Komunikaty PR

Premiera serialu obyczajowego „Dzień za dniem” w Warner TV

2022-04-21  |  12:00
Biuro prasowe

Początkowo, tuż po premierze, ten serial sprawiał wrażenie zwykłej produkcji o amerykańskiej rodzinie. Wraz z emisją kolejnych odcinków widzowie szybko przekonali się, że wcześniej ta niepozorna seria jest wyjątkowa. Wnosi wiele wątków, których do tej pory brakowało w telewizji: jak codzienne życie osoby z zespołem Downa czy chorej na AIDS. „Dzień za dniem” premierowo zagości w Warner TV już w środę 4 maja o 15:15. 

 

Główni bohaterowie serialu „Dzień za dniem” to rodzina Thatcherów. Tata, Andrew, jest właścicielem restauracji. Mama, Elizabeth, była aktorką i piosenkarką. Razem wychowują córkę Beccę, syna Corky’ego i pasierbicę Andrew – Paige. Mierzą się z różnymi trudnościami tak jak inne rodziny, ale mają dodatkowe wyzwania: Corky jest osobą z zespołem Downa, a Becca w pewnym momencie wiąże się z chorym na AIDS Jessem. Cała trójka próbuje poruszać się po świecie codziennych spraw i funkcjonować w szkolnej rzeczywistości. Śledzenie ich losów w telewizyjnej produkcji pozwoliło widzom lepiej poznać problemy innych społeczności.

Corky chce odnaleźć się w społeczności innych dzieciaków z liceum: nie jest mu łatwo, bo koledzy i koleżanki nie zawsze są pozytywnie nastawieni do młodego Thatchera. Twórcy nie pokazują losów bohatera w sposób cukierkowy, prezentując jego gafy i niezręczne sytuacje, ale tym samym skupiając się na człowieczeństwie postaci. Sam aktor Chris Burke, odtwórca roli Corky’ego, ma zespół Downa i ówcześnie był jedną z niewielu osób z tym zespołem, które zostały postacią telewizyjną. Co więcej, otrzymał nominację do Złotego Globa za rolę drugoplanową i stał się symbolem reprezentacji społeczności.

Nie mniej istotny był obraz Jessego, chłopaka Becci. Zmagania bohatera z AIDS dotyczyły nie tylko jego samego, ale także zmartwienia o komfort dziewczyny. Czy może zapewnić jej wszystko, czego potrzebuje? Czy choroba stanie na drodze ich miłości? Czy Becca zaakceptuje Jessego takim, jakim jest? Dramatyczny związek pełen będzie wzlotów i upadków. Realny sposób ukazania codziennego życia pozwala widzom „Dnia za dniem” sympatyzować z Thatcherami, przeżywając zmagania niemal u boku bohaterów.

Te codzienne sytuacje są jednak okraszone humorem, a serial nie opiera się wyłącznie na moralnych dylematach. Gafy Corky’ego bawią nawet samego bohatera, a miejsce w domu Thatcherów ma też pies Arnold, który bywa drugoplanowym figlarzem produkcji. Fanów „Dnia za dniem” ucieszy informacja, że w przygotowaniu jest już kontynuacja serialu!  

Warner TV wyemituje wszystkie 4 sezony „Dnia za dniem". Premierowa emisja już w środę 4 maja.

Plan emisji:

Premierowe odcinki: od poniedziałku do piątku, godz. 15:15 i 16:15.

Powtórna emisja: od poniedziałku do piątku, godz. 13:30 i 14:25.

 

O Warner TV

Warner TV to kanał emitujący kinowe blockbustery oraz nagradzane i uznane na całym świecie seriale. Czerpie z bogatej tradycji marki Warner Bros. Warner TV to przestrzeń dla dobrych historii. To tu spotykają się fani nowoczesnych produkcji i kinowych klasyków. W każdym miesiącu widzowie mogą liczyć na angażujące cykle tematyczne i wciągające maratony kinowych hitów. W stałej ramówce emitowane są klasyki jak m. in. „Dirty Dancing”, „Zabójcza broń”, „Matrix” czy „Siedem lat w Tybecie” oraz produkcje serialowe, wśród których znajdują się: „4 Blocks”, „Dr Quinn”, „Strażnik Teksasu” czy „Tropiciele”. Kanał jest nadawany w jakości HD. Więcej informacji na stronie warnertv.pl. 

 

Biuro prasowe

Plac Trzech Krzyży 10/14

00-499 Warszawa

 

Wszelkie pytania prosimy kierować na adres:

PolandPR@warnermedia.com  

 

Kateryna Dmytriieva

Marketing & PR

kateryna.dmytriieva@warnermedia.com 

+48 512 027 201

 

Joanna Więckowska

Project Manager | dotrelations

joanna.wieckowska@dotrelations.pl

+48 690 995 770

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.