PREMIEROWE EKRANIZACJE POWIEŚCI INGI LINDSTRÖM W ROMANCE TV!
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
Dla wszystkich fanów ekranizacji powieść Ingi Lindstrom Romance TV przygotował wspaniałą niespodziankę! W lutowe czwartki o godz. 20:00 stacja pokaże aż 3 premierowe filmy z tej popularnej serii. Już 9 lutego Romance TV zaprasza na „Inga Lindström: Róże na piasku”, tydzień później, 16 lutego na „Inga Lindström: Motyle w brzuchu”, zaś 23 lutego widzowie zobaczą „Inga Lindström: Ukochany wróg”.
Skaliste wyspy, bezkresne lasy i malownicze jeziora Skandynawii są areną najnowszych ekranizacji powieści Ingi Lindström. Już w lutym widzowie Romance TV obejrzą pełne namiętności historie miłosne prezentowane w telewizyjnych premierach tej bardzo lubianej serii.
Inga Lindström: Róże na piasku – premiera, 9 lutego, godz. 20:00
Catrine ma wkrótce lecieć do Nepalu, gdzie chce pracować przez rok jako pielęgniarka. Wszystko zmienia jednak echo wydarzeń z przeszłości. Catrine chce jeszcze wybrać się ze swoją matką na pożegnalną wycieczkę nad morze. Na plaży spotyka Pellego. Nie ma pojęcia, że jego ojca i jej matkę łączy tragiczna tajemnica…
Inga Lindström: Motyle w brzuchu – premiera, 16 lutego, godz. 20:00
Liv, z wykształcenia entomolożka, pracuje nad ważnym projektem, ale znów musi się zająć Smillą, swoją niepoukładaną siostrą. Tym razem z nieoczekiwanym skutkiem. Smilla zakochuje się w Love, przesympatycznym pilocie, a Liv ma mu pomóc w jego motylarni. Liv zgadza się i po pewnym czasie zauważa, że darzy Love czymś więcej niż tylko sympatią.
Inga Lindström: Ukochany wróg -premiera, 23 lutego, godz. 20:00
Elli zatrudnia się jako kierowca, żeby dowiedzieć się, dlaczego zagrożona jest funkcjonująca zgodnie z miejscową tradycją gospoda jej rodziny. Czy sabotaż organizuje nowy szef Elli, Lucas, który jest prawą ręką przedsiębiorcy, Viggo Berga? Im bardziej Elli zagłębia się w świat Lucasa, tym silniejsza więź łączy tę dwójkę.
Kontakt dla mediów: Aleksandra Karwacka, tel. 669 507 492, e-mail: a.karwacka@agencjafaceit.pl
Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Charlotte Link, Ingi Lindström, Barbary Wood, Utty Danelli, Emilie Richards oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Nauczyciel”, „Elisa z Rivombrosy”, „Burza uczuć”, „Danni Lowinski”, „Misja: Życie!”, „Wszystko dla Pań”, „Kochanki” czy obsypana nagrodami australijska produkcja „Tatusiowie na medal”.
Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Kanał. /dostępny jest w Niemczech, Austrii, w Szwajcarii oraz w Polsce. Za dystrybucję Romance TV w Polsce, od stycznia 2015, na zlecenie Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG, odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Cyfrowym Polsacie, Orange, UPC, Vectrze, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Można go także oglądać w serwisach PLAY NOW oraz IPLA. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.
romance-tv.pl
facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia
romance-tv.pl, facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.