Komunikaty PR

„Sylvestrowa noc” z Sylvestrem Stallone w Warner TV

2021-12-28  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.2 MB )

Aby zarobić na życie podczas kręcenia „Rocky’ego”, tymczasowo oddał ukochanego psa. W wieku 75 lat postanowił zadebiutować jako malarz sztuki współczesnej, a inspiracji do napisania postaci Ivana Drago z „Rocky IV” szukał w historii boksera III Rzeszy. Stallone to jedna z najbardziej kreatywnych gwiazd branży filmowej. Widzowie mogą zobaczyć jego filmy w Warner TV: sylwestrowy maraton startuje 31 grudnia o 18:05. 

W 2016 roku Sylvester Stallone odebrał Złoty Glob dla aktora drugoplanowego za powrót do roli Rocky’ego Balboa w filmie „Creed: Narodziny legendy”. Cała sala gwiazd Hollywood dała mu owacje na stojąco, a wśród nich byli Quentin Tarantino, Patrick Stewart, Helen Mirren, Lady Gaga czy Kurt Russell. Stallone ze wzruszeniem wspomniał, że ostatni raz znajdował się w tym samym miejscu po wygraniu Złotego Globu za pierwszą część „Rocky’ego”: 39 lat wcześniej.

Jego droga aktorska do sukcesu była równie wyboista, jak Rocky’ego. Przy kręceniu pierwszej części był finansowo spłukany i odsprzedał ukochanego psa, aby utrzymać siebie i żonę. Ta historia miała jednak happy end – zarówno dla osiągającego sukces Stallone’a, jak i dla pupila, który został przez niego ponownie odkupiony. Aktor wspominał też, że przed realizacją „Rocky’ego” wziął udział w nieudanym castingu do roli Hana Solo w „Gwiezdnych wojnach”. Ale tę stratę nadrobił w dekadach nowego milenium, występując w filmie sci-fi „Człowiek demolka”.

„Rocky” otrzymał Oscara za najlepszy film w 1977 roku, a Stallone dostał nominację jednocześnie za rolę pierwszoplanową i napisanie scenariusza – wcześniej osiągnęli to jedynie komik Charlie Chaplin i Orson Welles, reżyser „Obywatela Kane’a”. Dla Stallone’a szczególnie ważny był też „Rocky IV”, w którym postanowił eksperymentować z montażem i zachwycił świat kina popkulturowym filmem o wartkiej akcji z krótkimi ujęciami i szybkimi cięciami. Sprawiały, że opowieść o sportowych rozgrywkach i emocjonalnych zmaganiach postaci z ich słabościami była jeszcze bardziej dynamiczna. 

Eksperymenty artystyczne przyniosły Stallone’owi sukces, ale w Graham Norton Show wspominał on, że dzień premiery kultowego filmu o bokserze był trudny. Kilka miesięcy wcześniej zadebiutował równie legendarny „Taksówkarz” z Robertem De Niro, który podbił serca widowni. Publiczność z dezaprobatą patrzyła na plakat nieznanego „Rocky’ego”, wiszący obok plakatu uwielbianego przez nich „Taksówkarza”. Z czasem widzowie przekonali się o wyjątkowości tego filmu, a Sylvester Stallone w 2013 roku połączył siły z Robertem De Niro, aby w komediowy sposób opowiedzieć historię dwóch podstarzałych bokserów w filmie „Legendy ringu”.

„Sylvestrowa noc” w Warner TV to okazja do noworocznej zabawy w towarzystwie różnorodnych produkcji z filmografii Stallone’a: od filmów bokserskich, przez sci-fi i komedię policyjną aż po komedię sportową.

Plan emisji sylwestrowej nocy:

18:05 – „Rocky 3”

20:00 – „Rocky 4”

21:45 – „Rocky 5”

23:45 – „Człowiek demolka”

01:55 – „Tango i Cash”

03:55 – „Legendy ringu”

 

 

 

O Warner TV

Warner TV to kanał emitujący kinowe blockbustery oraz nagradzane i uznane na całym świecie seriale. Czerpie z bogatej tradycji marki Warner Bros. Warner TV to przestrzeń dla dobrych historii. To tu spotykają się fani nowoczesnych produkcji i kinowych klasyków. W każdym miesiącu widzowie mogą liczyć na angażujące cykle tematyczne i wciągające maratony kinowych hitów. W stałej ramówce emitowane są klasyki jak m. in. „Dirty Dancing”, „Zabójcza broń”, „Matrix” czy „Siedem lat w Tybecie” oraz produkcje serialowe, wśród których znajdują się: „4 Blocks”, „Dr Quinn”, „Strażnik Teksasu” czy „Tropiciele”. Kanał jest nadawany w jakości HD. Marka Warner TV należy do WarnerMedia, które jest częścią AT&T Inc. (NYSE:T). Więcej informacji na stronie warnertv.pl. 

Biuro prasowe

Plac Trzech Krzyży 10/14

00-499 Warszawa

 

Wszelkie pytania prosimy kierować na adres:

PR.Turner.Polska@turner.com

 

Kateryna Dmytriieva

Marketing & PR

kateryna.dmytriieva@warnermedia.com 

+48 512 027 201

 

Joanna Więckowska

Project Manager | dotrelations

joanna.wieckowska@dotrelations.pl

+48 690 995 770

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski! Biuro prasowe
2024-10-16 | 01:00

Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!

Popularna marka L.O.L. Surprise™ należąca do firmy MGA Entertainment ogłosiła światową premierę filmu The Skate Dance Movie, która miała miejsce 3 października na
Film ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
2024-10-15 | 14:00

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI, GDZIE TRWA ANIMARKT STOP MOTION FORUM 2024   Przyjechali z różnych stron świata, by uczyć się
Film „Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
2024-09-28 | 10:00

„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!

Ukochany serial widzów Romance TV, „Górski lekarz”, wraca na antenę z najnowszym, 17 sezonem! Od wtorku 15 października, fani Martina Grubera będą mogli śledzić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.