Zakochaj się w ROMANCE TV razem z ORANGE
Face it
Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl
Od lutego do 6 marca oferta filmowa najbardziej kobiecej i romantycznej stacji telewizyjnej – Romance TV – jest dostępna wśród odkodowanych kanałów w Telewizji od Orange. Dzięki temu widzowie będą mogli spędzić nie tylko urocze i pełne pozytywnych emocji Walentynki razem z bohaterami ulubionych filmów o miłości, ale także oglądać romantyczne baśnie, adaptacje powieści znakomitej, bestsellerowej pisarki Katie Fforde oraz nowe sezony hitowego serialu „Diagnoza Betty”.
Od lutego do 6 marca klienci Orange w ramach Pakietu Optymalnego i Orange Love Standard w technologii kablowej mają bezpłatny dostęp do filmów kojących serce, emitowanych w kanale Romance TV. Lutowa oferta stacji jest imponująca, gdyż z okazji Walentynek zostaną wyemitowane całodniowe maratony filmów o miłości. W niedzielę 13 lutego stacja pokaże przepiękne filmy komediowe i obyczajowe z pozytywnym przesłaniem i szczęśliwym zakończeniem, a Dzień Zakochanych będzie prawdziwie baśniowy. Widzowie zobaczą nowe wersje klasycznych baśni, w których zawsze zwycięża wielkie uczucie. Punktem kulminacyjnym tego magicznego bloku będzie telewizyjna premiera „Królewny Śnieżki nad jeziorem” o godzinie 20:00.
W niedzielę 20 i 27 lutego o godz. 20.00 Romance TV pokaże premierowo dwa nowe filmy obyczajowe oparte na powieściach bestsellerowej powieściopisarki Katie Fforde. Tym razem akcja nie rozgrywa się tym razem na Wschodnim Wybrzeżu w USA, ale w Lubece, Holsztynie i nad Zatoką Hohwacht. Widzowie poznają tajemniczą Emmę, która jako młoda dziewczyna oddała swojego syna dziecko do adopcji, a teraz rozpoznaje go w młodym pianiście, oraz także losy Marli, której rozpada się życie – jej mąż ma romans, a matka guza mózgu. Obie szykują się do wyprawy nad Bałtyk, by przemyśleć swoje dotychczasowe wybory.
Z kolei od poniedziałku 28 lutego stacja pokaże premierowo siódmy sezon uwielbianego przez widzów serialu „Diagnoza Betty” o przygodach przebojowej pielęgniarki, w rolę której wciela się popularna niemiecka aktorka Annina Hellenthal. Nowe odcinki o życiu miłosnym i zawodowym bohaterów tej bijącej rekordy popularności serii będą emitowane w każdy powszedni dzień o godz. 21.55.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.