Komunikaty PR

„Strach nocy letniej” w Warner TV

2022-06-28  |  10:00
Biuro prasowe

Jedyna w swoim rodzaju seria horrorów-thrillerów, klasyk gatunku filmów z dreszczykiem, komediowe potwory – wszystko to czeka na widzów w Warner TV! W lipcu stacja zaprasza na „Strach nocy letniej”, czyli maraton z produkcjami takimi jak „Oszukać przeznaczenie” czy „Piątek trzynastego”. Premierowa emisja już w niedzielę 3 lipca o 22:00.

 

Dobry horror może być filmem psychologicznym, zawierać jump scare’y, chwytać za serce i pokazywać nadprzyrodzone zjawiska. To tylko kilka z wielu cech jakościowej produkcji z grozą. Jednak powinna łączyć je jeszcze jedna zbieżność: trzymanie w napięciu. Dzięki Warner TV każdy niedzielny wieczór zostanie zwieńczony dawką ekscytującego napięcia. Zarówno dla fanów kinowego dreszczyku, jak i amatorów, którzy dopiero zaczynają przygodę ze strasznymi filmami.

Cykl w lipcu rozpocznie i zakończy się produkcjami z serii „Oszukać przeznaczenie”. W fikcyjnym świecie bohaterowie doznają wizji apokalipsy, zanim ona się wydarzy. Wkładają wiele wysiłku, by powstrzymać tytułowe przeznaczenie i odwrócić koleje losu potencjalnych ofiar. Pierwsza część pokazuje starania postaci o powstrzymanie katastrofy lotniczej, a druga wypadku na autostradzie.

Warner TV wyemituje też klasyki gatunku z lat 80. Nasycony jump scare’ami „Piątek trzynastego” opowiada o bohaterze, który odnawia obóz wypoczynkowy w lesie. Poprzedni został zlikwidowany po serii tajemniczych zabójstw, ale zdeterminowany Steve Christy (aktor) zamierza przyciągnąć turystów do ośrodka. Niestety, odpowiedzialnej za rewitalizację grupie osób zaczynają przydarzać się groźne zdarzenia…

Uciekać przed wrogiem z morderczymi zapędami muszą także bohaterowie „Hellraiser: Wysłannik piekieł 2”. Kirsty, główna bohaterka pierwszej części serii, trafia do szpitala psychiatrycznego. Szybko okazuje się, że jest to pułapka i jeden ze specjalistów szpitala chce otworzyć bramy tytułowych piekieł. Kirsty musi uciec przed nim i uwolnionymi z piekła złymi stworami, Cenobitami.

Stacja przygotowała również emisję tytułu „Amerykański wilkołak w Paryżu”, gdzie horrorowa konwencja spotyka komediowy sznyt. Bohaterka poprzedzającego tę produkcję filmu, „Amerykański wilkołak w Londynie”, mieszka wraz z rodziną we Francji. Należą do społeczności wilkołaków, które stworzyły substancję pozwalającą na przemianę w człowieka nie tylko w trakcie pełni księżyca. Ich losy splątują się z losami trójki turystów przebywających w Paryżu. Wszystkie postaci czeka wiele strasznie komicznych sytuacji i niejedno zaskoczenie.

 

Plan emisji:

3.07, godz. 22:00 – „Oszukać przeznaczenie”

10.07, godz. 23:00 – „Piątek trzynastego”

17.07, godz. 22:00 – „Amerykański wilkołak w Paryżu”

24.07, godz. 22:00 – „Hellraiser: Wysłannik piekieł 2”

31.07, godz. 22:00 – „Oszukać przeznaczenie 2”

 

 

O Warner TV

Warner TV to kanał emitujący kinowe blockbustery oraz nagradzane i uznane na całym świecie seriale. Czerpie z bogatej tradycji marki Warner Bros. Warner TV to przestrzeń dla dobrych historii. To tu spotykają się fani nowoczesnych produkcji i kinowych klasyków. W każdym miesiącu widzowie mogą liczyć na angażujące cykle tematyczne i wciągające maratony kinowych hitów. W stałej ramówce emitowane są klasyki jak m. in. „Dirty Dancing”, „Zabójcza broń”, „Matrix” czy „Siedem lat w Tybecie” oraz produkcje serialowe, wśród których znajdują się: „4 Blocks”, „Dr Quinn”, „Strażnik Teksasu” czy „Tropiciele”. Kanał jest nadawany w jakości HD. Więcej informacji na stronie warnertv.pl. 

 

Biuro prasowe

Plac Trzech Krzyży 10/14

00-499 Warszawa

 

Wszelkie pytania prosimy kierować na adres:

PolandPR@warnermedia.com  

 

Kateryna Dmytriieva

Marketing & PR

kateryna.dmytriieva@warnermedia.com 

+48 512 027 201

 

Joanna Więckowska

Project Manager | dotrelations

joanna.wieckowska@dotrelations.pl

+48 690 995 770

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.