Toyota Leasing zaprasza na nowy Portal Klienta

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Od września wszyscy klienci indywidualni i firmowi, którzy posiadają umowę z Toyota Leasing, dzięki nowemu Portalowi Klienta mogą samodzielnie zarządzać jej najważniejszymi parametrami. Rozwiązanie przyspiesza i upraszcza też dostęp do najważniejszych dokumentów związanych z umową z poziomu przeglądarki. Konto na portalu można założyć samodzielnie, a sam portal jest dostępny pod adresem portal.toyotaleasing.pl
Wygoda korzystania i intuicyjność, praktyczność i oszczędność czasu oraz oczywiście bezpieczeństwo – to lista kluczowych zalet nowego portalu do obsługi umów leasingowych, na który swoich klientów zaprasza Toyota Leasing Polska. Od teraz w jednym miejscu, pod adresem portal.toyotaleasing.pl, mogą oni załatwić wszystkie najważniejsze sprawy związane z obsługą umowy. Bez wychodzenia z domu, bez kontaktu z konsultantem i w dogodnym dla każdego klienta czasie, za sprawą portalu można m.in.:
– posiadać dostęp do faktur, not księgowych i szybkich płatności on-line,
– składać różne dyspozycje związane z umową, np. ubiegać się o pozwolenie na użytkowanie pojazdu poza granicami kraju,
- skorzystać z dyspozycji automatycznych, które realizowane są w kilka sekund, np. wystawienie upoważnienia do korzystania z przedmiotu leasingu przez osobę trzecią,
– uzyskać zgodę na modyfikacje pojazdu,
– zgłosić zamiar wykupu pojazdu przed końcem umowy finansowania,
– samodzielnie wygenerować duplikat faktury,
– edytować dane teleadresowe.
- Szczególną uwagę Klientów z pewnością zwrócą dyspozycje „self-service”, procedowane automatycznie. Już teraz ponad 50% elektronicznych zgłoszeń realizowanych jest w ciągu kilku sekund. To znacząca oszczędność czasu zarówno dla naszych klientów, jak i dla naszych pracowników – mówi Michał Kowalewski, Project Manager projektu Portalu Klienta w Toyota Leasing.
Konto na portalu można założyć samodzielnie, bez konieczności kontaktu z Toyota Leasing. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.toyotaleasing.pl/portal-klienta-toyota-leasing.
– Rozszerzone funkcjonalności portalu są dla naszych klientów nową wartością. Naszym zdaniem, proste, intuicyjne, praktyczne i bezpieczne rozwiązanie, które w jednym miejscu pozwoli załatwić wiele spraw, będzie bardzo chętnie używane. To kolejny krok, po wprowadzonej niedawno możliwości elektronicznego podpisywania umów, który wykonujemy w kierunku digitalizacji naszych usług – zaznacza Małgorzata Wachowska, Dyrektor Pionu Wsparcia Biznesu i Procesów w Toyota Financial Services.
Informacja o banku i firmie:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.