Komunikaty PR

Światowa premiera „Ben 10 kontra wszechświat: Film” już 10 października na Carto

2020-09-07  |  09:00
Biuro prasowe
Do pobrania ben10_cn ( 0.75 MB )

Film o kolejnych przygodach Ben 10 będzie miał swoją wielką, telewizyjną premierę, która odbędzie się 10 października o 12:00 na antenie Cartoon Network! Tym razem chłopiec z pomocą kuzynki Gwen i dziadka Maxa podbije galaktykę.

Pełen fascynujących przygód film skupi się na wydarzeniach z przeszłości bohatera, które uderzają z podwójną mocą, doprowadzając do wielu szkód na całej Ziemi. Ben zmuszony jest podjąć heroiczną walkę i udać się w galaktyczną podróż. W międzyczasie kuzynka Gwen i dziadek Max łączą siły, broniąc planetę pod nieobecność chłopca. Sytuacja wymyka się spod kontroli, gdy Młody Tennyson musi sprostać kolejnym kosmicznym wyzwaniom. Chłopiec będzie musiał znaleźć sposób, jak bezpiecznie wrócić na Ziemię, aby pomóc ją uratować!

Widzowie zobaczą również najnowsze odcinki z czwartego sezonu „Ben 10”.  Seria stanowi wprowadzenie do filmu i jest specjalną niespodzianką dla wszystkich fanów nastoletniego chłopca! Rodzinka Tennysonów uda się w podróż do Tokio, gdzie będzie na nią czekać mnóstwo przygód i zaskakujących akcji. Emisja od 3 do 9 października o 20:50.

Premiera „Ben 10 kontra wszechświat: Film” odbędzie się w sobotę 10 października o 12:00 na antenie Cartoon Network. Powtórka w dniu premiery o 20:50 oraz w niedzielę 18 października o 12:00 oraz 20:50. Zwiastun produkcji jest już dostępny.

Fenomen Ben 10

Serię o przygodach „Ben 10” obejrzało do tej pory w 2020 roku 2,7 miliona dzieci.* Serial został stworzony i zrealizowany przez Man of Action Entertainment i wyprodukowany przez Cartoon Network Studios. Producentem wykonawczym jest John Fang. 

*Źródło: Nielsen NPower Live+7, na podstawie badań przeprowadzonych dla dzieci w wieku 2-11 w Stanach Zjednoczonych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.