Komunikaty PR

„Strach nocy letniej” w Warner TV

2022-06-28  |  10:00
Biuro prasowe

Jedyna w swoim rodzaju seria horrorów-thrillerów, klasyk gatunku filmów z dreszczykiem, komediowe potwory – wszystko to czeka na widzów w Warner TV! W lipcu stacja zaprasza na „Strach nocy letniej”, czyli maraton z produkcjami takimi jak „Oszukać przeznaczenie” czy „Piątek trzynastego”. Premierowa emisja już w niedzielę 3 lipca o 22:00.

 

Dobry horror może być filmem psychologicznym, zawierać jump scare’y, chwytać za serce i pokazywać nadprzyrodzone zjawiska. To tylko kilka z wielu cech jakościowej produkcji z grozą. Jednak powinna łączyć je jeszcze jedna zbieżność: trzymanie w napięciu. Dzięki Warner TV każdy niedzielny wieczór zostanie zwieńczony dawką ekscytującego napięcia. Zarówno dla fanów kinowego dreszczyku, jak i amatorów, którzy dopiero zaczynają przygodę ze strasznymi filmami.

Cykl w lipcu rozpocznie i zakończy się produkcjami z serii „Oszukać przeznaczenie”. W fikcyjnym świecie bohaterowie doznają wizji apokalipsy, zanim ona się wydarzy. Wkładają wiele wysiłku, by powstrzymać tytułowe przeznaczenie i odwrócić koleje losu potencjalnych ofiar. Pierwsza część pokazuje starania postaci o powstrzymanie katastrofy lotniczej, a druga wypadku na autostradzie.

Warner TV wyemituje też klasyki gatunku z lat 80. Nasycony jump scare’ami „Piątek trzynastego” opowiada o bohaterze, który odnawia obóz wypoczynkowy w lesie. Poprzedni został zlikwidowany po serii tajemniczych zabójstw, ale zdeterminowany Steve Christy (aktor) zamierza przyciągnąć turystów do ośrodka. Niestety, odpowiedzialnej za rewitalizację grupie osób zaczynają przydarzać się groźne zdarzenia…

Uciekać przed wrogiem z morderczymi zapędami muszą także bohaterowie „Hellraiser: Wysłannik piekieł 2”. Kirsty, główna bohaterka pierwszej części serii, trafia do szpitala psychiatrycznego. Szybko okazuje się, że jest to pułapka i jeden ze specjalistów szpitala chce otworzyć bramy tytułowych piekieł. Kirsty musi uciec przed nim i uwolnionymi z piekła złymi stworami, Cenobitami.

Stacja przygotowała również emisję tytułu „Amerykański wilkołak w Paryżu”, gdzie horrorowa konwencja spotyka komediowy sznyt. Bohaterka poprzedzającego tę produkcję filmu, „Amerykański wilkołak w Londynie”, mieszka wraz z rodziną we Francji. Należą do społeczności wilkołaków, które stworzyły substancję pozwalającą na przemianę w człowieka nie tylko w trakcie pełni księżyca. Ich losy splątują się z losami trójki turystów przebywających w Paryżu. Wszystkie postaci czeka wiele strasznie komicznych sytuacji i niejedno zaskoczenie.

 

Plan emisji:

3.07, godz. 22:00 – „Oszukać przeznaczenie”

10.07, godz. 23:00 – „Piątek trzynastego”

17.07, godz. 22:00 – „Amerykański wilkołak w Paryżu”

24.07, godz. 22:00 – „Hellraiser: Wysłannik piekieł 2”

31.07, godz. 22:00 – „Oszukać przeznaczenie 2”

 

 

O Warner TV

Warner TV to kanał emitujący kinowe blockbustery oraz nagradzane i uznane na całym świecie seriale. Czerpie z bogatej tradycji marki Warner Bros. Warner TV to przestrzeń dla dobrych historii. To tu spotykają się fani nowoczesnych produkcji i kinowych klasyków. W każdym miesiącu widzowie mogą liczyć na angażujące cykle tematyczne i wciągające maratony kinowych hitów. W stałej ramówce emitowane są klasyki jak m. in. „Dirty Dancing”, „Zabójcza broń”, „Matrix” czy „Siedem lat w Tybecie” oraz produkcje serialowe, wśród których znajdują się: „4 Blocks”, „Dr Quinn”, „Strażnik Teksasu” czy „Tropiciele”. Kanał jest nadawany w jakości HD. Więcej informacji na stronie warnertv.pl. 

 

Biuro prasowe

Plac Trzech Krzyży 10/14

00-499 Warszawa

 

Wszelkie pytania prosimy kierować na adres:

PolandPR@warnermedia.com  

 

Kateryna Dmytriieva

Marketing & PR

kateryna.dmytriieva@warnermedia.com 

+48 512 027 201

 

Joanna Więckowska

Project Manager | dotrelations

joanna.wieckowska@dotrelations.pl

+48 690 995 770

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski! Biuro prasowe
2024-10-16 | 01:00

Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!

Popularna marka L.O.L. Surprise™ należąca do firmy MGA Entertainment ogłosiła światową premierę filmu The Skate Dance Movie, która miała miejsce 3 października na
Film ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
2024-10-15 | 14:00

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI, GDZIE TRWA ANIMARKT STOP MOTION FORUM 2024   Przyjechali z różnych stron świata, by uczyć się
Film „Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
2024-09-28 | 10:00

„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!

Ukochany serial widzów Romance TV, „Górski lekarz”, wraca na antenę z najnowszym, 17 sezonem! Od wtorku 15 października, fani Martina Grubera będą mogli śledzić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.