Komunikaty PR

Rusza 9. edycja Papaya Young Creators

2022-02-01  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Litwińska
Be Communications S.C.

Kijowska 5
03-738 Warszawa
a.litwinska|becomms.pl| |a.litwinska|becomms.pl
+48 669 404 434
www.becomms.pl
Do pobrania 02 ( 1.53 MB )

9. edycja najbardziej prestiżowego programu mentoringowego w naszej części Europy, znanego wcześniej jako Papaya Young Directors, połączonego z konkursem dla młodych kreatywnych osób, chcących wkroczyć w świat profesjonalnej twórczości audiowizualnej.

Papaya Young Creators to nowa nazwa oraz formuła flagowego programu promocji młodych talentów realizowanego od 2014 roku przez Papaya Films, największy dom produkcyjny w Polsce. W obecnej, historycznie najbardziej rozwiniętej edycji, młodym twórcom, pod szyldem „Unlock Your Potential”, organizator i partnerzy oferują udział w aż 5 kategoriach konkursowych.

Twój film to Twoja reklama w świecie reklamy

Branded Stories to flagowa kategoria, która od początku istnienia inicjatywy pozwala młodym twórcom na wejście do świata branży reklamowej. W ramach konkursu uczestnicy i uczestniczki zgłaszający swoje pomysły i tworzący filmy dla znanych marek, mogą puścić wodze fantazji, bo efekt ich pracy przedstawiciele firm zobaczą dopiero podczas finału konkursu razem z szeroką publicznością.

W tym roku kreatywne zadania dla uczestników przygotowały marki: Amica, AGH, DPD, Modivo, Onet, Philips One Blade, Porsche oraz Żabka. Jakie wyzwania stoją przed uczestnikami w tym roku? Wszystkie „creative startery” znajdziecie pod linkiem https://www.papayayoungcreators.com/ po zarejestrowaniu się w panelu.

Teledysk, czyli kreatywność ponad granicami

Music Stories to druga czołowa kategoria, która od czterech edycji przyciąga coraz większą liczbę uczestników. W jej ramach uczestnicy i uczestniczki stworzyli już teledyski dla gwiazd takich jak Kayah, Krzysztofa Zalewskiego, Karasia i Roguckiego, Skubasa czy Barbary Wrońskiej.  W tym roku obok artystów z Polski: IGO (Igora Walaszka), Pauliny Przybysz czy BRK ft. Udoo, po raz pierwszy w historii kategorii teledyski można też tworzyć dla artystów zagranicznych. 

Hellwana, to wychowana w Wielkiej Brytanii wokalistka i wschodząca gwiazda czeskiej i słowackiej sceny rapowej, która w swoich kawałkach łączy brzmienia neo-soul, grime i trap ze zmysłowym wokalem i jasnymi, wznoszącymi się liniami gitary.

Hiszpański duet występujący pod nazwą Jansky to eksperymentalny projekt wykorzystujący organiczne dźwięki w cyfrowej aranżacji, flety i…poezję. Warto sprawdzić ich ostatni projekt, Insecta Dance Music, który opiera się na śpiewających owadach z Majorki.

TikTok jako definicja kreatywnej zabawy i ważne medium dla marek

Dzisiaj każdy z nas ma też na wyciągnięcie ręki narzędzia do tego, by opowiadać historie i wspólnie celebrować różnorodność. Dlatego tegoroczna, strategiczna współpraca Papaya Young Creators oraz TikTok zaowocował powołaniem 2 nowych subkategorii.

TikTok to wyjątkowa platforma do kreatywnej ekspresji, która łączy wszystkich i pozwala zaistnieć temu, w czym pięknie się różnimy. To właśnie wzmacnianie poczucia inkluzywności we wszystkich aspektach życia jest tematem w kategorii TikTok Unique Stories. Razem z TikTok Poland zapraszamy twórczynie i twórców contentu video do prezentacji własnej interpretacji pojęcia RÓŻNORODNOŚCI. To kategoria ograniczona tylko wyobraźnią i tematem - wybieramy już gotowe filmy.

W kategorii TikTok Branded Stories, uczestnicy mogą pochwalić się swoim pomysłem na to, jak kreatywnie i organicznie tworzyć angażującą komunikację dla marek, skrojoną wyłącznie pod to medium. Na uczestników czekają wyjątkowe startery kreatywne od partnerów subkategorii: AGH, Amica, Onet, Play i Żabka.

Siła opowieści, czyli dźwięk zamiast obrazu

Kolejna nowa kategoria pozwoli wyłonić najlepsze pomysły na audio seriale. Autor lub autorka zwycięskiego scenariusza otrzyma szansę na produkcję słuchowiska. Najlepsze treści będą promowane wspólnie przez Audiotekę i Papaya.Rocks. W kategorii można zgłaszać oryginalne pomysły i formy, które da się podzielić na odcinki o długość 25-60 minut. Audio Stories jest dla każdego, kto kocha storytelling i uważa się za czujnego narratora rzeczywistości. To kategoria, która odpowiada na rosnącą wciąż potrzebę audioopowieści, słuchowisk, angażujących i porywających treści dźwiękowych. Czekamy na pomysły w gatunkach fiction i non-fiction.

Co dalej?

Szczegółowy opis kategorii i ich partnerów oraz współtwórców, znajduje się na końcu niniejszej informacji, tam znajdziecie też konkretne zadania kreatywne dla twórców w ramach każdej z kategorii. Już w lutym poznamy skład międzynarodowego jury, liczącego ponad 100 osób: artystów i ekspertów branży, wśród których są także mentorzy programu edukacyjnego realizowanego w ramach Papaya Young Creators.

Nagrody warte ponad pół miliona złotych

Poszerzenie formuły programu i otwarcie na twórczynie oraz twórców zainteresowanych także innymi specjalizacjami poza reżyserią, powoduje, że obecna edycja przyniesie szersze grono laureatów. Regulaminowe nagrody zostaną bowiem przyznane nie tylko za pomysł czy reżyserię, ale też w takich obszarach, jak najlepsze zdjęcia, montaż produkcja oraz kostiumy i scenografia. Całkowita wartość puli nagród Papaya Young Creators jest także rekordowa, gdyż uwzględniając granty na realizację produkcji, nagrody dla laureatów projektu oraz pozostałe, wyniesie ponad pół miliona złotych.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy zalogować się w panelu uczestnika na stronie www.papayayoungcreators.com oraz do 28 lutego 2022 przesłać swój kreatywny pomysł na realizację.

Na stronie znajdą się zawsze aktualne informacje o programie, natomiast jest on także aktywnie wspierany i komunikowany poprzez współpracę z partnerami edukacyjnymi i medialnymi. W gronie tych pierwszych, w obecnej edycji Papaya Young Creators debiutuje Parlament Studentów RP reprezentowany przez Forum Studentów Uczelni Artystycznych.

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Be Communications S.C.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Regionalne – Mazowieckie

Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku

Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.

Problemy społeczne

Czas oczekiwania na usługi opieki długoterminowej jest zbyt długi. Pacjenci i ich rodziny gubią się w skomplikowanym systemie

Zarządzanie opieką długoterminową w Polsce funkcjonuje w rozbiciu na dwa sektory: ochrony zdrowia i pomocy społecznej. Brak koordynacji między nimi powoduje, że opieka jest udzielana fragmentarycznie i nie zawsze efektywnie – wynika z raportu Banku Światowego. Co roku tego typu usług potrzebuje co najmniej pół miliona osób, a czas oczekiwania na nie jest zbyt długi. To efekt m.in. niedofinansowania sektora i braku kadr.