„Teraz albo nigdy” w kinie samochodowym Portu Łódź

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
W ramach Letniego Festiwalu Filmowego w sekcji Girls, zapraszamy do kina samochodowego na seans pod gwiazdami. 13 sierpnia o godzinie 21:00 na ekranie zlokalizowanym na parkingu Portu Łódź wyemitowana zostanie komedia romantyczna pt. „ Teraz albo nigdy”. W roli głównej – niezastąpiona Jennifer Lopez, wcielająca się w postać przebojowej i bezkompromisowej businesswoman.
Kino samochodowe jest bezpłatne, jednak by zagwarantować sobie najlepsze miejsce parkingowe warto pobrać wejściówkę, która dostępna jest na stronie: https://evenea.pl/pl/wydarzenie/Teraz
Natomiast w przyszłym tygodniu 20 sierpnia o godzinie 21:00 dla osób niezmotoryzowanych, na Patio Portu Łódź w ramach Polówki odbędzie się seans jednego z największych hitów w historii kina – Top Gun, w roli głównej niezastąpiony Tom Cruise. Na Patio Porto Łódź dostępnych będzie blisko 200 miejsc siedzących, w tym leżaki i pufy. Tuż przy Patio znajduje się strefa restauracyjna Portu Łódź, gdzie będzie można zakupić przekąskę lub napój. Seans filmowy na Patio Centrum jest bezpłatny.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.