Steven Universe, Ben 10 i inni bohaterowie Cartoon Network
Wakacje na kanale Cartoon Network to czas letnich maratonów, a jednym z nich będą „Kinowe wieczory w Cartoon Network”. Stacja oferuje widzom weekendowy cykl, w ramach którego będą mogli obejrzeć pełnometrażowe filmy z uniwersum swoich ulubionych seriali. Premiera i emisja pierwszej produkcji w sobotę 2 lipca o 18:55.
Cartoon Network zaprasza na seans jak z wielkiego ekranu, ale w domowym zaciszu! W lipcowe soboty i niedziele na widzów czeka Steven Universe, Tom i Jerry, Scooby-Doo, Ben Tennyson, Grizz, Lodomir i Panda.
Scooby-Doo wraz z ekipą nastoletnich detektywów spróbują dorwać ducha, który straszy na zapleczu restauracji sławnego szefa kuchni. Natkną się na pułapkę. Tropikalna wyspa, gdzie mieli wypoczywać podczas wakacji okaże się zamieszkana przez… zombie! Bohaterowie zmierzą się również z magicznymi mocami.
Tom i Jerry, dobrze znani psotnicy, rozpoczną wyścig z całą grupą nietypowych osobliwości: lordem demonów, gwiazdą filmów akcji i… babcią. Będą rywalizować z piratami o zdobycie ukrytego skarbu i wystąpią w opowieści o Robin Hoodzie. Wpadną też do Nowego Jorku i zmalują niejedną psotę.
Na antenie zagoszczą również niedźwiedzi bracia: Grizz, Lodomir i Panda. Tym razem będą musieli umknąć przed złośliwym agentem Wydziału Kontroli Dzikiej Natury, który chce zamknąć misie w rezerwacie. Wpadną na pomysł, żeby zostać influencerami. Ale czy w ten sposób zyskają sympatię innych postaci, nawet tych mało przyjaznych?
Cartoon Network przygotowało też coś dla fanów kosmicznych przygód. Ben 10 i rodzina Tennysonów zmierzą się z wrogo nastawionym kosmitą Vilgaxem. Jedyny sposób, by go powstrzymać, to wyprawa w kosmos. Ben Tennyson podejmie się tego zadania! Po galaktyce będzie też wędrował Steven Universe. W pełnometrażowej produkcji to od tego bohatera zależeć będą losy Ziemi: rozpocznie misję pokonania Klejnotu, który zagraża bezpieczeństwu planety.
Harmonogram filmów emitowanych w ramach maratonu „Kinowe wieczory z Cartoon Network”:
2.07 – „Scooby-Doo! Spotyka Ducha Łasucha”
3.07 – „Między nami, misiami: Film”
9.07 – „Ben 10 kontra wszechświat: Film”
10.07 – „Tom i Jerry: Szybcy i kudłaci”
16.07 – „Tom i Jerry: Piraci i kudłaci”
17.07 – „Scooby-Doo! Powrót na Wyspę Zombie”
23.07 – „Tom i Jerry: Robin Hood i jego Księżna Mysz”
24.07 – „Steven Universe: Film”
30.07 – „Tom i Jerry: Wielka ucieczka”
31.07 – „Scooby-Doo! Abrakadabra-Doo”
Premiera maratonu „Kinowe wieczory z Cartoon Network” w sobotę 2 lipca o 18:55 w Cartoon Network.
Emisja w weekendy o 18:55.
O Cartoon Network
Cartoon Network, będący częścią Warner Bros. Discovery, to numer jeden wśród kanałów dziecięcych oferujący przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje dla dzieci i ich rodzin: „Ben 10”, „Craig znad potoku”, „DC Super Hero Girls”, „Steven Universe”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „Victor i Valentino” i wiele innych. Oglądany w ponad 185 krajach, w ponad 450 milionach domów i w 33 językach, Cartoon Network inspiruje kolejne pokolenia twórców i innowatorów. Wielokrotnie nagradzane inicjatywy prospołeczne – Stop Bullying: Speak Up i CN Bądź kumplem, nie dokuczaj – są często wykorzystywane przez dzieci i dorosłych poszukujących narzędzi, które mogą pomóc w radzeniu sobie z palącym problemem dokuczania.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE Benelux and GAS | Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770
|
Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!
ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.