ZAGŁOSUJ I WYGRAJ WEEKEND W EKSKLUZYWNYM HOTELU
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
Po raz pierwszy polscy twórcy mają szansę powalczyć o nagrodę Blaue Blume! W finale konkursu dla najbardziej romantycznych filmów krótkometrażowych znalazło się 15 finalistów, którzy zawalczą o główną nagrodę. Decyzja o tym kto zostanie laureatem leży w rękach jury oraz widzów, którzy mogą obejrzeć wszystkie finałowe filmy na platformie Player, a następnie oddać głos na swojego faworyta. Na głosujących również czeka nagroda – dwudniowy pobyt w romantycznym hotelu.
O konkursie
Blaue Blume to nagroda dla najbardziej romantycznych filmów krótkometrażowych, która przyznawana jest przez stację Romance TV już od 13 lat. Nazwa nagrody oznacza dosłownie „niebieski kwiat”, który w Niemczech jest symbolem romantyczności i miłości. Po raz pierwszy konkurs rozszerzono także dla polskich twórców i to oni powalczą o główną nagrodę pieniężną oraz możliwość odebrania statuetki podczas gali Blaue Blume w Berlinie. Konkurs skierowany jest szczególnie do studentów i absolwentów szkół filmowych, ale nie tylko. Organizatorzy zaprosili wszystkich kreatywnych twórców, którzy chcieli podzielić się swoimi pracami z publicznością.
Zwycięzcę wyłoni jury w którego skład wchodzą Radosław Piwowarski (reżyser i scenarzysta), Jerzy Szebesta (producent filmowy), Oktawia Staciewińska (Communications Manager Apart), Katarzyna Drogowska (Player Editorial and Content Data Governor) oraz Agnieszka Mikulska (absolwentka wydziału reżyserii Łódzkiej Szkoły Filmowej). Dodatkowy głos mają także widzowie w głosowaniu internetowym.
Uroczyste wręczenie nagród Blaue Blume, z udziałem wielu znamienitych gości, reżyserów oraz producentów z branży filmowej i telewizyjnej odbywa się co roku w Berlinie i jest punktem kulminacyjnym, poprzedzającym festiwal Berlinale. Co więcej zwycięski film, w wieczór ceremonii wręczenia nagród czyli 14 lutego, zostanie wyemitowany na antenie Romance TV jako światowa premiera telewizyjna.
Głosowanie i konkurs dla widzów
Już teraz na platformie Player widzowie mogą obejrzeć finałowe filmy, a następnie oddać swój głos na wybranego twórcę. Na głosujących czeka wyjątkowa nagroda, dwudniowy pobyt w Pałacu Mortęgi, laureata Romance TV Award 2023 w kategorii Najpopularniejszy Romantyczny Hotel w Polsce.
- Już wiele lat temu planowaliśmy wzbogacenie konkursu Blaue Blume o polską kategorię. W końcu w tym roku to się udało! Polska sztuka filmowa jest na bardzo wysokim poziomie, więc cieszę się, że możemy zachęcić widzów do obejrzenia świetnych produkcji rodzimych twórców, młodych ludzi, którzy są przyszłością kinematografii. Jestem dumny, że wspomagamy naszych zdolnych artystów, a ich produkcje mają szansę zaistnieć na arenie międzynarodowej właśnie dzięki polskiej kategorii w konkursie Blaue Blume – mówi Krzysztof Mikulski, CEO Romance TV Polska.
Wszystkie finałowe filmy dostępne są tu: player.pl
Formularz do głosowania dostępny jest na: Romance TV
Termin głosowania upływa 31 stycznia 2024 roku.
Finał Blaue Blume w Berlinie
Nagroda Blaue Blume przyznawana jest niemieckim filmom w trzech kategoriach: Najlepszy film, Najlepszy reżyser i Najlepsza kreacja aktorska. Nagrodą w debiutującej kategorii, czyli Najlepszy polski romantyczny film krótkometrażowy wynosi 7.500 Euro. O tym kogo wybrało jury dowiemy się 14 lutego podczas uroczystej gali w Berlinie. Relację z wydarzenia polscy widzowie obejrzeć będą mogli w programie Co za Tydzień na antenie TVN.
Parterami polskiej edycji konkursu Blaue Blume są: Apart, Player, Meissen oraz Mainstream Media AG.
Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Ingi Lindström, Utty Danelli oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Górscy Ratownicy”.
Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Za dystrybucję Romance TV w Polsce odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Polsat Box, Orange, UPC, Vectrze, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.
romance-tv.pl
facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia
romance-tv.pl, facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.