ROMANCE TV celebruje Dzień Matki
Face it
Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl
Dzień Matki jest jednym z najważniejszy dni w roku do celebrowania przez całą rodzinę. Stacja Romance TV przygotowała z tej okazji wyjątkowy cykl pt. „Mama jest najlepsza”. Przez cały dzień, od rana do późnego wieczora widzowie zobaczą osiem filmów o matczynej miłości, w tym adaptacje bestsellerowych pisarek powieści romantycznych, Rosamunde Pilcher i Katie Fforde.
Matki są nie tylko bohaterkami dla swoich dzieci, ale często najlepszymi przyjaciółkami. Mimo to zdarza się, że przesadzają ze swoim oddaniem i troską. Ostatecznie jednak miłość matki - bez względu na to, w jakim wieku są dzieci - jest najpiękniejszym prezentem. To są tylko niektóre ze spostrzeżeń wypowiadanych przez tytułowe bohaterki w ośmiu filmach, które stacja Romance TV pokaże z okazji Dnia Matki podczas całodniowego maratonu filmowego pt. „Mama jest najlepsza”. Wśród propozycji do oglądania znajdą się adaptacje powieści Katie Fforde „Mama na zawsze” o Helen, która pragnie zmienić nagle i diametralnie całe swoje dotychczasowe życie, „Katie Fforde: Mama sama w domu”, w którym córka zakochuje się w chłopaku sprawiającym problemy wychowawcze, a matka, pragnąc zapobiec tej miłości, niebezpiecznie zbliża się do jego atrakcyjnego i przystojnego ojca, a także „Rosamunde Pilcher: Synowe” o kłopotach wdowy z partnerkami jej dwóch synów. Czy Lynette zniszczy życie swych dzieci?
Po południu czas na „Gang mam”, w którym 38-letnia Conny dowiaduje się, że jej małżonek Lorenz chce się z nią rozwieść. Jest załamana, gdyż ona i dzieci muszą zacząć radzić sobie sami, a zawsze dbał o nich jej mąż... W drugiej części „Gang mam: Matka chrzestna” Conny jest w trakcie rozwodu, w nowej roli samotnej matki czuje się zupełnie nieźle i straciła głowę dla Antona, taty przedszkolnej koleżanki jej syna.
Nie zabraknie także ulubienicy widzów, Leny Lorenz. W filmie „Lena Lorenz: Matka na trzy dni” słynna położna zostaje detektywem, szukającym rodziców noworodka, którego zostawiono przed jej gabinetem w koszu prezentowym. Inną propozycją do miłego oglądania jest „I tak wszystko w rodzinie“, w której w wyniku fatalnej omyłki matka, która pragnie mieć dziecko, otrzymuje komórkę jajową swojej córki...
Wisienką na torcie całodniowego maratonu filmowego jest premiera „Ukochanej rodziny” o godz. 20.00. Przepełniona pozytywną energią Rosa traci pracę w agencji reklamowej i musi wrócić do domu rodziców. Jednak ci nie są z obrotu spraw zadowoleni, gdyż lubią cieszyć się swoją wolnością. Jadąc do nich, Rosa ma nieprzyjemne spotkanie z młodym mężczyzną, Laszlo, które będzie początkiem czegoś nowego w jej życiu…
Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!
ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.