Komunikaty PR

SPĘDŹ WALENTYNKI Z ROMANCE TV!

2024-01-15  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

Jak walentynkowy wieczór, to tylko z najbardziej romantyczną stacją w Polsce! Romance TV na 14 lutego przygotował dla widzów premierową podróż statkiem marzeń w filmie „Rejs ku szczęściu – Podróż poślubna do Ligurii” (godz. 20:00). Zaś o godz. 21:50 Romance TV zaprasza na światową premierę telewizyjną krótkometrażowego filmu o miłości, który po raz pierwszy w historii będzie laureatem polskiej kategorii w konkursie Blaue Blume w Berlinie.

Premierowa podróż do Ligurii w Walentynki!

„Statek marzeń” rusza w rejs do Ligurii. Na pokładzie są już obie pary młode, a konsultant ślubny Tom tuż przed uroczystością staje przed interesującym wyzwaniem. Młodsza para, Sofie i Julian,  planuje „mariage blanc” zwany też „lavender wedding“. Znacznie starsza para, Thorsten i Carlotta, tylko pozornie ułatwiają Tomowi jego pracę… Czy oba śluby będą udane?

Premiera filmu – laureata Blaue Blume 2024

W tym roku Walentynki będą szczególnie udane dla młodego twórcy, którego film zostanie nagrodzony podczas 14 edycji Festiwalu Blaue Blume w Berlinie. Tego dnia po raz pierwszy nagroda dla romantycznego filmu krótkometrażowego przyznana zostanie także dla kandydata z Polski. Nagrodzony film zostanie wyemitowany na Romance TV w walentynkowy wieczór jako telewizyjna premiera o godz. 21:50.

Widzowie mogą obejrzeć finałowe filmy na platformie https://player.pl/playerplus/kolekcje/blaue-blume,8723998 i zagłosować na faworyta. Autor najciekawszego uzasadnienia wygra romantyczny weekend dla dwojga!

Co jeszcze czeka widzów w lutym?

Romance TV oprócz walentynkowych propozycji przygotowała jeszcze trzy nowości:

„Pulchna jak ja”, premiera, 3.02. g. 20:00

Berlińska spikerka radiowa doradza w swojej lifestylowej audycji, jak schudnąć, choć sama ma lekką nadwagę i wszelkimi środkami próbuje zredukować nadmiar kilogramów. Niedługo potem zakochuje się w pewnym przystojniaku. Sytuacja się komplikuje, kiedy pani spikerka poznaje na joggingu szarmanckiego architekta krajobrazu, któremu jej ponadnormatywne kilogramy zupełnie nie przeszkadzają.

„Kro nakarmi królika?”, premiera, 24 lutego, g. 20:00

Po przeprowadzce i założeniu firmy w życiu Jule ma się rozpocząć nowy rozdział. Umówiła się ze swoim mężem, że będzie pracować w niepełnym wymiarze godzin, dopóki ich córka nie pójdzie do szkoły. Potem ma się skoncentrować na rozwoju swojej firmy. Jednak jak to zazwyczaj bywa, wszystko potoczyło się inaczej, niż było zaplanowane…

„Uczyć może każdy!”, premiera, 26.02, g. 20:00

Richard nie ma pracy. Na domiar złego zostawiła go żona. Matematyk wpada na genialny pomysł. Chce się zatrudnić w szkole swojej żony, choć ta praca nie będzie związana z jego wykształceniem.

 

Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Ingi Lindström, Utty Danelli oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Górscy Ratownicy”.

Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Za dystrybucję Romance TV w Polsce odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Polsat Box, Orange, UPC, Vectrze, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.

romance-tv.pl

facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

romance-tv.pl, facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film Fundacja Avalon partnerem społecznym filmu „Drużyna A(A)” Biuro prasowe
2024-07-22 | 11:00

Fundacja Avalon partnerem społecznym filmu „Drużyna A(A)”

Czwórka alkoholików i dwie cysterny spirytusu do przeszmuglowania w słusznej sprawie. Co może pójść nie tak? Odpowiedź widzowie poznają już 20 września, gdy
Film IGRZYSKA OLIMPIJSKIE NA ARTE.TV
2024-07-18 | 01:00

IGRZYSKA OLIMPIJSKIE NA ARTE.TV

W piątek, 26 lipca, rozpoczną się wyczekiwane XXXIII Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu. Ta największa i najbardziej prestiżowa impreza sportowa odbywa się co cztery lata i
Film Spotkajmy się w duchu Flow: Historia łódzkich kin
2024-07-16 | 11:10

Spotkajmy się w duchu Flow: Historia łódzkich kin

W najbliższą niedzielę, 21 lipca, odbędzie się kolejne z cyklu „Spotkanie w duchu Flow” realizowane przez firmę Archicom we współpracy z EC1. Tym razem naszych gości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.