Zakochaj się w ROMANCE TV razem z ORANGE
Face it
Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl
Od lutego do 6 marca oferta filmowa najbardziej kobiecej i romantycznej stacji telewizyjnej – Romance TV – jest dostępna wśród odkodowanych kanałów w Telewizji od Orange. Dzięki temu widzowie będą mogli spędzić nie tylko urocze i pełne pozytywnych emocji Walentynki razem z bohaterami ulubionych filmów o miłości, ale także oglądać romantyczne baśnie, adaptacje powieści znakomitej, bestsellerowej pisarki Katie Fforde oraz nowe sezony hitowego serialu „Diagnoza Betty”.
Od lutego do 6 marca klienci Orange w ramach Pakietu Optymalnego i Orange Love Standard w technologii kablowej mają bezpłatny dostęp do filmów kojących serce, emitowanych w kanale Romance TV. Lutowa oferta stacji jest imponująca, gdyż z okazji Walentynek zostaną wyemitowane całodniowe maratony filmów o miłości. W niedzielę 13 lutego stacja pokaże przepiękne filmy komediowe i obyczajowe z pozytywnym przesłaniem i szczęśliwym zakończeniem, a Dzień Zakochanych będzie prawdziwie baśniowy. Widzowie zobaczą nowe wersje klasycznych baśni, w których zawsze zwycięża wielkie uczucie. Punktem kulminacyjnym tego magicznego bloku będzie telewizyjna premiera „Królewny Śnieżki nad jeziorem” o godzinie 20:00.
W niedzielę 20 i 27 lutego o godz. 20.00 Romance TV pokaże premierowo dwa nowe filmy obyczajowe oparte na powieściach bestsellerowej powieściopisarki Katie Fforde. Tym razem akcja nie rozgrywa się tym razem na Wschodnim Wybrzeżu w USA, ale w Lubece, Holsztynie i nad Zatoką Hohwacht. Widzowie poznają tajemniczą Emmę, która jako młoda dziewczyna oddała swojego syna dziecko do adopcji, a teraz rozpoznaje go w młodym pianiście, oraz także losy Marli, której rozpada się życie – jej mąż ma romans, a matka guza mózgu. Obie szykują się do wyprawy nad Bałtyk, by przemyśleć swoje dotychczasowe wybory.
Z kolei od poniedziałku 28 lutego stacja pokaże premierowo siódmy sezon uwielbianego przez widzów serialu „Diagnoza Betty” o przygodach przebojowej pielęgniarki, w rolę której wciela się popularna niemiecka aktorka Annina Hellenthal. Nowe odcinki o życiu miłosnym i zawodowym bohaterów tej bijącej rekordy popularności serii będą emitowane w każdy powszedni dzień o godz. 21.55.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.