Komunikaty PR

„Star Trek: Następne pokolenie” w Warner TV

2021-10-27  |  10:00
Biuro prasowe

Na antenie Warner TV już wkrótce zadebiutuje kultowy serial „Star Trek: Następne pokolenie”. 1 listopada dwa premierowe odcinki rozpoczną emisję produkcji. Z gwiazdami serii widzowie mogą spotykać się w Warner TV od poniedziałku do piątku. Aktor sir Patrick Stewart wciela się w rolę kapitana Jean-Luca Picarda.

 

Fabuła „Star Trek: Następne pokolenie” rozpoczyna się 100 lat po zakończeniu przygód kapitana Kirke’a z pierwszego serialu „Star Trek”. Nowy statek U.S.S. Enterprise (NCC-1701-D) to dom dużej załogi, w której znajdują się mężczyźni, kobiety, a nawet dzieci. Społeczność liczy aż 1000 osób i w ten sposób podróżują po kosmosie – ich statek-dom ma nawet takie przestrzenie jak bar czy szkoła.

Jednak cel załogi statku kosmicznego jest wciąż ten sam: odkrywanie nowych planet i pomoc międzygalaktycznej Zjednoczonej Federacji Planet w poszerzaniu horyzontów. Bohaterzy trafiają na kosmiczną stację przy planecie Deneb IV, którą mają zbadać. Spotykają tam ponadludzką siłę imieniem Q, która uważa ich za przestępców. Już na początku załoga stanie przed jednym z największych wyzwań.

W kolejnych odcinkach czeka ich jeszcze więcej wyzwań! Trafią na takie planety jak Omicron Ceti III, Angel One czy znana im tylko z legend Aldea. Widzowie mogą dołączyć do międzygalaktycznej podróży już w poniedziałek 1 listopada od 18:20. Emisja od poniedziałku do piątku o 18:20 na antenie Warner TV.

Za międzynarodową dystrybucję „Star Trek: Następne pokolenie” odpowiada ViacomCBS Global Distribution Group.

 

O Warner TV

Warner TV to kanał emitujący kinowe blockbustery oraz nagradzane i uznane na całym świecie seriale. Czerpie z bogatej tradycji marki Warner Bros. Warner TV to przestrzeń dla dobrych historii. To tu spotykają się fani nowoczesnych produkcji i kinowych klasyków. W każdym miesiącu widzowie mogą liczyć na angażujące cykle tematyczne i wciągające maratony kinowych hitów. W stałej ramówce emitowane są klasyki jak m. in. „Dirty Dancing”, „Zabójcza broń”, „Matrix” czy „Siedem lat w Tybecie” oraz produkcje serialowe, wśród których znajdują się: „4 Blocks”, „Dr Quinn”, „Strażnik Teksasu” czy „Tropiciele”. Kanał jest nadawany w jakości HD. Marka Warner TV należy do WarnerMedia, które jest częścią AT&T Inc. (NYSE:T). Więcej informacji na stronie warnertv.pl. 

 

Biuro prasowe

Plac Trzech Krzyży 10/14

00-499 Warszawa

 

Wszelkie pytania prosimy kierować na adres:

PR.Turner.Polska@turner.com

 

Emila Rybak 

Marketing & PR 

emila.rybak@warnermedia.com  

+48 512 027 201 

 

Joanna Więckowska

Project Manager | dotrelations

joanna.wieckowska@dotrelations.pl

+48 690 995 770

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.