Światowa premiera „Ben 10 kontra wszechświat: Film” już 10 października na Carto
Film o kolejnych przygodach Ben 10 będzie miał swoją wielką, telewizyjną premierę, która odbędzie się 10 października o 12:00 na antenie Cartoon Network! Tym razem chłopiec z pomocą kuzynki Gwen i dziadka Maxa podbije galaktykę.
Pełen fascynujących przygód film skupi się na wydarzeniach z przeszłości bohatera, które uderzają z podwójną mocą, doprowadzając do wielu szkód na całej Ziemi. Ben zmuszony jest podjąć heroiczną walkę i udać się w galaktyczną podróż. W międzyczasie kuzynka Gwen i dziadek Max łączą siły, broniąc planetę pod nieobecność chłopca. Sytuacja wymyka się spod kontroli, gdy Młody Tennyson musi sprostać kolejnym kosmicznym wyzwaniom. Chłopiec będzie musiał znaleźć sposób, jak bezpiecznie wrócić na Ziemię, aby pomóc ją uratować!
Widzowie zobaczą również najnowsze odcinki z czwartego sezonu „Ben 10”. Seria stanowi wprowadzenie do filmu i jest specjalną niespodzianką dla wszystkich fanów nastoletniego chłopca! Rodzinka Tennysonów uda się w podróż do Tokio, gdzie będzie na nią czekać mnóstwo przygód i zaskakujących akcji. Emisja od 3 do 9 października o 20:50.
Premiera „Ben 10 kontra wszechświat: Film” odbędzie się w sobotę 10 października o 12:00 na antenie Cartoon Network. Powtórka w dniu premiery o 20:50 oraz w niedzielę 18 października o 12:00 oraz 20:50. Zwiastun produkcji jest już dostępny.
Fenomen Ben 10
Serię o przygodach „Ben 10” obejrzało do tej pory w 2020 roku 2,7 miliona dzieci.* Serial został stworzony i zrealizowany przez Man of Action Entertainment i wyprodukowany przez Cartoon Network Studios. Producentem wykonawczym jest John Fang.
*Źródło: Nielsen NPower Live+7, na podstawie badań przeprowadzonych dla dzieci w wieku 2-11 w Stanach Zjednoczonych.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.