Zwiastun serialu dokumentalnego ‘Human to Human’ o losach ukraińskich uchodźców
Publicis
Wołoska
02-583 Warszawa
malgorzata.urbas|publicis-consultants.com| |malgorzata.urbas|publicis-consultants.com
882140108
https://www.publicisgroupe.com/en/splash-en
‘Human to Human’ to seria 10 mini-filmów dokumentalnych, skupiających się na losach uchodźców z Ukrainy i Polakach – wolontariuszach, aktywistach i zwykłych ludziach, którzy wspierają ich już od wielu miesięcy. W produkcję zaangażowali się uznani twórcy filmów dokumentalnych, a jeden z odcinków wyreżyserował Paweł Deląg. Produkcja ‘Human to Human’ trafi na Viaplay już 24 listopada – zarówno w Polsce jak i we wszystkich pozostałych krajach, na których platforma jest dostępna. Zobacz zwiastun produkcji.
Człowiek człowiekowi nadzieją
Seria filmów dokumentalnych ‘Human to Human’ skupia się nie tylko na dramatycznych losach osób uciekających z ogarniętej wojną Ukrainy, ale również pokazuje emocje, radości i trudności z jakimi muszą się mierzyć pomagający im Polacy. Produkcja wykracza daleko poza ramy najczęstszych przekazów medialnych, przedstawiających działania zbrojne na froncie i tragedię cywili. ‘Human to Human’ wyławia z tłumu pojedynczych ludzi, ukazując przeżycia uchodźców z perspektywy ludzi, którzy choć wywodzą się z innego kraju, pozostają nam niezmiennie bliscy. Równie istotne miejsce w serii mini-dokumentów zajmują Polacy – od wolontariuszy z organizacji ‘Zupa na granicę’ przez parę, która pod swój dach przyjęła czwórkę rodzeństwa po mężczyznę, który pomagał wywozić zwierzęta ze strefy konfliktu.
Produkcja dostępna w 11 krajach
Już w czwartek 24 listopada seria mini-dokumentów ‘Human to Human’ będzie miała swoją premierę za pośrednictwem platformy Viaplay nie tylko w Polsce, ale również w 10 innych krajach europejskich. W ten sposób również widzowie z krajów, do których nie dotarło tak wielu uchodźców jak do Polski, będą mieli możliwość unikalnego wglądu w losy pojedynczych osób uciekających przed wojną oraz wolontariuszy z Polski, którzy pospieszyli im na pomoc. ‘Human to Human’ przywraca wiarę w ludzi i pokazuje bohaterów naszych czasów, którzy poświęcają czas, energię i własne pieniądze, by bezinteresownie wspierać ludzi w potrzebie. To swojego rodzaju lekcja człowieczeństwa, która na długo zapadnie w pamięć wszystkim widzom.
Produkcja
Pomysłodawcą produkcji jest laureat Krakowskiego Festiwalu Filmowego Kacper Lisowski, który stworzył również kilka odcinków ‘Human to Human’. Serię realizuje Paprika Studios, należąca do Viaplay Studios, a producentem serii z ramienia firmy jest Kristoffer Rus. Szefową produkcji jest Agnieszka Knysak-Sandecka, a za produkcję liniową odpowiada Karolina Kajdanowicz. Produkcję nadzorowała producentka wykonawcza Viaplay na Polskę Barbara Wiśniewska-Grzesiak. Za reżyserię odcinków odpowiadają: Kacper Lisowski, Zuzanna Solakiewicz, Krystyna Wałajtys-Łonisk i Paweł Deląg.
Dziesięcioodcinkowy serial dokumentalny ‘Human to Human’ będzie dostępny od 24 listopada wyłącznie za pośrednictwem platformy streamingowej Viaplay.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.