W kwietniu premiery nowych seriali w ROMANCE TV
Face it
Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl
W kwietniu na antenie Romance TV widzowie zobaczą nowe premierowe odcinki i sezony popularnych seriali romantycznych, komediowych i kryminalnych. Stacja zaprasza na kontynuację zabawnego serialu „Śledztwo prowadzi Watzmann”, nowe odcinki kultowych „Wydział zabójstw Stambuł” i „Statek marzeń”, a także nową propozycję telewizyjną: prawniczy serial „Joachim Vernau” na bazie powieści autorki bestsellerów Elisabeth Herrmann o szarmanckim adwokacie, który nie boi się żadnej pozornie beznadziejnej sprawy.
Już od środy 6 kwietnia widzowie będą mogli śledzić drugi sezon serialu kryminalnego „Śledztwo prowadzi Watzmann” i nowe przygody przedziwnej pary detektywów, Jerry’ego Paulsena i Benedikta Beissla. Akcja dzieje się w malowniczych i idyllicznych okolicach Alp, co sprawia, że wieczór w towarzystwie tych bohaterów jest prawdziwą rozrywką i relaksem. W każdą środę będą emitowane dwa odcinki, o godz. 20.00 i 21.00.
W sobotę 9 kwietnia o godz. 20.00 Romance TV pokaże nowy, premierowy odcinek popularnej kryminalnej serii „Wydział zabójstw Stambuł”. Przystojny i niestraszony komisarz Özakin rusza na nieoficjalną, zagraniczną akcję, by pomóc swojej byłej żonie w odnalezieniu jej zaginionego partnera i jego porwanej córki.
Z kolei w piątek 15 kwietnia o godz. 20.00 widzowie będą mieli okazję obejrzeć nowy premierowy odcinek uwielbianego i bijącego rekordy popularności serialu romantycznego „Statek marzeń”. To wyjątkowa produkcja, która zabiera widzów do najdalszych i najpiękniejszych zakątków świata. Czy Andrea i Oliver będą potrafili wybaczyć sobie zdradę i przeżyć drugą miłość podczas podróży do Sztokholmu?
A już od soboty 16 kwietnia stacja Romance TV zaprasza na nowy serial prawniczy „Joachim Vernau“. Jego akcja opiera się na powieściach autorki bestsellerów Elisabeth Herrmann i opowiada o ciętym i szarmanckim berlińskim adwokacie, który rozwiąże każdą sprawę kryminalną. Moc emocji gwarantowana!

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.