ROMANCE TV świętuje Dzień Kobiet
Face it
Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl
Romance TV – najbardziej kobieca telewizja – świętuje Międzynarodowy Dzień Kobiet z przytupem! W tym roku stacja wyemituje premierowo inspirującą komedię romantyczną „Cały czas prosto” o Tanji, która zaczyna nowy etap swojego życia i doświadcza wolności, o której marzyła od zawsze. Zapraszamy do oglądania nie tylko panie, ale i panów.
We wtorek 8 marca o godz. 20.00 Romance TV uczci Międzynarodowy Dzień Kobiet telewizyjną premierą komedii romantycznej „Cały czas prosto”. Jej bohaterką jest Tanja, dekoratorka witryn sklepowych, która czuje się odstawiona na boczny tor, zawodowo i prywatnie. Ale jest dzielna i nie poddaje się, mimo że świat chce ją rzucić na kolana. Nie wypalają kolejne zlecenia, więc Tanja, pełna entuzjazmu, zapisuje się na internetowy kurs dla akwizytorów. Jest zajęta sobą tak bardzo, że zaniedbuje najważniejsze osoby ze swojego otoczenia – córkę i przyjaciół – i zostaje sama. Na imprezie w końcu poznaje Nicka, który ma około trzydziestu lat i ogromnie jej się podoba. Wydaje się, że przed Tanją świetlana przyszłość: nowy kontrakt zawodowy i nowa miłość. Czy opłacało się postawić wszystko na jedną kartę?

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.