Steven Universe, Ben 10 i inni bohaterowie Cartoon Network
Wakacje na kanale Cartoon Network to czas letnich maratonów, a jednym z nich będą „Kinowe wieczory w Cartoon Network”. Stacja oferuje widzom weekendowy cykl, w ramach którego będą mogli obejrzeć pełnometrażowe filmy z uniwersum swoich ulubionych seriali. Premiera i emisja pierwszej produkcji w sobotę 2 lipca o 18:55.
Cartoon Network zaprasza na seans jak z wielkiego ekranu, ale w domowym zaciszu! W lipcowe soboty i niedziele na widzów czeka Steven Universe, Tom i Jerry, Scooby-Doo, Ben Tennyson, Grizz, Lodomir i Panda.
Scooby-Doo wraz z ekipą nastoletnich detektywów spróbują dorwać ducha, który straszy na zapleczu restauracji sławnego szefa kuchni. Natkną się na pułapkę. Tropikalna wyspa, gdzie mieli wypoczywać podczas wakacji okaże się zamieszkana przez… zombie! Bohaterowie zmierzą się również z magicznymi mocami.
Tom i Jerry, dobrze znani psotnicy, rozpoczną wyścig z całą grupą nietypowych osobliwości: lordem demonów, gwiazdą filmów akcji i… babcią. Będą rywalizować z piratami o zdobycie ukrytego skarbu i wystąpią w opowieści o Robin Hoodzie. Wpadną też do Nowego Jorku i zmalują niejedną psotę.
Na antenie zagoszczą również niedźwiedzi bracia: Grizz, Lodomir i Panda. Tym razem będą musieli umknąć przed złośliwym agentem Wydziału Kontroli Dzikiej Natury, który chce zamknąć misie w rezerwacie. Wpadną na pomysł, żeby zostać influencerami. Ale czy w ten sposób zyskają sympatię innych postaci, nawet tych mało przyjaznych?
Cartoon Network przygotowało też coś dla fanów kosmicznych przygód. Ben 10 i rodzina Tennysonów zmierzą się z wrogo nastawionym kosmitą Vilgaxem. Jedyny sposób, by go powstrzymać, to wyprawa w kosmos. Ben Tennyson podejmie się tego zadania! Po galaktyce będzie też wędrował Steven Universe. W pełnometrażowej produkcji to od tego bohatera zależeć będą losy Ziemi: rozpocznie misję pokonania Klejnotu, który zagraża bezpieczeństwu planety.
Harmonogram filmów emitowanych w ramach maratonu „Kinowe wieczory z Cartoon Network”:
2.07 – „Scooby-Doo! Spotyka Ducha Łasucha”
3.07 – „Między nami, misiami: Film”
9.07 – „Ben 10 kontra wszechświat: Film”
10.07 – „Tom i Jerry: Szybcy i kudłaci”
16.07 – „Tom i Jerry: Piraci i kudłaci”
17.07 – „Scooby-Doo! Powrót na Wyspę Zombie”
23.07 – „Tom i Jerry: Robin Hood i jego Księżna Mysz”
24.07 – „Steven Universe: Film”
30.07 – „Tom i Jerry: Wielka ucieczka”
31.07 – „Scooby-Doo! Abrakadabra-Doo”
Premiera maratonu „Kinowe wieczory z Cartoon Network” w sobotę 2 lipca o 18:55 w Cartoon Network.
Emisja w weekendy o 18:55.
O Cartoon Network
Cartoon Network, będący częścią Warner Bros. Discovery, to numer jeden wśród kanałów dziecięcych oferujący przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje dla dzieci i ich rodzin: „Ben 10”, „Craig znad potoku”, „DC Super Hero Girls”, „Steven Universe”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „Victor i Valentino” i wiele innych. Oglądany w ponad 185 krajach, w ponad 450 milionach domów i w 33 językach, Cartoon Network inspiruje kolejne pokolenia twórców i innowatorów. Wielokrotnie nagradzane inicjatywy prospołeczne – Stop Bullying: Speak Up i CN Bądź kumplem, nie dokuczaj – są często wykorzystywane przez dzieci i dorosłych poszukujących narzędzi, które mogą pomóc w radzeniu sobie z palącym problemem dokuczania.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE Benelux and GAS | Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.