakowało w telewizji: jak codzienne życie osoby z zespołem Downa czy chorej na AIDS. „Dzień za dniem” premierowo zagości w Warner TV już w środę 4 maja o 15:15. 

 

Główni bohaterowie serialu „Dzień za dniem” to rodzina Thatcherów. Tata, Andrew, jest właścicielem restauracji. Mama, Elizabeth, była aktorką i piosenkarką. Razem wychowują córkę Beccę, syna Corky’ego i pasierbicę Andrew – Paige. Mierzą się z różnymi trudnościami tak jak inne rodziny, ale mają dodatkowe wyzwania: Corky jest osobą z zespołem Downa, a Becca w pewnym momencie wiąże się z chorym na AIDS Jessem. Cała trójka próbuje poruszać się po świecie codziennych spraw i funkcjonować w szkolnej rzeczywistości. Śledzenie ich losów w telewizyjnej produkcji pozwoliło widzom lepiej poznać problemy innych społeczności.

Corky chce odnaleźć się w społeczności innych dzieciaków z liceum: nie jest mu łatwo, bo koledzy i koleżanki nie zawsze są pozytywnie nastawieni do młodego Thatchera. Twórcy nie pokazują losów bohatera w sposób cukierkowy, prezentując jego gafy i niezręczne sytuacje, ale tym samym skupiając się na człowieczeństwie postaci. Sam aktor Chris Burke, odtwórca roli Corky’ego, ma zespół Downa i ówcześnie był jedną z niewielu osób z tym zespołem, które zostały postacią telewizyjną. Co więcej, otrzymał nominację do Złotego Globa za rolę drugoplanową i stał się symbolem reprezentacji społeczności.

Nie mniej istotny był obraz Jessego, chłopaka Becci. Zmagania bohatera z AIDS dotyczyły nie tylko jego samego, ale także zmartwienia o komfort dziewczyny. Czy może zapewnić jej wszystko, czego potrzebuje? Czy choroba stanie na drodze ich miłości? Czy Becca zaakceptuje Jessego takim, jakim jest? Dramatyczny związek pełen będzie wzlotów i upadków. Realny sposób ukazania codziennego życia pozwala widzom „Dnia za dniem” sympatyzować z Thatcherami, przeżywając zmagania niemal u boku bohaterów.

Te codzienne sytuacje są jednak okraszone humorem, a serial nie opiera się wyłącznie na moralnych dylematach. Gafy Corky’ego bawią nawet samego bohatera, a miejsce w domu Thatcherów ma też pies Arnold, który bywa drugoplanowym figlarzem produkcji. Fanów „Dnia za dniem” ucieszy informacja, że w przygotowaniu jest już kontynuacja serialu!  

Warner TV wyemituje wszystkie 4 sezony „Dnia za dniem". Premierowa emisja już w środę 4 maja.

Plan emisji:

Premierowe odcinki: od poniedziałku do piątku, godz. 15:15 i 16:15.

Powtórna emisja: od poniedziałku do piątku, godz. 13:30 i 14:25.

 

O Warner TV

Warner TV to kanał emitujący kinowe blockbustery oraz nagradzane i uznane na całym świecie seriale. Czerpie z bogatej tradycji marki Warner Bros. Warner TV to przestrzeń dla dobrych historii. To tu spotykają się fani nowoczesnych produkcji i kinowych klasyków. W każdym miesiącu widzowie mogą liczyć na angażujące cykle tematyczne i wciągające maratony kinowych hitów. W stałej ramówce emitowane są klasyki jak m. in. „Dirty Dancing”, „Zabójcza broń”, „Matrix” czy „Siedem lat w Tybecie” oraz produkcje serialowe, wśród których znajdują się: „4 Blocks”, „Dr Quinn”, „Strażnik Teksasu” czy „Tropiciele”. Kanał jest nadawany w jakości HD. Więcej informacji na stronie warnertv.pl. 

 

Biuro prasowe

Plac Trzech Krzyży 10/14

00-499 Warszawa

 

Wszelkie pytania prosimy kierować na adres:

PolandPR@warnermedia.com  

 

Kateryna Dmytriieva

Marketing & PR

kateryna.dmytriieva@warnermedia.com 

+48 512 027 201

 

Joanna Więckowska

Project Manager | dotrelations

joanna.wieckowska@dotrelations.pl

+48 690 995 770

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski! Biuro prasowe
2024-10-16 | 01:00

Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!

Popularna marka L.O.L. Surprise™ należąca do firmy MGA Entertainment ogłosiła światową premierę filmu The Skate Dance Movie, która miała miejsce 3 października na
Film ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
2024-10-15 | 14:00

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI, GDZIE TRWA ANIMARKT STOP MOTION FORUM 2024   Przyjechali z różnych stron świata, by uczyć się
Film „Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
2024-09-28 | 10:00

„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!

Ukochany serial widzów Romance TV, „Górski lekarz”, wraca na antenę z najnowszym, 17 sezonem! Od wtorku 15 października, fani Martina Grubera będą mogli śledzić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.