Komunikaty PR

STALIN W ODCINKACH W ARTE.TV

2023-03-06  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magda Jesiotr
XXX

XXX
09-876 XXX
M.JESIOTR|AGENCJAFACEIT.PL| |M.JESIOTR|AGENCJAFACEIT.PL
+48 000 000 000
XXX

Na niedzielę, 5 marca przypada 70. rocznica śmierci Józefa Stalina, jednej z najważniejszych, najbardziej kontrowersyjnych i najpotężniejszych postaci w historii Związku Radzieckiego i Europy XX wieku. Z tej okazji bezpłatna platforma streamingowa ARTE.TV przygotowała krótką, pięcioodcinkową serię poświęconą życiu i śmierci radzieckiego dyktatora.

Jeden z najpotężniejszych w historii świata, uwielbiany i znienawidzony. Owiany legendą nieśmiertelności, jednak umiera 1 marca 1953 roku w wieku 74 lat. Jego śmierć, to początek nowej historii Europy…

 

Przygotowana przez ARTE.tv seria dokumentalna „Stalin - życie i śmierć dyktatora” buduje portret tej postaci – przywołuje historię życia przywódcy przesiąkniętego krwią milionów ludzi oraz jego nagły zmierzch. Za pomocą animacji i archiwalnych zdjęć bierze pod lupę rządy Stalina, jego drogę do władzy, idee jakimi się kierował oraz okrucieństwa, których się dopuścił. Widzowie będą mogli zobaczyć nienaruszone wnętrza daczy Stalina, dowiedzą się jak wyglądało jego codzienne życie i zobaczą rekonstrukcję dnia jego śmierci. Poznają także historie Stalina od jego pierwszych spotkań z Leninem, osobiste tragedie – samobójstwo żony i ucieczkę ukochanej córki, aż po dni, kiedy osiągnął pełnie władzy i niepodzielnie rządził Związkiem Radzieckim.

Seria „Stalin - życie i śmierć dyktatora” stanowi doskonałą okazję do poszerzenia swojej wiedzy na temat życia i śmierci radzieckiego dyktatora, a także historii i polityki ZSRR, a może nawet znalezienia paraleli z obecnym prezydentem Rosji. Dokument można obejrzeć na bezpłatnej platformie VOD ARTE.tv pod linkiem: https://www.arte.tv/pl/videos/RC-023447/stalin/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: XXX
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski! Biuro prasowe
2024-10-16 | 01:00

Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!

Popularna marka L.O.L. Surprise™ należąca do firmy MGA Entertainment ogłosiła światową premierę filmu The Skate Dance Movie, która miała miejsce 3 października na
Film ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
2024-10-15 | 14:00

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI, GDZIE TRWA ANIMARKT STOP MOTION FORUM 2024   Przyjechali z różnych stron świata, by uczyć się
Film „Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
2024-09-28 | 10:00

„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!

Ukochany serial widzów Romance TV, „Górski lekarz”, wraca na antenę z najnowszym, 17 sezonem! Od wtorku 15 października, fani Martina Grubera będą mogli śledzić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.