SEBA VS MAJKI – ZŁOWIENI CHALLENGE
W miniserii wzięli udział: Sebastian „Seba” Kowalczyk i Michał „Majki” Pecyna – dwaj popularni influencerzy, którzy są miłośnikami wędkarstwa. Seba i Majki rywalizowali między sobą w ramach kampanii na Facebooku, a użytkownicy mediów społecznościowych zostali zachęceni do nagrywania własnych filmików, dokumentujących wykonanie wyzwań.
Za nami już wszystkie wyzwania, ale fani wędkarstwa mogą jeszcze zgłaszać swoją własną interpretację zadań poprzez dedykowaną stronę internetową https://www.zrobtolepiej.viasatexplore.pl/ jeszcze do końca listopada br! Nagrodami są profesjonalne kamery sportowe.
Wszystkie odcinki projektu Seba vs Majki Złowieni Challenge dostępne są na profilu Polsat Viasat Explore na Facebooku (https://www.facebook.com/ViasatExplorePL) oraz pod hashtagiem #ZłowieniSebaVSMajkiChallenge.
Zamieszczone treści to zabawne wyzwania, które rzucali sobie nawzajem charyzmatyczni prowadzący. Jako niezrównani eksperci w swojej dziedzinie, Seba i Majki użyli zaskakujących i nieznanych dotąd metod połowu ryb, by zrealizować wyzwania, np.: łowienie ryb ze szczudeł czy za pomocą wędki zbudowanej ze słomek. Dodatkowo w październiku przeprowadzili live, który spotkał się z ogromnym zainteresowaniem. Prowadzący zdradzili najlepsze wędkarskie sztuczki oraz odpowiadali na ciekawe i zaskakujące pytania fanów.
Emisja oryginalnej treści została przygotowana przez nadawcę wyłącznie na polski rynek i skupiała się na serii angażujących aktywności w kanałach social media. Ta pierwsza tego rodzaju produkcja w portfolio nadawcy posłużyła kontekstowej promocji dokumentalnych programów wędkarskich emitowanych na antenie Polsat Viasat Explore.
Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!
ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.