ROMANCE TV startuje w PLAYER.PL
Face it
Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl
Od lipca najlepsze i najpopularniejsze filmy i seriale romantyczne, komediowe, medyczne, prawnicze i kryminalne ROMANCE TV są dostępne w PLAYER.PL. Widzowie mogą cieszyć się ulubionymi hitami ROMANCE TV i oglądać je w każdej chwili w internecie oraz na urządzeniach mobilnych.
Od lipca najpopularniejsze filmy i seriale najbardziej romantycznej i kobiecej stacji ROMANCE TV są dostępne w ofercie serwisu PLAYER.PL. Kanał Romance TV można oglądać nie tylko na żywo, ale również skorzystać z bogatej biblioteki. Co więcej, wybrane filmy i odcinki seriali można pobrać na urządzenia mobilne.
- Bardzo się cieszymy, że Romance TV jest już dostępny w player.pl. Dla widzów przygotowaliśmy specjalną ofertę, w której znalazły się najlepsze programy stacji, np. kultowy serial medyczny „Górscy ratownicy” czy romantyczny „Hotel marzeń”. Jesteśmy przekonani, że nasze pięknie zrealizowane filmy i seriale przypadną do gustu widzom PLAYERA, a stacja ROMANCE TV zyska nowych, wiernych fanów. Serdecznie zapraszamy do oglądania – mówi Krzysztof Mikulski, CEO Romance TV Polska.
Wśród propozycji, które będą dostępne w bibliotece Romance TV na player.pl znajdzie się min. wspomniany serial medyczny „Górscy ratownicy”, w którym nie brak wielkich uczuć, trudnych medycznych przypadków oraz poruszających ludzkich historii. Akcja dzieje się w malowniczej Styrii w Austrii, gdzie strome klify, ośnieżone szczyty górskie i widoki zapierające dech w piersiach powodują, że ogląda się go z największą przyjemnością. Wśród innych hitowych seriali są: medyczny „Diagnoza Betty” o życiu miłosnym i zawodowym sympatycznej pielęgniarki, w rolę której wciela się popularna niemiecka aktorka Annina Hellenthal, komediowy „Merz kontra Merz” o losach małżeństwa na skraju rozpadu, które próbuje ratować związek na terapii par oraz romantyczny „Wolter zakochany” o młodości i latach intelektualnego rozwoju Woltera – jednego z najznamienitszych myślicieli wszech czasów.
W ofercie ROMANCE TV nie zabraknie także wspaniałych filmów do oglądania dla kobiet, mężczyzn i całych rodzin. Będzie to filmowa adaptacja bestsellerowej pisarki pt. „Inga Lindström: Jezioro Siljansee” o życiu Elin, która nagle postanawia zrealizować największe marzenie swego życia,
ale na przeszkodzie staje jej wuj i mąż, bardzo popularny „Hotel marzeń”, którego akcja dzieje się w cudownie urokliwych miejscach: Tobago, Malediwach i w Birmie, a jego bohaterowie szukają miłości na przekór wszelkim trudnościom losu, bajkowa „Prawdziwa narzeczona” o pięknej Helenie, której macocha nie szczędzi przykrości i obarcza ciężką pracą, ale zakochuje się w niej prawdziwy książę, a także romantyczne filmy: „Między młotem a kowadłem” o otolaryngolożce Katrin, która lubi mieć wszystko pod kontrolą, ale nieoczekiwanie grunt usuwa się jej spod nóg, kiedy zakochuje się podczas szkolenia, „Rate your date”, w którym Teresa i jej przyjaciółka Patricia wpadają na pomysł, by stworzyć własną innowacyjną aplikację randkową oraz komedia romantyczna „Życie to nie przedszkole”, w którym szczęśliwi małżonkowie z dwójką dzieci pewnego dnia stają przed dylematem i muszą wybrać między życiem rodzinnym a karierą zawodową. To będzie dla nich trudna próba.
Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!
ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.