Tygodniowy maraton z serią „Zabójcza broń” w Warner TV
Rok 2022 to czas 35. rocznicy premiery filmu „Zabójcza broń”. W trakcie trwania tego jubileuszu Warner TV pokaże maraton z filmowymi policjantami: Martinem Riggsem i Rogerem Murtaughiem. Stacja zaprasza na „Zabójczy tydzień”, czyli 7 dni emisji całej serii z Melem Gibsonem i Dannym Gloverem w rolach głównych. Start cyklu już w poniedziałek 5 września o 21:00.
Seria „Zabójcza broń” została wyreżyserowana przez Richarda Donnera. Początkowo w roli Riggsa widział Bruce'a Willisa. Ten zrezygnował z udziału w filmie na rzecz „Szklanej pułapki”, w której początkowo wystąpić miał… sam Mel Gibson. Przypadkowo wymienili się rolami i w ten sposób Gibson stał się odtwórcą roli młodego policjanta. Dołączył do Glovera i już na początku realizacji „Zabójczej broni” stało się oczywiste, że gwiazdy to dokładne przeciwieństwo granych przez siebie postaci. Pierwszy chemistry test pokazał, że między aktorami aż skrzy i od razu było wiadomo, że zostaną kumplami. Ich relacja nadawała charakterom głównych postaci wyjątkową dynamikę.
Każdy z filmów to opowieść o innej sprawie, którą muszą rozwiązać słynni filmowi funkcjonariusze. W pierwszej części „Zabójczej broni” nowo zapoznani bohaterowie otrzymują zadanie rozwikłania sprawy rzekomego samobójstwa młodej kobiety. Stosunkowo szybko okazuje się, że było to morderstwo. We wszystko wplątany jest były weteran wojny w Wietnamie i niebezpieczna mafia.
W „Zabójczej broni 2” losy Riggsa i Murtaugha splotą się z losami koronnego świadka uczestniczącego w sprawie mafijnych porachunków, Leo Getza. To urodzony bajkopisarz, a jego zeznania sprawiają, że mało kto mu wierzy. Jest jednak dwóch policjantów, którzy idą za głosem intuicji i zeznaniami świadka: to główni bohaterowie filmu.
W 3. części, zatytułowanej „Zabójcza broń 3”, ten sam świadek znów nie wzbudza zaufania większości policjantów. Bohaterowie otrzymują sprawę kradzieży broni z policyjnego magazynu. Działają wbrew przeczuciom kolegów z posterunku, ufając własnej intuicji. Trop ukazany przez Getza wskazuje, że najprawdopodobniej broń kradł były policjant, który szukał sposobu na zaspokojenie chciwości.
Cykl zakończy ostatnia część serii, „Zabójcza broń 4”. Bohaterowie badają sprawę porachunków w chińskiej mafii. W ich perypetie znów zamieszany będzie zabawny Leo Getz. Spróbują powstrzymać przestępców przed uwolnieniem swoich szefów z więzienia i stawią czoła osobistym kryzysom.
Każda z części tej filmowej serii to połączenie doskonałych sytuacyjnych żartów, kultowych już postaci oraz ekscytującej akcji.
Plan emisji:
5.09, godz. 21:00 – „Zabójcza broń”
5.09, godz. 23:05 – „Zabójcza broń 2”
6.09, godz. 21:00 – „Zabójcza broń 3”
6.09, godz. 23:20 – „Zabójcza broń 4”
7.09, godz. 21:00 – „Zabójcza broń 2”
7.09, godz. 23:10 – „Zabójcza broń 3”
8.09, godz. 21:00 – „Zabójcza broń 4”
8.09, godz. 23:30 – „Zabójcza broń”
9.09, godz. 21:00 – „Zabójcza broń”
9.09, godz. 23:05 – „Zabójcza broń 2”
10.09, godz. 21:00 – „Zabójcza broń 2”
10.09, godz. 23:10 – „Zabójcza broń 3”
11.09, godz. 21:00 – „Zabójcza broń 3”
11.09, godz. 23:20 – „Zabójcza broń 4”
O Warner TV
Warner TV to kanał emitujący kinowe blockbustery oraz nagradzane i uznane na całym świecie seriale. Czerpie z bogatej tradycji marki Warner Bros. Warner TV to przestrzeń dla dobrych historii. To tu spotykają się fani nowoczesnych produkcji i kinowych klasyków. W każdym miesiącu widzowie mogą liczyć na angażujące cykle tematyczne i wciągające maratony kinowych hitów. W stałej ramówce emitowane są klasyki jak m.in. „Dirty Dancing”, „Zabójcza broń”, „Matrix” czy „Siedem lat w Tybecie” oraz produkcje serialowe, wśród których znajdują się: „4 Blocks”, „Doktor Quinn” czy „Strażnik Teksasu”. Kanał jest nadawany w jakości HD. Więcej informacji na stronie warnertv.pl.
Aktualny program TV dostępny jest na stronie https://warnertv.pl/program-tv.
Biuro prasowe
Plac Trzech Krzyży 10/14
00-499 Warszawa
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres:
PolandPR@warnermedia.com
Kateryna Dmytriieva
Marketing & PR
kateryna.dmytriieva@warnermedia.com
+48 512 027 201
Joanna Więckowska
Project Manager | dotrelations
joanna.wieckowska@dotrelations.pl
+48 690 995 770

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.