Komunikaty PR

SEBA VS MAJKI – ZŁOWIENI CHALLENGE

2020-11-25  |  16:00
Biuro prasowe

W miniserii wzięli udział: Sebastian „Seba” Kowalczyk i Michał „Majki” Pecyna – dwaj popularni influencerzy, którzy są miłośnikami wędkarstwa. Seba i Majki rywalizowali między sobą w ramach kampanii na Facebooku, a użytkownicy mediów społecznościowych zostali zachęceni do nagrywania własnych filmików, dokumentujących wykonanie wyzwań.

Za nami już wszystkie wyzwania, ale fani wędkarstwa mogą jeszcze zgłaszać swoją własną interpretację zadań poprzez dedykowaną stronę internetową https://www.zrobtolepiej.viasatexplore.pl/ jeszcze do końca listopada br! Nagrodami są profesjonalne kamery sportowe.

Wszystkie odcinki projektu Seba vs Majki Złowieni Challenge dostępne są na profilu Polsat Viasat Explore na Facebooku (https://www.facebook.com/ViasatExplorePL) oraz pod hashtagiem #ZłowieniSebaVSMajkiChallenge.

Zamieszczone treści to zabawne wyzwania, które rzucali sobie nawzajem charyzmatyczni prowadzący. Jako niezrównani eksperci w swojej dziedzinie, Seba i Majki użyli zaskakujących i nieznanych dotąd metod połowu ryb, by zrealizować wyzwania, np.: łowienie ryb ze szczudeł czy za pomocą wędki zbudowanej ze słomek. Dodatkowo w październiku przeprowadzili live, który spotkał się z ogromnym zainteresowaniem. Prowadzący zdradzili najlepsze wędkarskie sztuczki oraz odpowiadali na ciekawe i zaskakujące pytania fanów.

Emisja oryginalnej treści została przygotowana przez nadawcę wyłącznie na polski rynek i skupiała się na serii angażujących aktywności w kanałach social media. Ta pierwsza tego rodzaju produkcja w portfolio nadawcy posłużyła kontekstowej promocji dokumentalnych programów wędkarskich emitowanych na antenie Polsat Viasat Explore.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film Fundacja Avalon partnerem społecznym filmu „Drużyna A(A)” Biuro prasowe
2024-07-22 | 11:00

Fundacja Avalon partnerem społecznym filmu „Drużyna A(A)”

Czwórka alkoholików i dwie cysterny spirytusu do przeszmuglowania w słusznej sprawie. Co może pójść nie tak? Odpowiedź widzowie poznają już 20 września, gdy
Film IGRZYSKA OLIMPIJSKIE NA ARTE.TV
2024-07-18 | 01:00

IGRZYSKA OLIMPIJSKIE NA ARTE.TV

W piątek, 26 lipca, rozpoczną się wyczekiwane XXXIII Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu. Ta największa i najbardziej prestiżowa impreza sportowa odbywa się co cztery lata i
Film Spotkajmy się w duchu Flow: Historia łódzkich kin
2024-07-16 | 11:10

Spotkajmy się w duchu Flow: Historia łódzkich kin

W najbliższą niedzielę, 21 lipca, odbędzie się kolejne z cyklu „Spotkanie w duchu Flow” realizowane przez firmę Archicom we współpracy z EC1. Tym razem naszych gości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.