Komunikaty PR

TME Polówka powraca do Portu Łódź

2020-08-04  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Letni wieczór, wygodne leżaki i pufy, restauracje tuż obok i najlepsze filmy. To idealny plan na sierpniowe czwartki. Port Łódź co tydzień o godz. 21:00 zaprasza do kina pod chmurką. Pierwszy pokaz już 6 sierpnia.

TME Polówka jest doskonale znanym wydarzeniem dla mieszkańców Łodzi. Tym razem zagości w Porcie Łódź! Pokazy będą odbywać się w każdy czwartek sierpnia o godz. 21:00, naprzemiennie w dwóch lokalizacjach – na Patio oraz na parkingu zewnętrznym (wtedy będzie to kino samochodowe).

Centrum na pierwszy seans zaprasza 6 sierpnia. Wtedy w ramach „ The Best Of” TME Polówka będzie można zobaczyć hit minionego roku, czyli „Był sobie pies 2”. Wielki finał przygód uroczego czworonoga o imieniu Bailey spodoba się przede wszystkim rodzinom z dziećmi oraz tym, którzy lubią filmy pełne wzruszeń. Ogromny ekran, wygodne leżaki i pufy, do tego wyjątkowa atmosfera Patio, gdzie na dzieci dodatkowo czeka pełen atrakcji plac zabaw zapewnią mile spędzony czas. Atutem Polówki w Porcie Łódź jest także bliskość wielu restauracji, w których każdy może kupić coś dobrego do jedzenia i picia.

Warto zaznaczyć, że choć na pokaz na Patio można wejść bez uprzedniej rejestracji to liczba miejsc jest ograniczona, dlatego warto pojawić się wcześniej. Organizatorzy na teren kina będą wpuszczać już od godz. 20:00. Przed wejściem uczestnicy zostaną poddani kontroli temperatury. Jeżeli przekroczy ona 37 stopni Celsjusza nie będzie można wziąć udziału w projekcji. Na terenie Portu Łódź obowiązuje również zasada zakrywania ust i nosa.  

Kino plenerowe w Porcie Łódź odbędzie się 6 i 20 sierpnia na Patio, natomiast 13 i 27 sierpnia na parkingu. Na pokazy w kinie samochodowym obowiązywać będzie rejestracja internetowa. Szczegóły dostępne są na stronie: www.polowka.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.