Tańsze bilety w Multikinie razem z PAYBACK. Nowa akcja dla miłośników kina
Lato to doskonały moment, aby cieszyć się premierami filmowymi na dużym ekranie. Z tej okazji Program PAYBACK razem z Multikinem, jednym z największych operatorów kinowych w Polsce, organizują specjalną akcję „PAYBACKowe Poniedziałki”.
Dzięki niej każdy posiadacz karty PAYBACK może w kasie Multikina nabyć bilety na poniedziałkowe seanse w specjalnej promocyjnej cenie – 14,90 zł. Bilet można również odebrać, wymieniając 1490 zebranych punktów PAYBACK.
Aby skorzystać z promocji, wystarczy pobrać specjalny kod ze strony internetowej PAYBACK.pl/multikino i wykorzystać go przy zakupie biletu w kasie kina. Akcja „PAYBACKowe Poniedziałki” jest skierowana do każdego zarejestrowanego uczestnika Programu PAYBACK, który otrzymuje dostęp aż do dwóch kodów tygodniowo.
– Placówki kultury należą do grona instytucji najmocniej dotkniętych pandemią. Dlatego też ważne było dla nas przygotowanie akcji, która zachęci widzów do skorzystania z oferty sieci Multikino, partnera naszego Programu – mówi Tomasz Głos, Partner Management Director w PAYBACK Polska. – Liczymy na to, że każdy uczestnik Programu PAYBACK wybierze się w najbliższych tygodniach na co najmniej kilka seansów.
O istocie akcji więcej mówi Mariusz Spisz, członek zarządu Multikino S.A.:
– Najważniejszym celem „PAYBACKowych Poniedziałków” jest pokazanie naszym klientom, że pomimo szczególnej, pandemicznej sytuacji, nadal zapewniamy rozrywkę na najwyższym poziomie. Mamy nadzieję, że widzowie spragnieni premier na wielkim ekranie chętnie wezmą udział w akcji. Tym bardziej, że w każdym z naszych kin mogą liczyć także na najwyższy poziom bezpieczeństwa w zakresie wymaganych rygorów sanitarnych.
W ostatnich tygodniach premiery na dużym ekranie miały m.in. takie filmy jak Czarna Wdowa, Kosmiczny mecz: nowa era, Escape Room: Najlepsi z najlepszych czy Elfinki. Jesienią z kolei do kin wejdą Wyprawa do dżungli, Noc oczyszczenia. Żegnaj Ameryko, Legion samobójców. The Suicide Squad i Czarna Owca, które będą nie lada gratką dla miłośników X muzy.
Szczegóły akcji, w tym regulamin, dostępne są na PAYBACK.pl/multikino.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.