Komunikaty PR

Toyota Bank: Mobilna Autoryzacja przy pomocy odcisku palca i FaceID

2020-05-04  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Toyota Bank Polska rozszerzył funkcjonalność swojej aplikacji „Mobilna Autoryzacja”, służącej do potwierdzania logowania i transakcji. Obecnie użytkownicy mobilnego narzędzia, mogą logować się do niego za pomocą odcisku palca oraz Face ID bez konieczności wprowadzania numeru PIN.

Toyota Bank Polska udostępnił aktualizację aplikacji Mobilna Autoryzacja, służącej do potwierdzania logowania i transakcji realizowanych w bankowości elektronicznej . Nowa wersja aplikacji  pozwala użytkownikom na:

  1. AUTOMATYCZNE LOGOWANIE DO APLIKACJI
    Brak konieczności zatwierdzania logowania przyciskiem ZALOGUJ po wprowadzeniu PINu.
  2. LOGOWANIE BIOMETRYCZNE DO APLIKACJI
    Możliwość logowania za pomocą odcisku palca (Android) lub TouchID i FaceID (iOS).
  3. UPROSZCZENIE AUTORYZACJI
    Brak konieczności dwukrotnego wprowadzania PINu.

Aktualizację aplikacji Mobilna Autoryzacja, można pobrać ze sklepów Google Play i App Store. W przypadku gdy użytkownik posiada włączoną automatyczną aktualizację na swoim urządzeniu, aplikacja banku również zaktualizuje się automatycznie.

Aby włączyć automatyczne logowanie lub logowanie biometryczne, wystarczy zalogować się do aplikacji ustalonym kodem PIN i wybrać odpowiednie ustawienia.

Toyota Bank oferuje jeszcze jedną aplikację mobilną - Tankuj Korzyści, skierowaną do zmotoryzowanych klientów. To narzędzie, również doczeka się niebawem znaczącej aktualizacji. Aplikacja zyska nowy wygląd graficzny i bardziej przejrzyste menu funkcjonalne, a w niedalekiej przyszłości kilka ciekawych nowości, m.in. płatności za bilety komunikacji miejskiej, czy też  wnoszenie opłat za parking.

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor

Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation.

Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank

uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia

się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są

zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę

bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe,

lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: multiAN
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie Biuro prasowe
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Finanse Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca
2025-02-12 | 17:00

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

1 marca w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu oraz finał XXXII edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu. Nagrodę specjalną BCC
Finanse Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego
2024-11-21 | 12:00

Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego

Choć raport podkreśla, że prowadzenie biznesu w Polsce jest trudne dla każdego przedsiębiorcy, bardziej obciążone są kobiety. 3/5 przedsiębiorczyń prowadzących własną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.