ROMANCE TV świętuje 40-lecie kultowego serialu „Statek marzeń”
Face it
Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl
Romance TV w listopadzie świętuje na antenie 40-lecie uwielbianego i bijącego rekordy popularności serialu romantycznego „Statek marzeń”. To wyjątkowa produkcja, która zabiera widzów do najdalszych i najpiękniejszych zakątków świata, gdzie bohaterowie znajdują miłość. W każdy piątek miesiąca o godz. 20.00 stacja wyemituje wyczekiwane przez widzów premierowe odcinki. Z kolei w każdą niedzielę będą pokazywane starsze odcinki „Statku marzeń” oraz serii „Rejs ku szczęściu”, który powstał na kanwie tej kultowej produkcji.
Po 40 latach wspaniałych i udanych rejsów o serialu "Statek marzeń" można śmiało powiedzieć, że stał się flagową i kultową produkcją telewizji Romance TV. To pełna emocji i zwrotów akcji seria filmów telewizyjnych, których popularność nie maleje od 1981 roku, kiedy to wyemitowano pierwszy z nich. Załoga statku w każdym odcinku zabiera widzów w podróż do niezwykłych i urzekających miejsc, gdzie po wielu perypetiach bohaterowie odnajdują wielką miłość.
Przez ostatnie 40 lat w statek marzeń wcieliło się 5 wycieczkowców i dowodziło nimi 5 wspaniałych kapitanów, między innymi Siegfried Rauch jako kapitan Jakob Paulsen oraz Sascha Hehn, który z przełożonego stewartów awansował do stopnia kapitana, Victora Burgera. Zresztą, na „Statku marzeń” przez wszystkie te lata przewinęła się niemalże cała niemiecka aktorska śmietanka filmowa, a Haraldowi Schmidtowi życie na morzu tak bardzo przypadło do gustu, że przez wiele lat wcielał się w postać dyrektora rejsów, Oskara Schifferle. Ogromna popularność filmu, do którego pomysł Wolfgang Rademann zaczerpnął z seriali: enerdowskiego „Na morzu” i amerykańskiego „Statku miłości”, sprawiła, że stał się on inspiracją do powstania spin-offu - serii filmów „Rejs ku szczęściu”, w którym organizatorzy wesel zajmują się aranżacją uroczystości ślubnych na pokładzie statku.
Pragnąc godnie uczcić 40-lecie „Statku marzeń”, Romance TV wyemituje w każdy piątek miesiąca o godz. 20.00 premierę telewizyjną serialu. Tym razem widzowie będą podróżować na Seszele, Malediwy, do Kapsztadu i Maroka. Z kolei w niedzielne popołudnia stacja pokaże starsze odcinki „Statku marzeń oraz „Rejsu ku szczęściu”.
OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”
Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.