Komunikaty PR

Viaplay powołuje producentki wykonawcze w Polsce

2021-12-23  |  08:00

Małgorzata Jurczak oraz Barbara Wiśniewska-Grzesiak zostały pierwszymi producentkami wykonawczymi serwisu streamingowego Viaplay w Polsce. Obie posiadają bardzo bogate doświadczenie zdobyte w branży medialnej oraz rozrywkowej i będą kierować rozwojem lokalnych treści Viaplay opartych na scenariuszu oraz tworzonych w formacie non-scripted. W sierpniu tego roku przedstawiono tytuły pierwszych polskich produkcji fabularnych Viaplay Originals, kolejne zostaną ogłoszone w najbliższych miesiącach. We wrześniu na platformie Viaplay odbyła się również premiera nowej lokalnej edycji słynnego programu rozrywkowego ‘Fort Boyard’.

 

Małgorzata Jurczak pełniła wcześniej funkcję producenta nadzorującego w CANAL+ Polska. Była odpowiedzialna za rozwój oraz produkcję takich seriali CANAL+ jak ‘Belfer’, ‘Kruk’, ‘Nielegalni’, wielokrotnie nagradzany ‘Król’, a także filmów fabularnych - ‘Cicha Noc’, ‘Sweat’ oraz nominowanego do Oscara ‘Bożego Ciała’. W 2016 roku zainicjowała program rozwoju seriali premium CANAL+ SERIES LAB. W przeszłości Małgorzata Jurczak była producentem w wielokrotnie nagradzanym studio produkcyjnym Skorpion Arte, którego jest współzałożycielką.

 

Barbara Wiśniewska-Grzesiak specjalizuje się w produkcji treści wideo, przede wszystkim formatów telewizyjnych, od niemal 20 lat. W ostatnim czasie pełniła funkcję producenta wykonawczego w Abstra Group, firmie tworzącej treści dostępne na platformie YouTube. Wcześniej była dyrektorem programowym kanału EskaTV oraz commissioning managerem w Viacom International Media Networks odpowiedzialnym za lokalne produkcje tworzone dla takich kanałów jak MTV Polska, Viva Polska i Comedy Central, uczestniczyła również w międzynarodowym projekcie uruchomienia stacji MTV Live HD.

 

Filippa Wallestam, NENT Group Chief Content Officer: „Z dumą witamy Małgorzatę i Barbarę w naszym zespole. Obie mają ogromne doświadczenie w produkowaniu najbardziej uznanych polskich tytułów ostatnich lat, a ich dorobek mówi sam za siebie. Tworzenie unikalnych polskich filmów i seriali Viaplay Originals oraz programów z kategorii non-scripted (bez scenariusza) to kluczowa część naszej lokalnej strategii, a umiejętności Małgorzaty i Barbary będą dla nas nieocenione.”

 

Małgorzata Jurczak: „Viaplay jest jedną z najbardziej ambitnych platform streamingowych w Europie, która nieustannie inwestuje w oryginalne treści. Plany dotyczące nowych polskich produkcji Viaplay Originals są bardzo ekscytujące i z pewnością sprawią, że to właśnie Viaplay stanie się miejscem dla najbardziej kreatywnych twórców treści fabularnych. Nie mogę doczekać się, by móc rozpocząć pracę nad produkcjami, które chcemy przedstawić naszym widzom.”

 

Barbara Wiśniewska-Grzesiak: Chcemy zaprezentować widzom Viaplay szeroką gamę programów rozrywkowy tworzonych w modelu non-scripted (bez scenariusza). Od lokalnych wersji znanych, globalnych formatów po zupełnie nowe serie dokumentalne. Naszym celem jest dostarczanie publiczności prawdziwych emocji, zaspokajanie jej ciekawości oraz nieustanne wzbudzanie ekscytacji. Chcemy robić to w sposób, w jaki nie robił tego żaden inny serwis streamingowy w Polsce.’’

 

Platforma Viaplay została uruchomiona w Polsce w sierpniu 2021 roku i oferuje widzom unikalne połączenie produkcji Viaplay Originals, międzynarodowych filmów i seriali, treści dla dzieci oraz transmisji wydarzeń sportowych na żywo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Ochrona środowiska

Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.

Moda

Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę

Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.