Komunikaty PR

SPĘDŹ WALENTYNKI Z ROMANCE TV!

2024-01-15  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

Jak walentynkowy wieczór, to tylko z najbardziej romantyczną stacją w Polsce! Romance TV na 14 lutego przygotował dla widzów premierową podróż statkiem marzeń w filmie „Rejs ku szczęściu – Podróż poślubna do Ligurii” (godz. 20:00). Zaś o godz. 21:50 Romance TV zaprasza na światową premierę telewizyjną krótkometrażowego filmu o miłości, który po raz pierwszy w historii będzie laureatem polskiej kategorii w konkursie Blaue Blume w Berlinie.

Premierowa podróż do Ligurii w Walentynki!

„Statek marzeń” rusza w rejs do Ligurii. Na pokładzie są już obie pary młode, a konsultant ślubny Tom tuż przed uroczystością staje przed interesującym wyzwaniem. Młodsza para, Sofie i Julian,  planuje „mariage blanc” zwany też „lavender wedding“. Znacznie starsza para, Thorsten i Carlotta, tylko pozornie ułatwiają Tomowi jego pracę… Czy oba śluby będą udane?

Premiera filmu – laureata Blaue Blume 2024

W tym roku Walentynki będą szczególnie udane dla młodego twórcy, którego film zostanie nagrodzony podczas 14 edycji Festiwalu Blaue Blume w Berlinie. Tego dnia po raz pierwszy nagroda dla romantycznego filmu krótkometrażowego przyznana zostanie także dla kandydata z Polski. Nagrodzony film zostanie wyemitowany na Romance TV w walentynkowy wieczór jako telewizyjna premiera o godz. 21:50.

Widzowie mogą obejrzeć finałowe filmy na platformie https://player.pl/playerplus/kolekcje/blaue-blume,8723998 i zagłosować na faworyta. Autor najciekawszego uzasadnienia wygra romantyczny weekend dla dwojga!

Co jeszcze czeka widzów w lutym?

Romance TV oprócz walentynkowych propozycji przygotowała jeszcze trzy nowości:

„Pulchna jak ja”, premiera, 3.02. g. 20:00

Berlińska spikerka radiowa doradza w swojej lifestylowej audycji, jak schudnąć, choć sama ma lekką nadwagę i wszelkimi środkami próbuje zredukować nadmiar kilogramów. Niedługo potem zakochuje się w pewnym przystojniaku. Sytuacja się komplikuje, kiedy pani spikerka poznaje na joggingu szarmanckiego architekta krajobrazu, któremu jej ponadnormatywne kilogramy zupełnie nie przeszkadzają.

„Kro nakarmi królika?”, premiera, 24 lutego, g. 20:00

Po przeprowadzce i założeniu firmy w życiu Jule ma się rozpocząć nowy rozdział. Umówiła się ze swoim mężem, że będzie pracować w niepełnym wymiarze godzin, dopóki ich córka nie pójdzie do szkoły. Potem ma się skoncentrować na rozwoju swojej firmy. Jednak jak to zazwyczaj bywa, wszystko potoczyło się inaczej, niż było zaplanowane…

„Uczyć może każdy!”, premiera, 26.02, g. 20:00

Richard nie ma pracy. Na domiar złego zostawiła go żona. Matematyk wpada na genialny pomysł. Chce się zatrudnić w szkole swojej żony, choć ta praca nie będzie związana z jego wykształceniem.

 

Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Ingi Lindström, Utty Danelli oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Górscy Ratownicy”.

Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Za dystrybucję Romance TV w Polsce odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Polsat Box, Orange, UPC, Vectrze, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.

romance-tv.pl

facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

romance-tv.pl, facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.