Komunikaty PR

Rusza 9. edycja Papaya Young Creators

2022-02-01  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Litwińska
Be Communications S.C.

Kijowska 5
03-738 Warszawa
a.litwinska|becomms.pl| |a.litwinska|becomms.pl
+48 669 404 434
www.becomms.pl
Do pobrania 02 ( 1.53 MB )

9. edycja najbardziej prestiżowego programu mentoringowego w naszej części Europy, znanego wcześniej jako Papaya Young Directors, połączonego z konkursem dla młodych kreatywnych osób, chcących wkroczyć w świat profesjonalnej twórczości audiowizualnej.

Papaya Young Creators to nowa nazwa oraz formuła flagowego programu promocji młodych talentów realizowanego od 2014 roku przez Papaya Films, największy dom produkcyjny w Polsce. W obecnej, historycznie najbardziej rozwiniętej edycji, młodym twórcom, pod szyldem „Unlock Your Potential”, organizator i partnerzy oferują udział w aż 5 kategoriach konkursowych.

Twój film to Twoja reklama w świecie reklamy

Branded Stories to flagowa kategoria, która od początku istnienia inicjatywy pozwala młodym twórcom na wejście do świata branży reklamowej. W ramach konkursu uczestnicy i uczestniczki zgłaszający swoje pomysły i tworzący filmy dla znanych marek, mogą puścić wodze fantazji, bo efekt ich pracy przedstawiciele firm zobaczą dopiero podczas finału konkursu razem z szeroką publicznością.

W tym roku kreatywne zadania dla uczestników przygotowały marki: Amica, AGH, DPD, Modivo, Onet, Philips One Blade, Porsche oraz Żabka. Jakie wyzwania stoją przed uczestnikami w tym roku? Wszystkie „creative startery” znajdziecie pod linkiem https://www.papayayoungcreators.com/ po zarejestrowaniu się w panelu.

Teledysk, czyli kreatywność ponad granicami

Music Stories to druga czołowa kategoria, która od czterech edycji przyciąga coraz większą liczbę uczestników. W jej ramach uczestnicy i uczestniczki stworzyli już teledyski dla gwiazd takich jak Kayah, Krzysztofa Zalewskiego, Karasia i Roguckiego, Skubasa czy Barbary Wrońskiej.  W tym roku obok artystów z Polski: IGO (Igora Walaszka), Pauliny Przybysz czy BRK ft. Udoo, po raz pierwszy w historii kategorii teledyski można też tworzyć dla artystów zagranicznych. 

Hellwana, to wychowana w Wielkiej Brytanii wokalistka i wschodząca gwiazda czeskiej i słowackiej sceny rapowej, która w swoich kawałkach łączy brzmienia neo-soul, grime i trap ze zmysłowym wokalem i jasnymi, wznoszącymi się liniami gitary.

Hiszpański duet występujący pod nazwą Jansky to eksperymentalny projekt wykorzystujący organiczne dźwięki w cyfrowej aranżacji, flety i…poezję. Warto sprawdzić ich ostatni projekt, Insecta Dance Music, który opiera się na śpiewających owadach z Majorki.

TikTok jako definicja kreatywnej zabawy i ważne medium dla marek

Dzisiaj każdy z nas ma też na wyciągnięcie ręki narzędzia do tego, by opowiadać historie i wspólnie celebrować różnorodność. Dlatego tegoroczna, strategiczna współpraca Papaya Young Creators oraz TikTok zaowocował powołaniem 2 nowych subkategorii.

TikTok to wyjątkowa platforma do kreatywnej ekspresji, która łączy wszystkich i pozwala zaistnieć temu, w czym pięknie się różnimy. To właśnie wzmacnianie poczucia inkluzywności we wszystkich aspektach życia jest tematem w kategorii TikTok Unique Stories. Razem z TikTok Poland zapraszamy twórczynie i twórców contentu video do prezentacji własnej interpretacji pojęcia RÓŻNORODNOŚCI. To kategoria ograniczona tylko wyobraźnią i tematem - wybieramy już gotowe filmy.

W kategorii TikTok Branded Stories, uczestnicy mogą pochwalić się swoim pomysłem na to, jak kreatywnie i organicznie tworzyć angażującą komunikację dla marek, skrojoną wyłącznie pod to medium. Na uczestników czekają wyjątkowe startery kreatywne od partnerów subkategorii: AGH, Amica, Onet, Play i Żabka.

Siła opowieści, czyli dźwięk zamiast obrazu

Kolejna nowa kategoria pozwoli wyłonić najlepsze pomysły na audio seriale. Autor lub autorka zwycięskiego scenariusza otrzyma szansę na produkcję słuchowiska. Najlepsze treści będą promowane wspólnie przez Audiotekę i Papaya.Rocks. W kategorii można zgłaszać oryginalne pomysły i formy, które da się podzielić na odcinki o długość 25-60 minut. Audio Stories jest dla każdego, kto kocha storytelling i uważa się za czujnego narratora rzeczywistości. To kategoria, która odpowiada na rosnącą wciąż potrzebę audioopowieści, słuchowisk, angażujących i porywających treści dźwiękowych. Czekamy na pomysły w gatunkach fiction i non-fiction.

Co dalej?

Szczegółowy opis kategorii i ich partnerów oraz współtwórców, znajduje się na końcu niniejszej informacji, tam znajdziecie też konkretne zadania kreatywne dla twórców w ramach każdej z kategorii. Już w lutym poznamy skład międzynarodowego jury, liczącego ponad 100 osób: artystów i ekspertów branży, wśród których są także mentorzy programu edukacyjnego realizowanego w ramach Papaya Young Creators.

Nagrody warte ponad pół miliona złotych

Poszerzenie formuły programu i otwarcie na twórczynie oraz twórców zainteresowanych także innymi specjalizacjami poza reżyserią, powoduje, że obecna edycja przyniesie szersze grono laureatów. Regulaminowe nagrody zostaną bowiem przyznane nie tylko za pomysł czy reżyserię, ale też w takich obszarach, jak najlepsze zdjęcia, montaż produkcja oraz kostiumy i scenografia. Całkowita wartość puli nagród Papaya Young Creators jest także rekordowa, gdyż uwzględniając granty na realizację produkcji, nagrody dla laureatów projektu oraz pozostałe, wyniesie ponad pół miliona złotych.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy zalogować się w panelu uczestnika na stronie www.papayayoungcreators.com oraz do 28 lutego 2022 przesłać swój kreatywny pomysł na realizację.

Na stronie znajdą się zawsze aktualne informacje o programie, natomiast jest on także aktywnie wspierany i komunikowany poprzez współpracę z partnerami edukacyjnymi i medialnymi. W gronie tych pierwszych, w obecnej edycji Papaya Young Creators debiutuje Parlament Studentów RP reprezentowany przez Forum Studentów Uczelni Artystycznych.

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film Platige Image prezentuje VFX Showreel Biuro prasowe
2024-04-18 | 14:06

Platige Image prezentuje VFX Showreel

Czołowe polskie studio produkcyjne i postprodukcyjne, znane z realizacji efektów do takich tytułów, jak The Witcher, Shadow&Bone czy Blood Origin,  prezentuje najnowszy
Film NIESAMOWITE KRAJOBRAZY W NAGRADZANYM DOKUMENCIE NA ARTE.TV Z OKAZJI DNIA ZIEMI
2024-04-18 | 01:00

NIESAMOWITE KRAJOBRAZY W NAGRADZANYM DOKUMENCIE NA ARTE.TV Z OKAZJI DNIA ZIEMI

Od legendarnego parku Yellowstone, przez magię lasów Schwarzwaldu, po Arktykę - krainę wiecznego lodu. Prezenterka Bonné de Bod i reżyserka Susan Scott spędziły lata na
Film FRANCISCO DE GOYA: 196. ROCZNICA ŚMIERCI WYBITNEGO MALARZA NA ARTE.TV
2024-04-12 | 01:00

FRANCISCO DE GOYA: 196. ROCZNICA ŚMIERCI WYBITNEGO MALARZA NA ARTE.TV

Francisco Goya to najważniejszy hiszpański artysta przełomu XVIII i XIX wieku oraz jeden z największych mistrzów w historii sztuki: pionier nowoczesności i prekursor artystycznej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Maria Sadowska: Często kupujemy ubrania tylko na jeden sezon, a powinniśmy recyklingować modę. Ja jestem królową second handów

Wokalistka zauważa, że co kilka miesięcy do sprzedaży trafiają nowe kolekcje ubrań, a te, które jeszcze nie są zniszczone i mogłyby się przydać innym, lądują na śmietniku. Podobnie jest z różnymi urządzeniami elektronicznymi, sprzętem RTV i AGD. Nowe modele z dnia na dzień wypierają starsze, a góra elektrośmieci stale rośnie. Maria Sadowska apeluje więc, by zadać sobie trochę trudu i niepotrzebne telefony, tablety czy komputery oddać do odpowiedniego punktu, z którego trafią do recyklingu i utylizacji. Artystka docenia też kreatywność swojego męża, który maluje obrazy na starych, skórzanych kurtkach i tworzy w ten sposób nietuzinkowe elementy garderoby.

Media

Edyta Herbuś: Program „Tańcząca ze światem” łączy ze sobą moją pasję do podróży, tańca i odkrywania świata. Podczas nagrań wskakuję z jednej półki energetycznej w drugą

W nowej odsłonie programu „Tańcząca ze światem” Edyta Herbuś zabierze widzów do Jordanii. Jak zaznacza, plan wyjazdu był bardzo intensywny. Przez dziewięć dni ekipa realizująca pracowała po 12 godz., by pokazać niezwykłe, kulturowe i historyczne bogactwo tego fascynującego kraju. Tancerka zdradza też, że te wyjątkowe miejsca pozwoliły jej odkryć w sobie uśpione pokłady wrażliwości i stały się powodem wielu wzruszeń.

Konsument

Brytyjscy naukowcy dowiedli, że odczuwania szczęścia można się nauczyć. Trzeba jednak stale to ćwiczyć

Sześcioletnie badania, połączone z prowadzeniem kursów uczących tego, jak poprawić samopoczucie i stać się człowiekiem szczęśliwym, wykazały, że stosując odpowiednie strategie, można uzyskać zadowalające rezultaty. Przejście kursu prowadzonego przez naukowców z Uniwersytetu Bristolskiego umożliwia poprawę parametrów świadczących o samopoczuciu nawet o 15 proc. Okazuje się jednak, że zalecane ćwiczenia należy wykonywać trwale – w przeciwnym razie następuje regres do poziomu sprzed ich wdrożenia. Dobre wyniki badań skłoniły ich autora do wydania poradnika. Jego polskojęzyczna wersja ukaże się w maju.