Szybkie samochody, miasto przyszłości i wirtualne studia w najnowszym showreel’u
Platige Image przygotowało kolejny showreel. Tym razem możemy zobaczyć produkcje, które stworzono dzięki wykorzystaniu silnika Unreal Engine od Epic Games. Fragmenty reklamy samochodu Aston Martin, czy świątecznych odsłon autorskich animacji od Platige Image to tylko niektóre z prac polskiego studia, jakie znalazły się w filmie.
Za pomocą silnika od Epic Games można tworzyć nie tylko filmy, ale np. oprawę wizualną do dużych wydarzeń sportowych lub komentowanych ze studia poprzez wyświetlane grafik na żywo w technologii rozszerzonej rzeczywistości (Augmented Reality). Takie materiały również znalazły się w najnowszym showreelu.
Na początku 2023 r. Platige Image uzyskało statut Autoryzowanego Partnera Serwisowego Unreal Engine. W rękach polskich grafików narzędzie pierwotnie zaprojektowane do produkcji gier jest z powodzeniem wykorzystywane do przygotowywania reklam, zwiastunów, ale także w przyszłości dłuższych form fabularnych.
Najnowszy Unreal Engine Showreel od Platige Image możesz obejrzeć na kanale YouTube Platige Image.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.