Komunikaty PR

Wigilia z Griswoldami – maraton filmów „W krzywym zwierciadle” w Warner TV

2022-12-20  |  15:00
Biuro prasowe

Tylko jeden filmowy bohater mógłby spowodować przerwę w dostawie prądu po włączeniu świątecznych światełek w swoim domu – to Clark Griswold. Posiada ponadprzeciętne umiejętności generowania tarapatów. W Wigilię Warner TV zaprasza na seans trzech pierwszych filmów o wpadającej w kłopoty rodzinie Griswoldów z serii „W krzywym zwierciadle”. Emisja w sobotę 24 grudnia od 14:15.

 

Pierwsza historia z tej serii wkrótce skończy… 40 lat! Chyba każdy fan świątecznych filmów zgodzi się, że od tego czasu zyskała już status klasyka. Bohaterowie przy każdej wyprawie wpadają nagle w tarapaty, choć starannie planują wszystkie etapy wycieczki. Rodzince przewodzi pewny siebie Clark Griswold, a u jego boku występuje żona Ellen i dwójka dzieci: Rusty i Audrey.

Cykl rozpocznie się filmem „W krzywym zwierciadle: Wakacje”. Bohaterowie wybierają się do parku rozrywki. Pech towarzyszy im od samego początku: padają ofiarami grupy wandali, a Clark niewybrednymi żartami zniechęca do siebie barmana podczas postoju. To dopiero początek, bo zabierają ze sobą ciocię Ednę, która… umiera w trasie.

W krzywym zwierciadle: Europejskie wakacje” to kolejne wycieczkowe perypetie Griswoldów, którzy wybiorą się za granicę. Wygrali los w loterii na międzykontynentalną wyprawę i postanowią wykorzystać każdą jej minutę. Zobaczą Stonehenge, wieżę Eiffla, rzymskie uliczki, ale i tym razem nie obędzie się bez przeszkód. Już na samym początku trafią do obskurnego hostelu, a w Stonehenge Clark zaparkuje wprost na kamiennym monolicie.

Czy w domu uda im się uniknąć kolejnych kłopotów? Nie ma na to szans: „W krzywym zwierciadle: Witaj, Święty Mikołaju” to dalsza seria zabawnych niepowodzeń Clarka i reszty rodziny. Ale tata Griswold nie traci zapału: wierzy, że stworzy najbardziej rozrywkowe i tradycyjne święta, jakie widziała jego rodzina! Wybiera się więc do lasu po choinkę, ale zapomina, że potrzebuje piły do ścięcia drzewka. Wkrótce drzewko ląduje na dachu samochodu, gdyż Clark wyrwał je z ziemi z korzeniami. Griswoldowie udekorują dom tyloma światełkami, że po ich włączeniu w całym mieście następuje przerwa w dostawie prądu. Później czeka ich pożar drzewka, porwanie i… wizyta jednostki SWAT.

Warner TV zaprasza na wigilijny maraton komedii.

 

Emisja w sobotę 24 grudnia:

14:15 – „W krzywym zwierciadle: Wakacje”

16:10 – „W krzywym zwierciadle: Europejskie wakacje”

18:05 – „W krzywym zwierciadle: Witaj, Święty Mikołaju”

 

O Warner TV

Warner TV to kanał emitujący kinowe blockbustery oraz nagradzane i uznane na całym świecie seriale. Czerpie z bogatej tradycji marki Warner Bros. Warner TV to przestrzeń dla dobrych historii. To tu spotykają się fani nowoczesnych produkcji i kinowych klasyków. W każdym miesiącu widzowie mogą liczyć na angażujące cykle tematyczne i wciągające maratony kinowych hitów. W stałej ramówce emitowane są klasyki jak m.in. „Dirty Dancing”, „Zabójcza broń”, „Matrix” czy „Siedem lat w Tybecie” oraz produkcje serialowe, wśród których znajdują się: „4 Blocks”, „Doktor Quinn” czy „Strażnik Teksasu”. Kanał jest nadawany w jakości HD. Więcej informacji na stronie warnertv.pl. 

 

Aktualny program TV dostępny jest na stronie https://warnertv.pl/program-tv.

 

Biuro prasowe

Wiertnicza 166,

02-952 Warszawa

 

Wszelkie pytania prosimy kierować na adres:

PolandPR@warnermedia.com  

 

Kateryna Dmytriieva

Marketing & PR

kateryna.dmytriieva@warnermedia.com 

+48 512 027 201

 

Joanna Więckowska

Project Manager | dotrelations

joanna.wieckowska@dotrelations.pl

+48 690 995 770

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski! Biuro prasowe
2024-10-16 | 01:00

Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!

Popularna marka L.O.L. Surprise™ należąca do firmy MGA Entertainment ogłosiła światową premierę filmu The Skate Dance Movie, która miała miejsce 3 października na
Film ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
2024-10-15 | 14:00

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI, GDZIE TRWA ANIMARKT STOP MOTION FORUM 2024   Przyjechali z różnych stron świata, by uczyć się
Film „Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
2024-09-28 | 10:00

„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!

Ukochany serial widzów Romance TV, „Górski lekarz”, wraca na antenę z najnowszym, 17 sezonem! Od wtorku 15 października, fani Martina Grubera będą mogli śledzić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.