Komunikaty PR

SEBA VS MAJKI – ZŁOWIENI CHALLENGE

2020-11-25  |  16:00
Biuro prasowe

W miniserii wzięli udział: Sebastian „Seba” Kowalczyk i Michał „Majki” Pecyna – dwaj popularni influencerzy, którzy są miłośnikami wędkarstwa. Seba i Majki rywalizowali między sobą w ramach kampanii na Facebooku, a użytkownicy mediów społecznościowych zostali zachęceni do nagrywania własnych filmików, dokumentujących wykonanie wyzwań.

Za nami już wszystkie wyzwania, ale fani wędkarstwa mogą jeszcze zgłaszać swoją własną interpretację zadań poprzez dedykowaną stronę internetową https://www.zrobtolepiej.viasatexplore.pl/ jeszcze do końca listopada br! Nagrodami są profesjonalne kamery sportowe.

Wszystkie odcinki projektu Seba vs Majki Złowieni Challenge dostępne są na profilu Polsat Viasat Explore na Facebooku (https://www.facebook.com/ViasatExplorePL) oraz pod hashtagiem #ZłowieniSebaVSMajkiChallenge.

Zamieszczone treści to zabawne wyzwania, które rzucali sobie nawzajem charyzmatyczni prowadzący. Jako niezrównani eksperci w swojej dziedzinie, Seba i Majki użyli zaskakujących i nieznanych dotąd metod połowu ryb, by zrealizować wyzwania, np.: łowienie ryb ze szczudeł czy za pomocą wędki zbudowanej ze słomek. Dodatkowo w październiku przeprowadzili live, który spotkał się z ogromnym zainteresowaniem. Prowadzący zdradzili najlepsze wędkarskie sztuczki oraz odpowiadali na ciekawe i zaskakujące pytania fanów.

Emisja oryginalnej treści została przygotowana przez nadawcę wyłącznie na polski rynek i skupiała się na serii angażujących aktywności w kanałach social media. Ta pierwsza tego rodzaju produkcja w portfolio nadawcy posłużyła kontekstowej promocji dokumentalnych programów wędkarskich emitowanych na antenie Polsat Viasat Explore.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.