Komunikaty PR

Światowa premiera „Ben 10 kontra wszechświat: Film” już 10 października na Carto

2020-09-07  |  09:00
Biuro prasowe
Do pobrania ben10_cn ( 0.75 MB )

Film o kolejnych przygodach Ben 10 będzie miał swoją wielką, telewizyjną premierę, która odbędzie się 10 października o 12:00 na antenie Cartoon Network! Tym razem chłopiec z pomocą kuzynki Gwen i dziadka Maxa podbije galaktykę.

Pełen fascynujących przygód film skupi się na wydarzeniach z przeszłości bohatera, które uderzają z podwójną mocą, doprowadzając do wielu szkód na całej Ziemi. Ben zmuszony jest podjąć heroiczną walkę i udać się w galaktyczną podróż. W międzyczasie kuzynka Gwen i dziadek Max łączą siły, broniąc planetę pod nieobecność chłopca. Sytuacja wymyka się spod kontroli, gdy Młody Tennyson musi sprostać kolejnym kosmicznym wyzwaniom. Chłopiec będzie musiał znaleźć sposób, jak bezpiecznie wrócić na Ziemię, aby pomóc ją uratować!

Widzowie zobaczą również najnowsze odcinki z czwartego sezonu „Ben 10”.  Seria stanowi wprowadzenie do filmu i jest specjalną niespodzianką dla wszystkich fanów nastoletniego chłopca! Rodzinka Tennysonów uda się w podróż do Tokio, gdzie będzie na nią czekać mnóstwo przygód i zaskakujących akcji. Emisja od 3 do 9 października o 20:50.

Premiera „Ben 10 kontra wszechświat: Film” odbędzie się w sobotę 10 października o 12:00 na antenie Cartoon Network. Powtórka w dniu premiery o 20:50 oraz w niedzielę 18 października o 12:00 oraz 20:50. Zwiastun produkcji jest już dostępny.

Fenomen Ben 10

Serię o przygodach „Ben 10” obejrzało do tej pory w 2020 roku 2,7 miliona dzieci.* Serial został stworzony i zrealizowany przez Man of Action Entertainment i wyprodukowany przez Cartoon Network Studios. Producentem wykonawczym jest John Fang. 

*Źródło: Nielsen NPower Live+7, na podstawie badań przeprowadzonych dla dzieci w wieku 2-11 w Stanach Zjednoczonych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.