„Z zapartym tchem” – filmy Iñárritu, Manna i Soderbergha w Warner TV
Zaskakujące wydarzenia, które wiążą ze sobą pozornie obce osoby, pełne napięcia interakcje – to tylko jedne z wielu cech ekscytujących produkcji ze styczniowego cyklu Warner TV. W programie pojawią się tytuły od takich reżyserów jak Alejandro Iñárritu, Michael Mann i Steven Soderbergh. Emisja „Z zapartym tchem” od wtorku 3 stycznia o 21:00.
Alejandro Iñárritu słynie z filmów, które wywołują u widzów intensywne odczucia. W produkcji „21 gramów” pokazuje, że zmarli bliscy, choć już nieobecni, wciąż mają wpływ na życie pozostałych na tym świecie osób. Bohaterów historii wyreżyserowanej przez Iñárritu łączy wypadek samochodowy spowodowany przez jednego z nich. W dramatycznym incydencie ginie żona jednej z głównych postaci. Tytułowe 21 gramów to według niektórych teorii waga duszy opuszczającej ciało. Czy bohaterowie poradzą sobie ze znaczeniem tak pozornie niewielkiego ciężaru?
Losy postaci z produkcji „Gorączka” również są skrzyżowane na zawsze. Film nominowanego do Oscara reżysera Michaela Manna opowiada o grupie przestępczej, która przez przypadek pojawia się na celowniku policji. Na jednym z miejsc zbrodni zostawiają po sobie ślad, a funkcjonariusze służb szybko ten ślad znajdują. Rozpoczyna się pościg pomiędzy porucznikiem i przestępcą z grupy. Produkcja to nie tylko pojedynek postaci, ale także wielkie aktorskie starcie dwóch legend: Roberta De Niro i Ala Pacino.
„Traffic” w reżyserii Stevena Soderbergha, mistrza kina filmów akcji i thrillerów, pokazuje perspektywy różnych osób uwikłanych w walkę z narkotykami. Jest to policjant, który zaczyna kwestionować wybory i motywacje przełożonego. To również poważany sędzia, który bezlitośnie ocenia uzależnionych od narkotyków – do momentu, gdy ten los nie spotyka jego córki. Na ekranie pojawi się także żona uwięzionego narkotykowego przestępcy i dwoje agentów służb specjalnych.
„Człowiek na krawędzi” dotrzymuje obietnicy zawartej w tytule: trzyma na krawędzi emocji. Na jednym z wyższych pięter nowojorskiego wieżowca pojawia się mężczyzna i wszystko wskazuje na to, że chce z niego zeskoczyć. To były przestępca, który odsiedział karę. Domaga się rozmowy z konkretną negocjatorką, policja wysyła więc na miejsce psycholożkę Lydię. Zaplątani w sprawę nie wiedzą jednak, że to tylko przykrywka. Przeciągające się negocjacje mają odciągnąć uwagę policjantów od największego w historii skoku na nowojorską giełdę diamentów.
Cykl zakończy „Ława przysięgłych”. Film oparty na książce Johna Grishama zabiera widzów na salę sądową, gdzie każda kolejna wypowiedź świadków i prawników zagęszcza napiętą atmosferę. Historia dotyczy wdowy, która straciła męża w strzelaninie, ale zamiast szukać sprawiedliwości u zabójców, pozywa producenta broni. Sprawa ta pozornie jest walką z przemysłem zbrojeniowym, ale za kulisami odbywają się machinacje członka ławy przysięgłych i jego partnerki, którzy chcą w procesie ugrać coś dla siebie.
Emisja cyklu „Z zapartym tchem” w każdy wtorek stycznia o 21:00 w Warner TV.
3.01 – „21 gramów”
10.01 – „Gorączka”
17.01 – „Traffic”
24.01 – „Człowiek na krawędzi”
31.01 – „Ława przysięgłych”
O Warner TV
Warner TV to kanał emitujący kinowe blockbustery oraz nagradzane i uznane na całym świecie seriale. Czerpie z bogatej tradycji marki Warner Bros. Warner TV to przestrzeń dla dobrych historii. To tu spotykają się fani nowoczesnych produkcji i kinowych klasyków. W każdym miesiącu widzowie mogą liczyć na angażujące cykle tematyczne i wciągające maratony kinowych hitów. W stałej ramówce emitowane są klasyki jak m.in. „Dirty Dancing”, „Zabójcza broń”, „Matrix” czy „Siedem lat w Tybecie” oraz produkcje serialowe, wśród których znajdują się: „4 Blocks”, „Doktor Quinn” czy „Strażnik Teksasu”. Kanał jest nadawany w jakości HD. Więcej informacji na stronie warnertv.pl.
Aktualny program TV dostępny jest na stronie https://warnertv.pl/program-tv.
Biuro prasowe
Wiertnicza 166,
02-952 Warszawa
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres: PolandPR@warnermedia.com
Kateryna Dmytriieva
Marketing & PR kateryna.dmytriieva@warnermedia.com
+48 512 027 201
Joanna Więckowska
Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl
+48 690 995 770

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Transport
Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.