Viaplay powołuje producentki wykonawcze w Polsce
Publicis
Wołoska
02-583 Warszawa
malgorzata.urbas|publicis-consultants.com| |malgorzata.urbas|publicis-consultants.com
882140108
https://www.publicisgroupe.com/en/splash-en
Małgorzata Jurczak oraz Barbara Wiśniewska-Grzesiak zostały pierwszymi producentkami wykonawczymi serwisu streamingowego Viaplay w Polsce. Obie posiadają bardzo bogate doświadczenie zdobyte w branży medialnej oraz rozrywkowej i będą kierować rozwojem lokalnych treści Viaplay opartych na scenariuszu oraz tworzonych w formacie non-scripted. W sierpniu tego roku przedstawiono tytuły pierwszych polskich produkcji fabularnych Viaplay Originals, kolejne zostaną ogłoszone w najbliższych miesiącach. We wrześniu na platformie Viaplay odbyła się również premiera nowej lokalnej edycji słynnego programu rozrywkowego ‘Fort Boyard’.
Małgorzata Jurczak pełniła wcześniej funkcję producenta nadzorującego w CANAL+ Polska. Była odpowiedzialna za rozwój oraz produkcję takich seriali CANAL+ jak ‘Belfer’, ‘Kruk’, ‘Nielegalni’, wielokrotnie nagradzany ‘Król’, a także filmów fabularnych - ‘Cicha Noc’, ‘Sweat’ oraz nominowanego do Oscara ‘Bożego Ciała’. W 2016 roku zainicjowała program rozwoju seriali premium CANAL+ SERIES LAB. W przeszłości Małgorzata Jurczak była producentem w wielokrotnie nagradzanym studio produkcyjnym Skorpion Arte, którego jest współzałożycielką.
Barbara Wiśniewska-Grzesiak specjalizuje się w produkcji treści wideo, przede wszystkim formatów telewizyjnych, od niemal 20 lat. W ostatnim czasie pełniła funkcję producenta wykonawczego w Abstra Group, firmie tworzącej treści dostępne na platformie YouTube. Wcześniej była dyrektorem programowym kanału EskaTV oraz commissioning managerem w Viacom International Media Networks odpowiedzialnym za lokalne produkcje tworzone dla takich kanałów jak MTV Polska, Viva Polska i Comedy Central, uczestniczyła również w międzynarodowym projekcie uruchomienia stacji MTV Live HD.
Filippa Wallestam, NENT Group Chief Content Officer: „Z dumą witamy Małgorzatę i Barbarę w naszym zespole. Obie mają ogromne doświadczenie w produkowaniu najbardziej uznanych polskich tytułów ostatnich lat, a ich dorobek mówi sam za siebie. Tworzenie unikalnych polskich filmów i seriali Viaplay Originals oraz programów z kategorii non-scripted (bez scenariusza) to kluczowa część naszej lokalnej strategii, a umiejętności Małgorzaty i Barbary będą dla nas nieocenione.”
Małgorzata Jurczak: „Viaplay jest jedną z najbardziej ambitnych platform streamingowych w Europie, która nieustannie inwestuje w oryginalne treści. Plany dotyczące nowych polskich produkcji Viaplay Originals są bardzo ekscytujące i z pewnością sprawią, że to właśnie Viaplay stanie się miejscem dla najbardziej kreatywnych twórców treści fabularnych. Nie mogę doczekać się, by móc rozpocząć pracę nad produkcjami, które chcemy przedstawić naszym widzom.”
Barbara Wiśniewska-Grzesiak: „Chcemy zaprezentować widzom Viaplay szeroką gamę programów rozrywkowy tworzonych w modelu non-scripted (bez scenariusza). Od lokalnych wersji znanych, globalnych formatów po zupełnie nowe serie dokumentalne. Naszym celem jest dostarczanie publiczności prawdziwych emocji, zaspokajanie jej ciekawości oraz nieustanne wzbudzanie ekscytacji. Chcemy robić to w sposób, w jaki nie robił tego żaden inny serwis streamingowy w Polsce.’’
Platforma Viaplay została uruchomiona w Polsce w sierpniu 2021 roku i oferuje widzom unikalne połączenie produkcji Viaplay Originals, międzynarodowych filmów i seriali, treści dla dzieci oraz transmisji wydarzeń sportowych na żywo.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek
Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.
Problemy społeczne
Otyłość i insulinooporność zwiększają ryzyko rozwoju alzheimera. Do 2050 roku liczba chorych może się podwoić

Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) liczba pacjentów chorujących na chorobę Alzheimera będzie wzrastać. Eksperci szacują, że do 2030 roku na całym świecie będzie ich 50–65 mln, a do 2050 roku – nawet dwa razy więcej. Prognozy są alarmujące, dlatego specjaliści zwracają uwagę na konieczność profilaktyki, w tym leczenia otyłości, cukrzycy typu 2 i insulinooporności. Liczne badania potwierdzają, że znacznie zwiększają one ryzyko zachorowania na choroby neurodegeneracyjne.
Media
Doda: Realizacja filmu o moim życiu obudziła wielu ludzi, którzy mi bardzo źle życzą. Wśród moich byłych też są jakieś nerwowe ruchy

Wokalistka czuje się zaszczycona tym, że pojawił się pomysł na realizację filmu dokumentalnego, w którym będzie mogła ujawnić szczegóły swojego życia prywatnego i zawodowego. Jak zauważa, nie każdy artysta jest w ten sposób doceniony. Dlatego też ona postanowiła wykorzystać tę szansę i chce jak najlepiej zaprezentować się w tej produkcji. Doda przyznaje również, że ten projekt wywołał wiele negatywnych emocji.