Komunikaty PR

Steven Universe, Ben 10 i inni bohaterowie Cartoon Network

2022-06-24  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.75 MB )

Wakacje na kanale Cartoon Network to czas letnich maratonów, a jednym z nich będą „Kinowe wieczory w Cartoon Network”. Stacja oferuje widzom weekendowy cykl, w ramach którego będą mogli obejrzeć pełnometrażowe filmy z uniwersum swoich ulubionych seriali. Premiera i emisja pierwszej produkcji w sobotę 2 lipca o 18:55.  

Cartoon Network zaprasza na seans jak z wielkiego ekranu, ale w domowym zaciszu! W lipcowe soboty i niedziele na widzów czeka Steven Universe, Tom i Jerry, Scooby-Doo, Ben Tennyson, Grizz, Lodomir i Panda.

Scooby-Doo wraz z ekipą nastoletnich detektywów spróbują dorwać ducha, który straszy na zapleczu restauracji sławnego szefa kuchni. Natkną się na pułapkę. Tropikalna wyspa, gdzie mieli wypoczywać podczas wakacji okaże się zamieszkana przez… zombie! Bohaterowie zmierzą się również z magicznymi mocami.

Tom i Jerry, dobrze znani psotnicy, rozpoczną wyścig z całą grupą nietypowych osobliwości: lordem demonów, gwiazdą filmów akcji i… babcią. Będą rywalizować z piratami o zdobycie ukrytego skarbu i wystąpią w opowieści o Robin Hoodzie. Wpadną też do Nowego Jorku i zmalują niejedną psotę.

Na antenie zagoszczą również niedźwiedzi bracia: Grizz, Lodomir i Panda. Tym razem będą musieli umknąć przed złośliwym agentem Wydziału Kontroli Dzikiej Natury, który chce zamknąć misie w rezerwacie. Wpadną na pomysł, żeby zostać influencerami. Ale czy w ten sposób zyskają sympatię innych postaci, nawet tych mało przyjaznych?

Cartoon Network przygotowało też coś dla fanów kosmicznych przygód. Ben 10 i rodzina Tennysonów zmierzą się z wrogo nastawionym kosmitą Vilgaxem. Jedyny sposób, by go powstrzymać, to wyprawa w kosmos. Ben Tennyson podejmie się tego zadania! Po galaktyce będzie też wędrował Steven Universe. W pełnometrażowej produkcji to od tego bohatera zależeć będą losy Ziemi: rozpocznie misję pokonania Klejnotu, który zagraża bezpieczeństwu planety.

 

Harmonogram filmów emitowanych w ramach maratonu „Kinowe wieczory z Cartoon Network”:

2.07 – „Scooby-Doo! Spotyka Ducha Łasucha”

3.07 – „Między nami, misiami: Film”

9.07 – „Ben 10 kontra wszechświat: Film”

10.07 – „Tom i Jerry: Szybcy i kudłaci”

16.07 – „Tom i Jerry: Piraci i kudłaci”

17.07 – „Scooby-Doo! Powrót na Wyspę Zombie”

23.07 – „Tom i Jerry: Robin Hood i jego Księżna Mysz”

24.07 – „Steven Universe: Film”

30.07 – „Tom i Jerry: Wielka ucieczka”

31.07 – „Scooby-Doo! Abrakadabra-Doo”

 

 

Premiera maratonu „Kinowe wieczory z Cartoon Network” w sobotę 2 lipca o 18:55 w Cartoon Network.

Emisja w weekendy o 18:55.

 

 

 

 

 

O Cartoon Network

Cartoon Network, będący częścią Warner Bros. Discovery, to numer jeden wśród kanałów dziecięcych oferujący przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje dla dzieci i ich rodzin: „Ben 10”, „Craig znad potoku”, „DC Super Hero Girls”, „Steven Universe”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „Victor i Valentino” i wiele innych. Oglądany w ponad 185 krajach, w ponad 450 milionach domów i w 33 językach, Cartoon Network inspiruje kolejne pokolenia twórców i innowatorów. Wielokrotnie nagradzane inicjatywy prospołeczne – Stop Bullying: Speak Up i CN Bądź kumplem, nie dokuczaj – są często wykorzystywane przez dzieci i dorosłych poszukujących narzędzi, które mogą pomóc w radzeniu sobie z palącym problemem dokuczania.

 

Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa

Barbara Izowska

Senior PR & Marketing Manager CEE

Benelux and GAS

Katarzyna Tumielewicz

Marketing & PR Manager

katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com

tel. +48 22 43 86 104

Joanna Więckowska

Project Manager | dotrelations

joanna.wieckowska@dotrelations.pl 

+48 690 995 770

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film Fundacja Avalon partnerem społecznym filmu „Drużyna A(A)” Biuro prasowe
2024-07-22 | 11:00

Fundacja Avalon partnerem społecznym filmu „Drużyna A(A)”

Czwórka alkoholików i dwie cysterny spirytusu do przeszmuglowania w słusznej sprawie. Co może pójść nie tak? Odpowiedź widzowie poznają już 20 września, gdy
Film IGRZYSKA OLIMPIJSKIE NA ARTE.TV
2024-07-18 | 01:00

IGRZYSKA OLIMPIJSKIE NA ARTE.TV

W piątek, 26 lipca, rozpoczną się wyczekiwane XXXIII Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu. Ta największa i najbardziej prestiżowa impreza sportowa odbywa się co cztery lata i
Film Spotkajmy się w duchu Flow: Historia łódzkich kin
2024-07-16 | 11:10

Spotkajmy się w duchu Flow: Historia łódzkich kin

W najbliższą niedzielę, 21 lipca, odbędzie się kolejne z cyklu „Spotkanie w duchu Flow” realizowane przez firmę Archicom we współpracy z EC1. Tym razem naszych gości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.