„Star Trek: Następne pokolenie” w Warner TV
Na antenie Warner TV już wkrótce zadebiutuje kultowy serial „Star Trek: Następne pokolenie”. 1 listopada dwa premierowe odcinki rozpoczną emisję produkcji. Z gwiazdami serii widzowie mogą spotykać się w Warner TV od poniedziałku do piątku. Aktor sir Patrick Stewart wciela się w rolę kapitana Jean-Luca Picarda.
Fabuła „Star Trek: Następne pokolenie” rozpoczyna się 100 lat po zakończeniu przygód kapitana Kirke’a z pierwszego serialu „Star Trek”. Nowy statek U.S.S. Enterprise (NCC-1701-D) to dom dużej załogi, w której znajdują się mężczyźni, kobiety, a nawet dzieci. Społeczność liczy aż 1000 osób i w ten sposób podróżują po kosmosie – ich statek-dom ma nawet takie przestrzenie jak bar czy szkoła.
Jednak cel załogi statku kosmicznego jest wciąż ten sam: odkrywanie nowych planet i pomoc międzygalaktycznej Zjednoczonej Federacji Planet w poszerzaniu horyzontów. Bohaterzy trafiają na kosmiczną stację przy planecie Deneb IV, którą mają zbadać. Spotykają tam ponadludzką siłę imieniem Q, która uważa ich za przestępców. Już na początku załoga stanie przed jednym z największych wyzwań.
W kolejnych odcinkach czeka ich jeszcze więcej wyzwań! Trafią na takie planety jak Omicron Ceti III, Angel One czy znana im tylko z legend Aldea. Widzowie mogą dołączyć do międzygalaktycznej podróży już w poniedziałek 1 listopada od 18:20. Emisja od poniedziałku do piątku o 18:20 na antenie Warner TV.
Za międzynarodową dystrybucję „Star Trek: Następne pokolenie” odpowiada ViacomCBS Global Distribution Group.
O Warner TV
Warner TV to kanał emitujący kinowe blockbustery oraz nagradzane i uznane na całym świecie seriale. Czerpie z bogatej tradycji marki Warner Bros. Warner TV to przestrzeń dla dobrych historii. To tu spotykają się fani nowoczesnych produkcji i kinowych klasyków. W każdym miesiącu widzowie mogą liczyć na angażujące cykle tematyczne i wciągające maratony kinowych hitów. W stałej ramówce emitowane są klasyki jak m. in. „Dirty Dancing”, „Zabójcza broń”, „Matrix” czy „Siedem lat w Tybecie” oraz produkcje serialowe, wśród których znajdują się: „4 Blocks”, „Dr Quinn”, „Strażnik Teksasu” czy „Tropiciele”. Kanał jest nadawany w jakości HD. Marka Warner TV należy do WarnerMedia, które jest częścią AT&T Inc. (NYSE:T). Więcej informacji na stronie warnertv.pl.
Biuro prasowe
Plac Trzech Krzyży 10/14
00-499 Warszawa
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres:
PR.Turner.Polska@turner.com
Emila Rybak
Marketing & PR
emila.rybak@warnermedia.com
+48 512 027 201
Joanna Więckowska
Project Manager | dotrelations
joanna.wieckowska@dotrelations.pl
+48 690 995 770

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.