„Sylvestrowa noc” z Sylvestrem Stallone w Warner TV
Aby zarobić na życie podczas kręcenia „Rocky’ego”, tymczasowo oddał ukochanego psa. W wieku 75 lat postanowił zadebiutować jako malarz sztuki współczesnej, a inspiracji do napisania postaci Ivana Drago z „Rocky IV” szukał w historii boksera III Rzeszy. Stallone to jedna z najbardziej kreatywnych gwiazd branży filmowej. Widzowie mogą zobaczyć jego filmy w Warner TV: sylwestrowy maraton startuje 31 grudnia o 18:05.
W 2016 roku Sylvester Stallone odebrał Złoty Glob dla aktora drugoplanowego za powrót do roli Rocky’ego Balboa w filmie „Creed: Narodziny legendy”. Cała sala gwiazd Hollywood dała mu owacje na stojąco, a wśród nich byli Quentin Tarantino, Patrick Stewart, Helen Mirren, Lady Gaga czy Kurt Russell. Stallone ze wzruszeniem wspomniał, że ostatni raz znajdował się w tym samym miejscu po wygraniu Złotego Globu za pierwszą część „Rocky’ego”: 39 lat wcześniej.
Jego droga aktorska do sukcesu była równie wyboista, jak Rocky’ego. Przy kręceniu pierwszej części był finansowo spłukany i odsprzedał ukochanego psa, aby utrzymać siebie i żonę. Ta historia miała jednak happy end – zarówno dla osiągającego sukces Stallone’a, jak i dla pupila, który został przez niego ponownie odkupiony. Aktor wspominał też, że przed realizacją „Rocky’ego” wziął udział w nieudanym castingu do roli Hana Solo w „Gwiezdnych wojnach”. Ale tę stratę nadrobił w dekadach nowego milenium, występując w filmie sci-fi „Człowiek demolka”.
„Rocky” otrzymał Oscara za najlepszy film w 1977 roku, a Stallone dostał nominację jednocześnie za rolę pierwszoplanową i napisanie scenariusza – wcześniej osiągnęli to jedynie komik Charlie Chaplin i Orson Welles, reżyser „Obywatela Kane’a”. Dla Stallone’a szczególnie ważny był też „Rocky IV”, w którym postanowił eksperymentować z montażem i zachwycił świat kina popkulturowym filmem o wartkiej akcji z krótkimi ujęciami i szybkimi cięciami. Sprawiały, że opowieść o sportowych rozgrywkach i emocjonalnych zmaganiach postaci z ich słabościami była jeszcze bardziej dynamiczna.
Eksperymenty artystyczne przyniosły Stallone’owi sukces, ale w Graham Norton Show wspominał on, że dzień premiery kultowego filmu o bokserze był trudny. Kilka miesięcy wcześniej zadebiutował równie legendarny „Taksówkarz” z Robertem De Niro, który podbił serca widowni. Publiczność z dezaprobatą patrzyła na plakat nieznanego „Rocky’ego”, wiszący obok plakatu uwielbianego przez nich „Taksówkarza”. Z czasem widzowie przekonali się o wyjątkowości tego filmu, a Sylvester Stallone w 2013 roku połączył siły z Robertem De Niro, aby w komediowy sposób opowiedzieć historię dwóch podstarzałych bokserów w filmie „Legendy ringu”.
„Sylvestrowa noc” w Warner TV to okazja do noworocznej zabawy w towarzystwie różnorodnych produkcji z filmografii Stallone’a: od filmów bokserskich, przez sci-fi i komedię policyjną aż po komedię sportową.
Plan emisji sylwestrowej nocy:
18:05 – „Rocky 3”
20:00 – „Rocky 4”
21:45 – „Rocky 5”
23:45 – „Człowiek demolka”
01:55 – „Tango i Cash”
03:55 – „Legendy ringu”
O Warner TV
Warner TV to kanał emitujący kinowe blockbustery oraz nagradzane i uznane na całym świecie seriale. Czerpie z bogatej tradycji marki Warner Bros. Warner TV to przestrzeń dla dobrych historii. To tu spotykają się fani nowoczesnych produkcji i kinowych klasyków. W każdym miesiącu widzowie mogą liczyć na angażujące cykle tematyczne i wciągające maratony kinowych hitów. W stałej ramówce emitowane są klasyki jak m. in. „Dirty Dancing”, „Zabójcza broń”, „Matrix” czy „Siedem lat w Tybecie” oraz produkcje serialowe, wśród których znajdują się: „4 Blocks”, „Dr Quinn”, „Strażnik Teksasu” czy „Tropiciele”. Kanał jest nadawany w jakości HD. Marka Warner TV należy do WarnerMedia, które jest częścią AT&T Inc. (NYSE:T). Więcej informacji na stronie warnertv.pl.
Biuro prasowe
Plac Trzech Krzyży 10/14
00-499 Warszawa
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres:
PR.Turner.Polska@turner.com
Kateryna Dmytriieva
Marketing & PR
kateryna.dmytriieva@warnermedia.com
+48 512 027 201
Joanna Więckowska
Project Manager | dotrelations
joanna.wieckowska@dotrelations.pl
+48 690 995 770
Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!
ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.