Komunikaty PR

PRZEDŚWIĄTECZNE PREMIERY W ROMANCE TV!

2022-11-08  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

W końcu listopada Romance TV pragnie zaprosić widzów na dwie wyjątkowe premiery. Ostatnia niedziela miesiąca upłynie pod znakiem baśni w cyklu „Baśniowy adwent” gdzie po raz pierwszy o godz. 20:00 wyemitowany będzie film „Duch w butelce”. Z okazji Andrzejek o godz. 20:00, stacja zaprasza na premierę telewizyjną komedii romantycznej „Miłosny galimatias”. 

Baśniowy adwent w Romance TV – „Duch w butelce” – premiera, 27 listopada, godz. 20:00

Adwent na Romance TV będzie naprawdę baśniowy! W każdy niedzielny, adwentowy wieczór stacja pokaże wzruszające baśnie, które opowiedzą cudowne historie miłosne. Na początek zapraszamy na telewizyjną premierę: ekranizację baśni braci Grimm „Duch w butelce”.

Sophia, córka drwala, chciałaby zostać lekarką i praktykuje u doktora Rotha. Doktor wręcza jej kluczyk do szafki z lekarstwami, ale zabrania czegokolwiek dotykać. Sophia zauważa w szafce butelkę z uwięzionym duchem Merkuriuszem. W drzwiach pomieszczenia staje doktor Roth. Informuje dziewczynę, że jej ojciec nie jest już w stanie opłacać jej praktyk. Przerażona Sophia upuszcza butelkę z duchem na podłogę. Próbuje zaradzić nieszczęściu, ale Merkuriusz zdążył już narobić w wiosce wiele szkód…

Telewizyjna premiera z okazji Andrzejek „Miłosny galimatias” – 30 listopada, godz. 20:00

Dzięki przypadkowi mogą spotkać się ludzie, którzy w inny sposób nigdy by się nie spotkali. Podobnie jest w telewizyjnej premierze „Miłosny galimatias”, w której spotkają się całkiem odmienne światy, a którą Romance TV pokaże z okazji Andrzejek. Ostatni dzień listopada to dzień świętego apostoła Andrzeja. Święty Andrzej jest między innymi patronem zakochanych i instytucji małżeństwa, a andrzejkowa noc była uważana za noc miłosnych przepowiedni.

Andrea, zwariowana projektantka damskiej bielizny, nie chce mieć dzieci. Spotyka jednak Gregora, typowego macho, a niedługo potem Chrisa, wrażliwego adwokata. Z oboma ląduje w łóżku, a na dodatek zachodzi w ciążę. Chaos w czystej postaci…! Bo kto jest ojcem? Zapraszamy na „Miłosny galimatias”!

 

Kontakt dla mediów: Aleksandra Karwacka, tel. 669 507 492, e-mail: a.karwacka@agencjafaceit.pl 

Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Charlotte Link, Ingi Lindström, Barbary Wood, Utty Danelli, Emilie Richards oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Nauczyciel”, „Elisa z Rivombrosy”, „Burza uczuć”, „Danni Lowinski”, „Misja: Życie!”, „Wszystko dla Pań”, „Kochanki” czy obsypana nagrodami australijska produkcja „Tatusiowie na medal”.

Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Kanał. /dostępny jest w Niemczech, Austrii, w Szwajcarii oraz w Polsce. Za dystrybucję Romance TV w Polsce, od stycznia 2015, na zlecenie Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG, odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Cyfrowym Polsacie, Orange, UPC, Vectrze, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Można go także oglądać w serwisach PLAY NOW oraz IPLA. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.

romance-tv.pl

facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

 romance-tv.pl, facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski! Biuro prasowe
2024-10-16 | 01:00

Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!

Popularna marka L.O.L. Surprise™ należąca do firmy MGA Entertainment ogłosiła światową premierę filmu The Skate Dance Movie, która miała miejsce 3 października na
Film ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
2024-10-15 | 14:00

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI, GDZIE TRWA ANIMARKT STOP MOTION FORUM 2024   Przyjechali z różnych stron świata, by uczyć się
Film „Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
2024-09-28 | 10:00

„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!

Ukochany serial widzów Romance TV, „Górski lekarz”, wraca na antenę z najnowszym, 17 sezonem! Od wtorku 15 października, fani Martina Grubera będą mogli śledzić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.