Komunikaty PR

Rusza 9. edycja Papaya Young Creators

2022-02-01  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Litwińska
Be Communications S.C.

Kijowska 5
03-738 Warszawa
a.litwinska|becomms.pl| |a.litwinska|becomms.pl
+48 669 404 434
www.becomms.pl
Do pobrania 02 ( 1.53 MB )

9. edycja najbardziej prestiżowego programu mentoringowego w naszej części Europy, znanego wcześniej jako Papaya Young Directors, połączonego z konkursem dla młodych kreatywnych osób, chcących wkroczyć w świat profesjonalnej twórczości audiowizualnej.

Papaya Young Creators to nowa nazwa oraz formuła flagowego programu promocji młodych talentów realizowanego od 2014 roku przez Papaya Films, największy dom produkcyjny w Polsce. W obecnej, historycznie najbardziej rozwiniętej edycji, młodym twórcom, pod szyldem „Unlock Your Potential”, organizator i partnerzy oferują udział w aż 5 kategoriach konkursowych.

Twój film to Twoja reklama w świecie reklamy

Branded Stories to flagowa kategoria, która od początku istnienia inicjatywy pozwala młodym twórcom na wejście do świata branży reklamowej. W ramach konkursu uczestnicy i uczestniczki zgłaszający swoje pomysły i tworzący filmy dla znanych marek, mogą puścić wodze fantazji, bo efekt ich pracy przedstawiciele firm zobaczą dopiero podczas finału konkursu razem z szeroką publicznością.

W tym roku kreatywne zadania dla uczestników przygotowały marki: Amica, AGH, DPD, Modivo, Onet, Philips One Blade, Porsche oraz Żabka. Jakie wyzwania stoją przed uczestnikami w tym roku? Wszystkie „creative startery” znajdziecie pod linkiem https://www.papayayoungcreators.com/ po zarejestrowaniu się w panelu.

Teledysk, czyli kreatywność ponad granicami

Music Stories to druga czołowa kategoria, która od czterech edycji przyciąga coraz większą liczbę uczestników. W jej ramach uczestnicy i uczestniczki stworzyli już teledyski dla gwiazd takich jak Kayah, Krzysztofa Zalewskiego, Karasia i Roguckiego, Skubasa czy Barbary Wrońskiej.  W tym roku obok artystów z Polski: IGO (Igora Walaszka), Pauliny Przybysz czy BRK ft. Udoo, po raz pierwszy w historii kategorii teledyski można też tworzyć dla artystów zagranicznych. 

Hellwana, to wychowana w Wielkiej Brytanii wokalistka i wschodząca gwiazda czeskiej i słowackiej sceny rapowej, która w swoich kawałkach łączy brzmienia neo-soul, grime i trap ze zmysłowym wokalem i jasnymi, wznoszącymi się liniami gitary.

Hiszpański duet występujący pod nazwą Jansky to eksperymentalny projekt wykorzystujący organiczne dźwięki w cyfrowej aranżacji, flety i…poezję. Warto sprawdzić ich ostatni projekt, Insecta Dance Music, który opiera się na śpiewających owadach z Majorki.

TikTok jako definicja kreatywnej zabawy i ważne medium dla marek

Dzisiaj każdy z nas ma też na wyciągnięcie ręki narzędzia do tego, by opowiadać historie i wspólnie celebrować różnorodność. Dlatego tegoroczna, strategiczna współpraca Papaya Young Creators oraz TikTok zaowocował powołaniem 2 nowych subkategorii.

TikTok to wyjątkowa platforma do kreatywnej ekspresji, która łączy wszystkich i pozwala zaistnieć temu, w czym pięknie się różnimy. To właśnie wzmacnianie poczucia inkluzywności we wszystkich aspektach życia jest tematem w kategorii TikTok Unique Stories. Razem z TikTok Poland zapraszamy twórczynie i twórców contentu video do prezentacji własnej interpretacji pojęcia RÓŻNORODNOŚCI. To kategoria ograniczona tylko wyobraźnią i tematem - wybieramy już gotowe filmy.

W kategorii TikTok Branded Stories, uczestnicy mogą pochwalić się swoim pomysłem na to, jak kreatywnie i organicznie tworzyć angażującą komunikację dla marek, skrojoną wyłącznie pod to medium. Na uczestników czekają wyjątkowe startery kreatywne od partnerów subkategorii: AGH, Amica, Onet, Play i Żabka.

Siła opowieści, czyli dźwięk zamiast obrazu

Kolejna nowa kategoria pozwoli wyłonić najlepsze pomysły na audio seriale. Autor lub autorka zwycięskiego scenariusza otrzyma szansę na produkcję słuchowiska. Najlepsze treści będą promowane wspólnie przez Audiotekę i Papaya.Rocks. W kategorii można zgłaszać oryginalne pomysły i formy, które da się podzielić na odcinki o długość 25-60 minut. Audio Stories jest dla każdego, kto kocha storytelling i uważa się za czujnego narratora rzeczywistości. To kategoria, która odpowiada na rosnącą wciąż potrzebę audioopowieści, słuchowisk, angażujących i porywających treści dźwiękowych. Czekamy na pomysły w gatunkach fiction i non-fiction.

Co dalej?

Szczegółowy opis kategorii i ich partnerów oraz współtwórców, znajduje się na końcu niniejszej informacji, tam znajdziecie też konkretne zadania kreatywne dla twórców w ramach każdej z kategorii. Już w lutym poznamy skład międzynarodowego jury, liczącego ponad 100 osób: artystów i ekspertów branży, wśród których są także mentorzy programu edukacyjnego realizowanego w ramach Papaya Young Creators.

Nagrody warte ponad pół miliona złotych

Poszerzenie formuły programu i otwarcie na twórczynie oraz twórców zainteresowanych także innymi specjalizacjami poza reżyserią, powoduje, że obecna edycja przyniesie szersze grono laureatów. Regulaminowe nagrody zostaną bowiem przyznane nie tylko za pomysł czy reżyserię, ale też w takich obszarach, jak najlepsze zdjęcia, montaż produkcja oraz kostiumy i scenografia. Całkowita wartość puli nagród Papaya Young Creators jest także rekordowa, gdyż uwzględniając granty na realizację produkcji, nagrody dla laureatów projektu oraz pozostałe, wyniesie ponad pół miliona złotych.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy zalogować się w panelu uczestnika na stronie www.papayayoungcreators.com oraz do 28 lutego 2022 przesłać swój kreatywny pomysł na realizację.

Na stronie znajdą się zawsze aktualne informacje o programie, natomiast jest on także aktywnie wspierany i komunikowany poprzez współpracę z partnerami edukacyjnymi i medialnymi. W gronie tych pierwszych, w obecnej edycji Papaya Young Creators debiutuje Parlament Studentów RP reprezentowany przez Forum Studentów Uczelni Artystycznych.

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Be Communications S.C.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film Fundacja Avalon partnerem społecznym filmu „Drużyna A(A)” Biuro prasowe
2024-07-22 | 11:00

Fundacja Avalon partnerem społecznym filmu „Drużyna A(A)”

Czwórka alkoholików i dwie cysterny spirytusu do przeszmuglowania w słusznej sprawie. Co może pójść nie tak? Odpowiedź widzowie poznają już 20 września, gdy
Film IGRZYSKA OLIMPIJSKIE NA ARTE.TV
2024-07-18 | 01:00

IGRZYSKA OLIMPIJSKIE NA ARTE.TV

W piątek, 26 lipca, rozpoczną się wyczekiwane XXXIII Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu. Ta największa i najbardziej prestiżowa impreza sportowa odbywa się co cztery lata i
Film Spotkajmy się w duchu Flow: Historia łódzkich kin
2024-07-16 | 11:10

Spotkajmy się w duchu Flow: Historia łódzkich kin

W najbliższą niedzielę, 21 lipca, odbędzie się kolejne z cyklu „Spotkanie w duchu Flow” realizowane przez firmę Archicom we współpracy z EC1. Tym razem naszych gości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.