Zwiastun serialu dokumentalnego ‘Human to Human’ o losach ukraińskich uchodźców
Publicis
Wołoska
02-583 Warszawa
malgorzata.urbas|publicis-consultants.com| |malgorzata.urbas|publicis-consultants.com
882140108
https://www.publicisgroupe.com/en/splash-en
‘Human to Human’ to seria 10 mini-filmów dokumentalnych, skupiających się na losach uchodźców z Ukrainy i Polakach – wolontariuszach, aktywistach i zwykłych ludziach, którzy wspierają ich już od wielu miesięcy. W produkcję zaangażowali się uznani twórcy filmów dokumentalnych, a jeden z odcinków wyreżyserował Paweł Deląg. Produkcja ‘Human to Human’ trafi na Viaplay już 24 listopada – zarówno w Polsce jak i we wszystkich pozostałych krajach, na których platforma jest dostępna. Zobacz zwiastun produkcji.
Człowiek człowiekowi nadzieją
Seria filmów dokumentalnych ‘Human to Human’ skupia się nie tylko na dramatycznych losach osób uciekających z ogarniętej wojną Ukrainy, ale również pokazuje emocje, radości i trudności z jakimi muszą się mierzyć pomagający im Polacy. Produkcja wykracza daleko poza ramy najczęstszych przekazów medialnych, przedstawiających działania zbrojne na froncie i tragedię cywili. ‘Human to Human’ wyławia z tłumu pojedynczych ludzi, ukazując przeżycia uchodźców z perspektywy ludzi, którzy choć wywodzą się z innego kraju, pozostają nam niezmiennie bliscy. Równie istotne miejsce w serii mini-dokumentów zajmują Polacy – od wolontariuszy z organizacji ‘Zupa na granicę’ przez parę, która pod swój dach przyjęła czwórkę rodzeństwa po mężczyznę, który pomagał wywozić zwierzęta ze strefy konfliktu.
Produkcja dostępna w 11 krajach
Już w czwartek 24 listopada seria mini-dokumentów ‘Human to Human’ będzie miała swoją premierę za pośrednictwem platformy Viaplay nie tylko w Polsce, ale również w 10 innych krajach europejskich. W ten sposób również widzowie z krajów, do których nie dotarło tak wielu uchodźców jak do Polski, będą mieli możliwość unikalnego wglądu w losy pojedynczych osób uciekających przed wojną oraz wolontariuszy z Polski, którzy pospieszyli im na pomoc. ‘Human to Human’ przywraca wiarę w ludzi i pokazuje bohaterów naszych czasów, którzy poświęcają czas, energię i własne pieniądze, by bezinteresownie wspierać ludzi w potrzebie. To swojego rodzaju lekcja człowieczeństwa, która na długo zapadnie w pamięć wszystkim widzom.
Produkcja
Pomysłodawcą produkcji jest laureat Krakowskiego Festiwalu Filmowego Kacper Lisowski, który stworzył również kilka odcinków ‘Human to Human’. Serię realizuje Paprika Studios, należąca do Viaplay Studios, a producentem serii z ramienia firmy jest Kristoffer Rus. Szefową produkcji jest Agnieszka Knysak-Sandecka, a za produkcję liniową odpowiada Karolina Kajdanowicz. Produkcję nadzorowała producentka wykonawcza Viaplay na Polskę Barbara Wiśniewska-Grzesiak. Za reżyserię odcinków odpowiadają: Kacper Lisowski, Zuzanna Solakiewicz, Krystyna Wałajtys-Łonisk i Paweł Deląg.
Dziesięcioodcinkowy serial dokumentalny ‘Human to Human’ będzie dostępny od 24 listopada wyłącznie za pośrednictwem platformy streamingowej Viaplay.
Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!
ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.