Trylogia Władcy Pierścieni w Warner TV
Warszawa, Polska, 06.12.2021. W 2021 roku mija 20 lat od premiery, która stała się początkiem światowego filmowego fenomenu: produkcji „Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia”. Już rok temu widzowie rozpoczęli świętowanie podczas transmisji jubileuszowego spotkania ekipy filmowej na YouTube. Do tej pory jej zapis obejrzało ponad 6 mln osób, a teraz fani mogą zdecydować się na seans całej trylogii legendarnych filmów – emisja w Warner TV od 12 grudnia.
Trylogia „Władcy Pierścieni” pobiła wiele rekordów. Przed reżyserem Peterem Jacksonem nikt wcześniej nie nakręcił trzech tak ogromnych produkcji po kolei i bez przerw. Zakończenie serii zdobyło też najwięcej Oscarów podczas jednej ceremonii: aż 11 statuetek. Ten sam wynik osiągnął jedynie „Ben Hur” i „Titanic”.
To pozornie prosta historia o odważnych hobbitach, które w towarzystwie innych postaci zamieszkujących Śródziemie udają się do Mordoru, aby zniszczyć pierścień. Historia hobbitów była pierwszym eposem rycerskim w świecie fantasy i właśnie ta cecha sprawiła, że robiła ogromne wrażenie po przeniesieniu na wielki ekran i była równie epicką ekranizacją, co materiał źródłowy. Łączny budżet gigantycznego przedsięwzięcia wynosił 281 milionów dolarów. Żaden dolar nie został zmarnowany: na planie samej pierwszej części znalazło się aż 20 000 statystów. Inwestycja w efekty specjalne opłaciła się. Do dziś widzowie i krytycy chwalą „Władcę Pierścieni” za aspekt produkcyjny, który sprawia, że filmy nie zestarzały się pomimo upływu lat. Wciąż utrzymują wynik ponad 90% pozytywnych ocen od krytyków różnych mediów na portalu Rotten Tomatoes.
Widzowie Warner TV mogą obejrzeć „Władcę Pierścieni” w ramach grudniowej emisji całej trylogii.
Plan emisji:
„Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia”:
12.12, godz. 18:00
15.12, godz. 22:00
18.11, godz. 11:10
„Władca Pierścieni: Dwie wieże”
19.12, godz. 18:00
22.12, godz. 22:00
25.12, godz. 11:40
„Władca Pierścieni: Powrót króla”
26.12, godz. 18:00
29.12, godz: 22:00
01.01, godz. 12:00
O Warner TV
Warner TV to kanał emitujący kinowe blockbustery oraz nagradzane i uznane na całym świecie seriale. Czerpie z bogatej tradycji marki Warner Bros. Warner TV to przestrzeń dla dobrych historii. To tu spotykają się fani nowoczesnych produkcji i kinowych klasyków. W każdym miesiącu widzowie mogą liczyć na angażujące cykle tematyczne i wciągające maratony kinowych hitów. W stałej ramówce emitowane są klasyki jak m. in. „Dirty Dancing”, „Zabójcza broń”, „Matrix” czy „Siedem lat w Tybecie” oraz produkcje serialowe, wśród których znajdują się: „4 Blocks”, „Dr Quinn”, „Strażnik Teksasu” czy „Tropiciele”. Kanał jest nadawany w jakości HD. Marka Warner TV należy do WarnerMedia, które jest częścią AT&T Inc. (NYSE:T). Więcej informacji na stronie warnertv.pl.
Biuro prasowe
Plac Trzech Krzyży 10/14
00-499 Warszawa
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres:
PR.Turner.Polska@turner.com
Kateryna Dmytriieva
Marketing & PR
kateryna.dmytriieva@warnermedia.com
+48 512 027 201
Joanna Więckowska
Project Manager | dotrelations
joanna.wieckowska@dotrelations.pl
+48 690 995 770

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.