Komunikaty PR

TME Polówka powraca do Portu Łódź

2020-08-04  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Letni wieczór, wygodne leżaki i pufy, restauracje tuż obok i najlepsze filmy. To idealny plan na sierpniowe czwartki. Port Łódź co tydzień o godz. 21:00 zaprasza do kina pod chmurką. Pierwszy pokaz już 6 sierpnia.

TME Polówka jest doskonale znanym wydarzeniem dla mieszkańców Łodzi. Tym razem zagości w Porcie Łódź! Pokazy będą odbywać się w każdy czwartek sierpnia o godz. 21:00, naprzemiennie w dwóch lokalizacjach – na Patio oraz na parkingu zewnętrznym (wtedy będzie to kino samochodowe).

Centrum na pierwszy seans zaprasza 6 sierpnia. Wtedy w ramach „ The Best Of” TME Polówka będzie można zobaczyć hit minionego roku, czyli „Był sobie pies 2”. Wielki finał przygód uroczego czworonoga o imieniu Bailey spodoba się przede wszystkim rodzinom z dziećmi oraz tym, którzy lubią filmy pełne wzruszeń. Ogromny ekran, wygodne leżaki i pufy, do tego wyjątkowa atmosfera Patio, gdzie na dzieci dodatkowo czeka pełen atrakcji plac zabaw zapewnią mile spędzony czas. Atutem Polówki w Porcie Łódź jest także bliskość wielu restauracji, w których każdy może kupić coś dobrego do jedzenia i picia.

Warto zaznaczyć, że choć na pokaz na Patio można wejść bez uprzedniej rejestracji to liczba miejsc jest ograniczona, dlatego warto pojawić się wcześniej. Organizatorzy na teren kina będą wpuszczać już od godz. 20:00. Przed wejściem uczestnicy zostaną poddani kontroli temperatury. Jeżeli przekroczy ona 37 stopni Celsjusza nie będzie można wziąć udziału w projekcji. Na terenie Portu Łódź obowiązuje również zasada zakrywania ust i nosa.  

Kino plenerowe w Porcie Łódź odbędzie się 6 i 20 sierpnia na Patio, natomiast 13 i 27 sierpnia na parkingu. Na pokazy w kinie samochodowym obowiązywać będzie rejestracja internetowa. Szczegóły dostępne są na stronie: www.polowka.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film Fundacja Avalon partnerem społecznym filmu „Drużyna A(A)” Biuro prasowe
2024-07-22 | 11:00

Fundacja Avalon partnerem społecznym filmu „Drużyna A(A)”

Czwórka alkoholików i dwie cysterny spirytusu do przeszmuglowania w słusznej sprawie. Co może pójść nie tak? Odpowiedź widzowie poznają już 20 września, gdy
Film IGRZYSKA OLIMPIJSKIE NA ARTE.TV
2024-07-18 | 01:00

IGRZYSKA OLIMPIJSKIE NA ARTE.TV

W piątek, 26 lipca, rozpoczną się wyczekiwane XXXIII Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu. Ta największa i najbardziej prestiżowa impreza sportowa odbywa się co cztery lata i
Film Spotkajmy się w duchu Flow: Historia łódzkich kin
2024-07-16 | 11:10

Spotkajmy się w duchu Flow: Historia łódzkich kin

W najbliższą niedzielę, 21 lipca, odbędzie się kolejne z cyklu „Spotkanie w duchu Flow” realizowane przez firmę Archicom we współpracy z EC1. Tym razem naszych gości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.