Wielka włoska wakacyjna miłość w ROMANCE TV
Face it
Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl
W poniedziałek 15 sierpnia jest narodowe święto Italii – Ferragosto. Wywodzi się z antycznych czasów i tego dnia Włosi tańczą na ulicach, bawią się i świętują środek lata. Stacja Romance TV, jak co roku, zaprasza na całodzienny maraton filmowy we włoskim klimacie, pełen słońca, relaksu, pysznego, śródziemnomorskiego jedzenia i gorących uczuć.
Solidna porcja włoskiego luzu połączona z hitami filmowymi w letnim nastroju. W ten sposób Romance TV uczci włoskie święto narodowe: Ferragosto. Przez cały poniedziałek, 15 sierpnia, od godz. 00:30 aż do północy, w cyklu „Wielka miłość w pięknej Italii w połowie sierpnia” stacja będzie pokazywać zabawne i przejmujące historie z różnych zakątków Włoch. I w malowniczej Toskanii, i w robiącej ogromne wrażenie stolicy Włoch, Rzymie, będzie widzom towarzyszyć miłość i romantyczna atmosfera.
Stacja pokaże filmy kostiumowe, takie jak „Romeo i Julia” czy współczesną adaptację słynnej baśni o Kopciuszku pt. „Kopciuszek - miłosna baśń w Rzymie”. Nie zabraknie także historii o najsłynniejszym we Włoszech telewizyjnym show lat 60. - „Studio Uno”, gdzie szczęścia i zmiany w życiu szukają trzy kobiety czy „Atelier Fontana” - biograficzny film o trzech siostrach Fontana, które rozsławiły włoską modę w świecie, zanim pojawili się Valentino, Armani i Versace. Obecnie są uznawane za matki współczesnej mody włoskiej, a ich kreacje nosiła Jackie Kennedy, Ava Gardner, Audrey Hepburn, Ingrid Bergman i Grace Kelly.
Latem nie może zabraknąć filmów , których akcja dzieje się w pięknych i idealnych na wakacje destynacjach. Będą to najlepsze odcinki z serii „Lato w…” we włoskim klimacie. Tym razem widzowie odwiedzą Toskanię, Tyrol Południowy, Elbę i Amalfi i razem z ich bohaterami będą przeżywać ich zawiłe losy rodzinne i miłosne, rozwiązywać tajemnice, odcinać się od przeszłości lub budować przyszłość. Z kolei organizatorzy uroczystości ślubnych z serii „Rejs ku szczęściu” będą podróżować z zakochanymi parami do Piemontu, na Sardynię i Sycylię. Czy wszystko skończy dobrze, a nowożeńcy będą żyli długo i szczęśliwie? Romance TV zaprasza do oglądania i przyjemnego spędzania czasu całe rodziny!

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.