ZAGŁOSUJ I WYGRAJ WEEKEND W EKSKLUZYWNYM HOTELU
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
Po raz pierwszy polscy twórcy mają szansę powalczyć o nagrodę Blaue Blume! W finale konkursu dla najbardziej romantycznych filmów krótkometrażowych znalazło się 15 finalistów, którzy zawalczą o główną nagrodę. Decyzja o tym kto zostanie laureatem leży w rękach jury oraz widzów, którzy mogą obejrzeć wszystkie finałowe filmy na platformie Player, a następnie oddać głos na swojego faworyta. Na głosujących również czeka nagroda – dwudniowy pobyt w romantycznym hotelu.
O konkursie
Blaue Blume to nagroda dla najbardziej romantycznych filmów krótkometrażowych, która przyznawana jest przez stację Romance TV już od 13 lat. Nazwa nagrody oznacza dosłownie „niebieski kwiat”, który w Niemczech jest symbolem romantyczności i miłości. Po raz pierwszy konkurs rozszerzono także dla polskich twórców i to oni powalczą o główną nagrodę pieniężną oraz możliwość odebrania statuetki podczas gali Blaue Blume w Berlinie. Konkurs skierowany jest szczególnie do studentów i absolwentów szkół filmowych, ale nie tylko. Organizatorzy zaprosili wszystkich kreatywnych twórców, którzy chcieli podzielić się swoimi pracami z publicznością.
Zwycięzcę wyłoni jury w którego skład wchodzą Radosław Piwowarski (reżyser i scenarzysta), Jerzy Szebesta (producent filmowy), Oktawia Staciewińska (Communications Manager Apart), Katarzyna Drogowska (Player Editorial and Content Data Governor) oraz Agnieszka Mikulska (absolwentka wydziału reżyserii Łódzkiej Szkoły Filmowej). Dodatkowy głos mają także widzowie w głosowaniu internetowym.
Uroczyste wręczenie nagród Blaue Blume, z udziałem wielu znamienitych gości, reżyserów oraz producentów z branży filmowej i telewizyjnej odbywa się co roku w Berlinie i jest punktem kulminacyjnym, poprzedzającym festiwal Berlinale. Co więcej zwycięski film, w wieczór ceremonii wręczenia nagród czyli 14 lutego, zostanie wyemitowany na antenie Romance TV jako światowa premiera telewizyjna.
Głosowanie i konkurs dla widzów
Już teraz na platformie Player widzowie mogą obejrzeć finałowe filmy, a następnie oddać swój głos na wybranego twórcę. Na głosujących czeka wyjątkowa nagroda, dwudniowy pobyt w Pałacu Mortęgi, laureata Romance TV Award 2023 w kategorii Najpopularniejszy Romantyczny Hotel w Polsce.
- Już wiele lat temu planowaliśmy wzbogacenie konkursu Blaue Blume o polską kategorię. W końcu w tym roku to się udało! Polska sztuka filmowa jest na bardzo wysokim poziomie, więc cieszę się, że możemy zachęcić widzów do obejrzenia świetnych produkcji rodzimych twórców, młodych ludzi, którzy są przyszłością kinematografii. Jestem dumny, że wspomagamy naszych zdolnych artystów, a ich produkcje mają szansę zaistnieć na arenie międzynarodowej właśnie dzięki polskiej kategorii w konkursie Blaue Blume – mówi Krzysztof Mikulski, CEO Romance TV Polska.
Wszystkie finałowe filmy dostępne są tu: player.pl
Formularz do głosowania dostępny jest na: Romance TV
Termin głosowania upływa 31 stycznia 2024 roku.
Finał Blaue Blume w Berlinie
Nagroda Blaue Blume przyznawana jest niemieckim filmom w trzech kategoriach: Najlepszy film, Najlepszy reżyser i Najlepsza kreacja aktorska. Nagrodą w debiutującej kategorii, czyli Najlepszy polski romantyczny film krótkometrażowy wynosi 7.500 Euro. O tym kogo wybrało jury dowiemy się 14 lutego podczas uroczystej gali w Berlinie. Relację z wydarzenia polscy widzowie obejrzeć będą mogli w programie Co za Tydzień na antenie TVN.
Parterami polskiej edycji konkursu Blaue Blume są: Apart, Player, Meissen oraz Mainstream Media AG.
Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Ingi Lindström, Utty Danelli oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Górscy Ratownicy”.
Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Za dystrybucję Romance TV w Polsce odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Polsat Box, Orange, UPC, Vectrze, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.
romance-tv.pl
facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia
romance-tv.pl, facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia
OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”
Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.
Konsument
Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową
Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.
Media
Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące
Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.