ROMANCE TV świętuje Dzień Kobiet
Face it
Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl
Romance TV – najbardziej kobieca telewizja – świętuje Międzynarodowy Dzień Kobiet z przytupem! W tym roku stacja wyemituje premierowo inspirującą komedię romantyczną „Cały czas prosto” o Tanji, która zaczyna nowy etap swojego życia i doświadcza wolności, o której marzyła od zawsze. Zapraszamy do oglądania nie tylko panie, ale i panów.
We wtorek 8 marca o godz. 20.00 Romance TV uczci Międzynarodowy Dzień Kobiet telewizyjną premierą komedii romantycznej „Cały czas prosto”. Jej bohaterką jest Tanja, dekoratorka witryn sklepowych, która czuje się odstawiona na boczny tor, zawodowo i prywatnie. Ale jest dzielna i nie poddaje się, mimo że świat chce ją rzucić na kolana. Nie wypalają kolejne zlecenia, więc Tanja, pełna entuzjazmu, zapisuje się na internetowy kurs dla akwizytorów. Jest zajęta sobą tak bardzo, że zaniedbuje najważniejsze osoby ze swojego otoczenia – córkę i przyjaciół – i zostaje sama. Na imprezie w końcu poznaje Nicka, który ma około trzydziestu lat i ogromnie jej się podoba. Wydaje się, że przed Tanją świetlana przyszłość: nowy kontrakt zawodowy i nowa miłość. Czy opłacało się postawić wszystko na jedną kartę?

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.