ROMANCE TV startuje w PLAYER.PL

Face it
Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl
Od lipca najlepsze i najpopularniejsze filmy i seriale romantyczne, komediowe, medyczne, prawnicze i kryminalne ROMANCE TV są dostępne w PLAYER.PL. Widzowie mogą cieszyć się ulubionymi hitami ROMANCE TV i oglądać je w każdej chwili w internecie oraz na urządzeniach mobilnych.
Od lipca najpopularniejsze filmy i seriale najbardziej romantycznej i kobiecej stacji ROMANCE TV są dostępne w ofercie serwisu PLAYER.PL. Kanał Romance TV można oglądać nie tylko na żywo, ale również skorzystać z bogatej biblioteki. Co więcej, wybrane filmy i odcinki seriali można pobrać na urządzenia mobilne.
- Bardzo się cieszymy, że Romance TV jest już dostępny w player.pl. Dla widzów przygotowaliśmy specjalną ofertę, w której znalazły się najlepsze programy stacji, np. kultowy serial medyczny „Górscy ratownicy” czy romantyczny „Hotel marzeń”. Jesteśmy przekonani, że nasze pięknie zrealizowane filmy i seriale przypadną do gustu widzom PLAYERA, a stacja ROMANCE TV zyska nowych, wiernych fanów. Serdecznie zapraszamy do oglądania – mówi Krzysztof Mikulski, CEO Romance TV Polska.
Wśród propozycji, które będą dostępne w bibliotece Romance TV na player.pl znajdzie się min. wspomniany serial medyczny „Górscy ratownicy”, w którym nie brak wielkich uczuć, trudnych medycznych przypadków oraz poruszających ludzkich historii. Akcja dzieje się w malowniczej Styrii w Austrii, gdzie strome klify, ośnieżone szczyty górskie i widoki zapierające dech w piersiach powodują, że ogląda się go z największą przyjemnością. Wśród innych hitowych seriali są: medyczny „Diagnoza Betty” o życiu miłosnym i zawodowym sympatycznej pielęgniarki, w rolę której wciela się popularna niemiecka aktorka Annina Hellenthal, komediowy „Merz kontra Merz” o losach małżeństwa na skraju rozpadu, które próbuje ratować związek na terapii par oraz romantyczny „Wolter zakochany” o młodości i latach intelektualnego rozwoju Woltera – jednego z najznamienitszych myślicieli wszech czasów.
W ofercie ROMANCE TV nie zabraknie także wspaniałych filmów do oglądania dla kobiet, mężczyzn i całych rodzin. Będzie to filmowa adaptacja bestsellerowej pisarki pt. „Inga Lindström: Jezioro Siljansee” o życiu Elin, która nagle postanawia zrealizować największe marzenie swego życia,
ale na przeszkodzie staje jej wuj i mąż, bardzo popularny „Hotel marzeń”, którego akcja dzieje się w cudownie urokliwych miejscach: Tobago, Malediwach i w Birmie, a jego bohaterowie szukają miłości na przekór wszelkim trudnościom losu, bajkowa „Prawdziwa narzeczona” o pięknej Helenie, której macocha nie szczędzi przykrości i obarcza ciężką pracą, ale zakochuje się w niej prawdziwy książę, a także romantyczne filmy: „Między młotem a kowadłem” o otolaryngolożce Katrin, która lubi mieć wszystko pod kontrolą, ale nieoczekiwanie grunt usuwa się jej spod nóg, kiedy zakochuje się podczas szkolenia, „Rate your date”, w którym Teresa i jej przyjaciółka Patricia wpadają na pomysł, by stworzyć własną innowacyjną aplikację randkową oraz komedia romantyczna „Życie to nie przedszkole”, w którym szczęśliwi małżonkowie z dwójką dzieci pewnego dnia stają przed dylematem i muszą wybrać między życiem rodzinnym a karierą zawodową. To będzie dla nich trudna próba.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.