Komunikaty PR

Zwycięzcy Papaya Young Creators 2022 wyłonieni.

2022-06-23  |  10:00
Kontakt
Anna Litwińska
Be Communications S.C.

Kijowska 5
03-738 Warszawa
a.litwinska|becomms.pl| |a.litwinska|becomms.pl
+48 669 404 434
www.becomms.pl

W środę, 22 czerwca w Fabryce Norblina odbył się Finał 9. edycji Papaya Young Creators. Podczas finału ogłoszono zwycięzców i zwyciężczynie konkursu dla młodych talentów filmowych. Jury tegorocznej edycji przyznało 10 nagród, 1 wyróżnienie oraz 4 nagrody specjalne. Poznajcie laureatów i laureatki tegorocznych kategorii: Music Stories, Branded Stories, TikTok Branded Stories, TikTok Unique Stories i Audio Stories by Audioteka x Papaya.Rocks.

Finałowa Gala odbyła się w inspirujących wnętrzach Fabryki Norblina na warszawskiej Woli i była zwieńczeniem kilkumiesięcznej pracy młodych adeptów sztuki filmowej – uczestników i uczestniczek konkursu Papaya Young Creators. W ramach konkursu powstały filmy reklamowe dla marek (AGH, Amica, DPD, Modivo, Onet, Philips, Play, Porsche, Żabka), TikToki, teledyski oraz koncepcje i scenariusze audioseriali.

Na uczestników wydarzenia, poza pokazami zwycięskich filmów w sercu wydarzenia – kinie KinoGram, czekał szereg innych atrakcji, jak Speakers Spotlight na scenie strefy FoodTown, afterparty w przestrzeni Art Box Experience i FoodTown oraz Silent Disco powered by TikTok.

Nagrodę za najlepszy film w kategorii Branded Stories zdobyła Rosie May Bird Smith za film „Herd Immunity” przygotowany dla Onetu. Ten sam obraz zapewnił również laureatce z Londynu nagrodę za najlepszą reżyserię. Najwięcej wyróżnień i nagród, bo aż cztery, ma jednak na koncie Hubert Patynowski. Jego teledysk „Gold Shit” do utworu „Barbara” zespołu Jansky zdobył tytuł najlepszego filmu w kategorii Music Stories, nagrodę za najlepszy pomysł oraz dwie nagrody specjalne. Utwór zespołu Jansky był zresztą inspiracją do stworzenia również innej nagrodzonej pracy. Klip pt. „Wieki” w reżyserii Joanny Różniak zdobył nagrodę za najlepszy montaż dla Aleksandry Kasprowicz.

W debiutujących w tym roku kategoriach TikToka główne nagrody otrzymały filmy z ważnymi, uniwersalnymi przesłaniami. W kategorii TikTok Branded Stories wygrał film pt. „Śpiąca” dla kampanii społecznej Onetu #nieczekam107lat autorstwa Anny Ryń i Moniki Dróżdż, a w kategorii TikTok Unique Stories nagrodę przyznano Kacprowi Potępskiemu za produkcję „Inność, indywidualność, różnorodność”.

W kategorii Audio Stories by Audioteka x Papaya Rocks wyróżnione zostały dwa scenariusze. Nagrodę za najlepszy pomysł odebrał Adrian Dulnik za scenariusz pt. „Detektyw Szarada i Śmietanka Towarzyska RP”, zaś wyróżnienie powędrowało do Hanki Dziubińskiej-Kopki za „Sprawę Rusałki”. Co więcej, dla autorów obu tych pomysłów nagrody oznaczają rozpoczęcie dalszej współpracy z Audioteką.

W tym roku wyłoniono również New Production Talent. Ten tytuł przypadł Marii Wolnej i Dobromirowi Czerskiemu za obraz Latynoska telenowela” dla DPD w reżyserii Anny Drozdek. Przyznano ponadto kilka nagród specjalnych. Poza wspomnianymi wcześniej nagrodami dla Huberta Patynowskiego, które otrzymał solo (od MAKonLine) oraz w duecie z Hasenienem Douserym (od Heliografu), specjalne wyróżnienia przyznały Panavision – dla Bena Holta za zdjęcia do „Soboty rano” w reżyserii Hanny Pikulskiej dla Żabki oraz ATM System – dla Bartłomieja Jakubiaka za zrealizowany dla AGH film „Istotny błąd”. Ta ostatnia produkcja zapewniła również wygraną w kategorii najlepsza scenografia – uhonorowano Aleksandrę Kostulską i Kamilę Bukańską.

Pełną listę laureatów znajdziecie na www.papayayoungcreators.com.

Tegoroczna edycja Papaya Young Creators była wyjątkowa. Stanowiła podsumowanie programu, który funkcjonował od prawie dekady. Dziś formuła inicjatywy skierowanej do młodych kreatywnych wymaga przedefiniowania dlatego w takiej odsłonie gala odbywa się po raz ostatni.

***

Papaya Young Creators jest inicjatywą Papaya Films, największego domu produkcyjnego w Polsce, który od 2006 roku przyczynia się do transformacji branży filmowej, reklamowej i medialnej. Papaya Films współpracuje z najlepszymi w branży, tworząc autentyczne i pełne energii historie, które mają znaczenie. Swoje biura ma w Warszawie, Londynie, Lizbonie i Nowym Jorku.

Papaya Young Creators, pierwotnie znany pod nazwą Papaya Young Directors to program mentoringowy i konkurs skierowany do młodych twórców sztuki audiowizualnej. Swoją inaugurację miał 9 lat temu i od tego czasu pomógł setkom młodych ludzi zaistnieć w branży filmowej.

Fabryka Norblina, należąca do Grupy Capital Park, to wielofunkcyjny kompleks w sercu warszawskiej Woli. Po wieloletnim procesie rewitalizacji dawnych zakładów Norblin, Bracia Buch i T. Werner ponownie otworzył się na miasto zachwycając historyczną zabudową, w którą wkomponowana została nowoczesna architektura. Dla gości Fabryki Norblina dostępne są koncepty kulturalne, rozrywkowe i gastronomiczne, w tym m.in.: butikowe kino KinoGram, ekologiczny targ – BioBazar, największa w stolicy strefa gastronomiczna Food Town, Piano Bar z muzyką na żywo w jednym z najstarszych budynków kompleksu, Muzeum Fabryki Norblina, przestrzeń immersyjna Art Box Experience, Apple Muzeum Polska oraz sklepy i lokale handlowo-usługowe.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Be Communications S.C.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.