Komunikaty PR

Warsaw Animation Film Festival: święto animacji szósty raz na wielkich ekranach

2024-11-13  |  17:09
Biuro prasowe

18 listopada startuje 6. edycja Warsaw Animation Film Festival (WAFF) – wyjątkowego święta animacji, które w tym roku odbędzie się pod hasłem INTIMACY ON SCREEN.

6. edycja Warsaw Animation Film Festival  odbędzie się w dniach 18-24 listopada 2024 w Kinie Amondo, Atlantic, Rejs oraz w U20 (Al. Ujazdowskie 20; CKF im. A.Wajdy).

Na otwarcie i pierwsze pokazy organizatorzy i Kino Atlantic zapraszają już 18 listopada o godz. 18.30

W ramach tygodniowego święta animacji odbędą się liczne pokazy międzynarodowych krótkometrażowych filmów animowanych w kinach, debaty oraz warsztaty w U20.

Program konkursowy obejmuje 6 bloków filmowych w konkursach: Profesjonalny Krótkometrażowy Film Animowany, Młody Krótkometrażowy Film Animowany, Polski Krótkometrażowy Film Animowany oraz Erotyczny Krótkometrażowy Film Animowany. 

W ramach pokazów specjalnych w katalogu projekcji znalazł się program Ars Electronica 2023 organizowany we współpracy z Austriackim Forum Kultury, blok Mind Blow Movies kuratorowany przez Weronikę Płaczek, dyrektorkę bydgoskiego festiwalu Animocje, a także Panorama Animowanego Erotyku z ostatniej dekady.

Dodatkowo widzowie będą mogli uczestniczyć w prezentacji Animowanych Wideoklipów i animacji, które otrzymały Nagrody Branżowe za rok 2023 Stowarzyszenia Filmowców Polskich.

WAFF to nie tylko niepowtarzalna okazja do zobaczenia artystycznych animacji z całego świata, organizatorzy zapraszają również na warsztaty i debaty.

I tak, 18 i 19 listopada w godz. 09.00-15.30 w U20 odbędzie się warsztat z minimalistycznej animacji prowadzony przez Magdalenę Pilecką.

20 listopada o godz. 18.00 w U20 odbędzie się debata poświęcona muzyce w filmie animowanym oraz animacji w muzyce, w której udział wezmą m.in. Wojtek Siejak, Łukasz Rusinek, Patryk Zakrocki, Martyna Koleniec. 

22 listopada o godz. 18.00 w U20 odbędzie się debata poświęcona animacji i edukacji seksualnej z udziałem Izy Plucińskiej oraz edukatorów seksualnych

Organizatorem festiwalu jest Fundacja Ex Anima. Wydarzenie współfinansowane jest przez Miasto Stołeczne Warszawa i realizowane przy wsparciu partnerów: Platige Image, CKF im. Andrzeja Wajdy, Kina Amondo, Rejs, Atlanic oraz Austriackie Forum Kultury. Patronem medialnym wydarzenia jest Trójka – Program Trzeci Polskiego Radia.

Wszelkie informacje o festiwalu, biletach, pokazach są dostępne na stronie wydarzenia na Facebooku: Warsaw Animation Film Festival oraz w partnerskich kinach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film 9. FESTIWAL ARTEKINO 2024 – EUROPA W OBIEKTYWIE MŁODYCH TWÓRCÓW Biuro prasowe
2024-11-20 | 12:10

9. FESTIWAL ARTEKINO 2024 – EUROPA W OBIEKTYWIE MŁODYCH TWÓRCÓW

ArteKino Festival 2024 zaprasza na niezwykłą podróż przez wyobraźnię, różnorodność i pluralizm współczesnej Europy. W ramach tegorocznej edycji pokazanych zostanie 12
Film Nowy serial „Elsbeth” debiutuje w Polsce. Błyskotliwa prawniczka na antenie FX
2024-11-07 | 01:00

Nowy serial „Elsbeth” debiutuje w Polsce. Błyskotliwa prawniczka na antenie FX

Doceniony przez krytyków serial kryminalny „Elsbeth” doczeka się polskiej premiery. Pierwszy sezon wyprodukowanej przez CBS Studios serii, opowiadający losy bystrej, ale
Film Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!
2024-10-16 | 01:00

Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!

Popularna marka L.O.L. Surprise™ należąca do firmy MGA Entertainment ogłosiła światową premierę filmu The Skate Dance Movie, która miała miejsce 3 października na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.