Komunikaty PR

Toyota Bank: Mobilna Autoryzacja przy pomocy odcisku palca i FaceID

2020-05-04  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Toyota Bank Polska rozszerzył funkcjonalność swojej aplikacji „Mobilna Autoryzacja”, służącej do potwierdzania logowania i transakcji. Obecnie użytkownicy mobilnego narzędzia, mogą logować się do niego za pomocą odcisku palca oraz Face ID bez konieczności wprowadzania numeru PIN.

Toyota Bank Polska udostępnił aktualizację aplikacji Mobilna Autoryzacja, służącej do potwierdzania logowania i transakcji realizowanych w bankowości elektronicznej . Nowa wersja aplikacji  pozwala użytkownikom na:

  1. AUTOMATYCZNE LOGOWANIE DO APLIKACJI
    Brak konieczności zatwierdzania logowania przyciskiem ZALOGUJ po wprowadzeniu PINu.
  2. LOGOWANIE BIOMETRYCZNE DO APLIKACJI
    Możliwość logowania za pomocą odcisku palca (Android) lub TouchID i FaceID (iOS).
  3. UPROSZCZENIE AUTORYZACJI
    Brak konieczności dwukrotnego wprowadzania PINu.

Aktualizację aplikacji Mobilna Autoryzacja, można pobrać ze sklepów Google Play i App Store. W przypadku gdy użytkownik posiada włączoną automatyczną aktualizację na swoim urządzeniu, aplikacja banku również zaktualizuje się automatycznie.

Aby włączyć automatyczne logowanie lub logowanie biometryczne, wystarczy zalogować się do aplikacji ustalonym kodem PIN i wybrać odpowiednie ustawienia.

Toyota Bank oferuje jeszcze jedną aplikację mobilną - Tankuj Korzyści, skierowaną do zmotoryzowanych klientów. To narzędzie, również doczeka się niebawem znaczącej aktualizacji. Aplikacja zyska nowy wygląd graficzny i bardziej przejrzyste menu funkcjonalne, a w niedalekiej przyszłości kilka ciekawych nowości, m.in. płatności za bilety komunikacji miejskiej, czy też  wnoszenie opłat za parking.

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor

Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation.

Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank

uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia

się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są

zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę

bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe,

lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: multiAN
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego Biuro prasowe
2024-11-21 | 12:00

Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego

Choć raport podkreśla, że prowadzenie biznesu w Polsce jest trudne dla każdego przedsiębiorcy, bardziej obciążone są kobiety. 3/5 przedsiębiorczyń prowadzących własną
Finanse Wakacje składkowe dla przedsiębiorców
2024-11-05 | 11:10

Wakacje składkowe dla przedsiębiorców

Coraz więcej przedsiębiorców poszukuje elastycznych rozwiązań, które pozwolą im na optymalizację kosztów prowadzenia działalności. Jednym z takich narzędzi są tzw.
Finanse Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi kreatywnej segmentów MŚP i Young
2024-09-04 | 09:00

Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi kreatywnej segmentów MŚP i Young

Santander Bank Polska powierzył agencji McCANN Poland obsługę strategiczną i kreatywną segmentów MŚP i YOUNG - McCANN będzie wiodącą agencją banku w tych obszarach. O wyborze

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.