Komunikaty PR

PREMIEROWE ROMANTYCZNE LETNIE UCZUCIA W ROMANCE TV

2023-01-13  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

W sam środek zimy Romance TV pragnie zabrać widzów w letnią podróż dzięki premierowym filmom z serii „Lato w…”. Od 15 stycznia w każdą niedzielę o godz. 20:00 stacja pokaże nowy odcinek. Pierwsza podróż odbędzie się na Istrię – „Lato na Istrii”, tydzień później, 22 stycznia Romance TV zaprasza na „Lato w Bretanii”, zaś 29 stycznia na „Lato nas Jeziorem Garda”.

 

Romantyczne letnie uczucia w styczniu w Romance TV!

 

15 stycznia widzom Romance TV zrobi się ciepło na sercu. W każdy niedzielny wieczór znajdzie się w programie premierowy film z serii „Lato w…”, który porwie nas w dalekie zakątki świata i opowie pełną letniego ciepła, romantyczną historię. Wszystko aby oderwać się odrobinę od zimowej aury i pomarzyć o wakacyjnych kierunkach!

 

„Lato na Istrii” – premiera, 15 stycznia, godz. 20:00

 

Anne jedzie na Istrię, ponieważ jej najlepsza przyjaciółka bierze tam ślub. Ale nawet w czasie urlopu nie zapomina o swojej pracy i zawsze pozostaje czujna. Jako piłkarska skautka nieprzerwanie poszukuje zdolnych futbolistów. 12-letni Milos jest wyjątkowym talentem. Tak się składa, że Zoran, jego ojciec, był młodzieńczą miłością Anne. Ich związek przegrał jednak z zamiłowaniem Zorana do piłki nożnej. Teraz ponownie rodzi się miłość pomiędzy Anne i Zoranem, świadkiem pana młodego.

 

„Lato w Bretanii” – premiera, 22 stycznia, godz. 20:00

 

Britta, lekarka weterynarz, rozstała się niedawno ze swoim życiowym partnerem i chce zbudować sobie nowe życie. Najchętniej w Bretanii. Swój wymarzony dom już znalazła, ale zainteresowany jest nim również Yves, rybak, który nie może już zarabiać na połowie ryb i chciałby się utrzymywać z wynajmowania wakacyjnych mieszkań.

 

„Lato nad jeziorem Garda” – premiera, 29 stycznia, godz. 20:00

 

Nell Berger chce nadrobić to, co straciła. Po śmierci rodziców opiekowała się swoim rodzeństwem i odstawiła na bok własne pragnienia. Teraz ma się to zmienić. Kurs na instruktorkę paralotniarstwa ma być przepustką do wielkiego świata. Czy tak się stanie?

 

Kontakt dla mediów: Aleksandra Karwacka, tel. 669 507 492, e-mail: a.karwacka@agencjafaceit.pl 

 

Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Charlotte Link, Ingi Lindström, Barbary Wood, Utty Danelli, Emilie Richards oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Nauczyciel”, „Elisa z Rivombrosy”, „Burza uczuć”, „Danni Lowinski”, „Misja: Życie!”, „Wszystko dla Pań”, „Kochanki” czy obsypana nagrodami australijska produkcja „Tatusiowie na medal”.

 

Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Kanał. /dostępny jest w Niemczech, Austrii, w Szwajcarii oraz w Polsce. Za dystrybucję Romance TV w Polsce, od stycznia 2015, na zlecenie Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG, odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Cyfrowym Polsacie, Orange, UPC, Vectrze, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Można go także oglądać w serwisach PLAY NOW oraz IPLA. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.

 

romance-tv.pl

facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

romance-tv.pl, facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski! Biuro prasowe
2024-10-16 | 01:00

Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!

Popularna marka L.O.L. Surprise™ należąca do firmy MGA Entertainment ogłosiła światową premierę filmu The Skate Dance Movie, która miała miejsce 3 października na
Film ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
2024-10-15 | 14:00

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI, GDZIE TRWA ANIMARKT STOP MOTION FORUM 2024   Przyjechali z różnych stron świata, by uczyć się
Film „Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
2024-09-28 | 10:00

„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!

Ukochany serial widzów Romance TV, „Górski lekarz”, wraca na antenę z najnowszym, 17 sezonem! Od wtorku 15 października, fani Martina Grubera będą mogli śledzić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.