Komunikaty PR

PRZYCHODNIA W GÓRACH EIFEL - PREMIERA NOWEJ SERII FILMOWEJ Z REBECCĄ IMMANUEL

2023-03-14  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

Już od 1 kwietnia w każdą sobotę miesiąca Romance TV zaprasza na nową serię filmową, „Przychodnia w Górach Eifel”, gdzie główną rolę gra doskonale znana widzom Górskiego lekarza, Rebecca Immanuel. Wszyscy fani seriali medycznych będą mogli śledzić losy Very, zawodowej pielęgniarki i samotnej matki, która przeprowadza się z Berlina w góry Eifel. Premiera nowych odcinków odbędzie się w każdą sobotę o godz. 20:00 na antenie Romance TV.

Przychodnia w Górach Eifel – nowa seria z Rebeccą Immanuel

Wszyscy fani seriali medycznych mogą liczyć w kwietniu na świeży, wiosenny powiew. Bohaterką nowej serii „Przychodnia w Górach Eifel” jest samotna matka, z zawodu pielęgniarka zabiegowa, Vera. Z dwójką dzieci przeprowadza się ona z Berlina w góry Eifel i podejmuje pracę w przychodni. Życie na wsi nie jest jednak spokojne, ponieważ „nowy początek” z rodziną oraz nowe stanowisko w prowincjonalnej przychodni stawiają trudne wyzwania. W każdą sobotę o godzinie 20:00 troskliwa siostra Vera będzie z pełnym zaangażowaniem pomagać swoim pacjentom.

- „Cieszę się, że widzowie w Polsce będą mogli teraz cieszyć się serialem „Przychodnia w Górach Eifel”. Jestem przekonana, że serial im się spodoba i z wielkim zainteresowaniem będą śledzić przygody Very w Eifel” – mówi Rebecca Immanuel, odtwórczyni głównej roli w serii.

 

Co czeka na widzów w pierwszym odcinku?

Vera, pielęgniarka zabiegowa, chce znów pracować w swoim zawodzie. Decyduje się na odważny krok. Ma zamiar zacząć od nowa i z całą rodziną przeprowadza się z Berlina w Góry Eifel. Już pierwszego dnia w przychodni doktora Chrisa Wegnera stwierdza, że na wsi – ze względu na brak lekarzy – nie będzie jej się spokojnie pracować. Czeka na nią długa lista wizyt domowych, a każdemu pacjentowi Vera poświęca dużo czasu. Doświadczona pielęgniarka zauważa, że z Hannesem Limburgiem, który uległ wypadkowi, coś jest nie tak.  Szef Very zwraca jej jednak uwagę na długą kolejkę w poczekalni. Ciężka atmosfera panuje również w domu, ponieważ syn Very, Paul, nie ma ochoty mieszkać na prowincji...

 

Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Charlotte Link, Ingi Lindström, Barbary Wood, Utty Danelli, Emilie Richards oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Nauczyciel”, „Elisa z Rivombrosy”, „Burza uczuć”, „Danni Lowinski”, „Misja: Życie!”, „Wszystko dla Pań”, „Kochanki” czy obsypana nagrodami australijska produkcja „Tatusiowie na medal”.

Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Kanał. /dostępny jest w Niemczech, Austrii, w Szwajcarii oraz w Polsce. Za dystrybucję Romance TV w Polsce, od stycznia 2015, na zlecenie Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG, odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Cyfrowym Polsacie, Orange, UPC, Vectrze, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Można go także oglądać w serwisach PLAY NOW oraz IPLA. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.

romance-tv.pl

facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

romance-tv.pl, facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski! Biuro prasowe
2024-10-16 | 01:00

Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!

Popularna marka L.O.L. Surprise™ należąca do firmy MGA Entertainment ogłosiła światową premierę filmu The Skate Dance Movie, która miała miejsce 3 października na
Film ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
2024-10-15 | 14:00

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI, GDZIE TRWA ANIMARKT STOP MOTION FORUM 2024   Przyjechali z różnych stron świata, by uczyć się
Film „Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
2024-09-28 | 10:00

„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!

Ukochany serial widzów Romance TV, „Górski lekarz”, wraca na antenę z najnowszym, 17 sezonem! Od wtorku 15 października, fani Martina Grubera będą mogli śledzić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.