FIRMA EUROSCALEMED W ZUPEŁNIE NOWEJ ODSŁONIE!
Com&Media
Bagatela 11, lok. 18
00-585 Warszawa
paulina.bonarek|com-and-media.pl| |paulina.bonarek|com-and-media.pl
+48 539 622 032
www.com-and-media.pl
FIRMA EUROSCALEMED – POLSKI DYSTRYBUTOR ŚWIATOWYCH PRODUCENTÓW SPRZĘTU MEDYCZNEGO W ZUPEŁNIE NOWEJ ODSŁONIE!
7 września br. w siedzibie Euroscalemed w Łodzi pojawiło się mnóstwo gości, w tym przedstawiciele polskich klinik oraz reprezentanci mediów branżowych. Wszystko to za sprawą dnia otwartego, na którym zaprezentowane zostały nie tylko najnowsze rozwiązania w branży medycyny estetycznej i dermatologii, ale również nowa siedziba firmy. Co działo się na wydarzeniu?
Potencjał social mediów w branży medycyny estetycznej
Euroscalemed współpracującym z nim klinikom oferuje profesjonalne i kompleksowe wsparcie marketingowe. Dlatego dzień otwarty rozpoczęto od szkolenia z zakresu skutecznego wykorzystania potencjału mediów społecznościowych w celu dotarcia do pacjentów. Wykład poprowadziła Dagmara Pakulska, trenerka w zakresie szeroko pojętego e-marketingu z ponad 10-letnim dorobkiem zawodowym w branży internetowej.
Wiedza w pigułce
Podczas kolejnej części spotkania wystąpił prezes firmy Euroscalemed, Michał Słowiński. To właśnie on opowiedział zgromadzonym gościom o historii firmy oraz o jej wartościach. – Na rynku medycznym funkcjonujemy od roku 2011. Sumienna praca i zdobywane przez lata doświadczenie pozwalają nam dzisiaj cieszyć się ugruntowaną opinią kompetentnego doradcy, przyjaciela i profesjonalnego dystrybutora światowych producentów urządzeń medycznych klasy premium – powiedział podczas krótkiego przemówienia. Euroscalemed jest autoryzowanym dystrybutorem światowych producentów sprzętu medycznego, a z ofertą urządzeń dla medycyny estetycznej i dermatologii zapoznał zgromadzonych gości dyrektor handlowy Marcin Słowiński.
Nie tylko teoria
W trakcie dnia otwartego nie mogło zabraknąć praktyki. Pokazowe zabiegi bestsellerowych urządzeń oraz szkolenie dla zgromadzonych lekarzy poprowadził sam dr Wojciech Drzazga z łódzkiej kliniki Pawlikowski, specjalista z wieloletnim doświadczeniem m.in. w laseroterapii. Zaproszeni goście mogli dokładnie zapoznać się z nowościami, które być może w niedługim czasie poszerzą ofertę ich gabinetów.
Wśród topowych urządzeń firmy cieszących się uznaniem lekarzy w Polsce i za granicą znajdują się między innymi:
- Laser tulowy Lavieen
- Laser pikosekundowy drugiej generacji - PicoLo
- Secret RF 2.0 – radiofrekwencja mikroigłowa
- Ultraskin II – HIFU nowej generacji
- Stymulator mięśni EM SLIM
- Kriolipoliza CoolShaping
- Laser CO2 Fraxis
- Laser CO2 Edge One
- IPL Cellec V
- Laser Sandro Dual
- Platforma laserowa Element
O Euroscalemed
Euroscalemed jest autoryzowanym dystrybutorem światowych producentów sprzętu medycznego, reprezentujących najwyższą jakość i najnowocześniejsze technologie.
Firma od początku konsekwentnie realizuje własną politykę wartości. Największą z nich jest klient, bezpieczeństwo oraz nieustanny rozwój. Priorytetem jest kontakt z klientem, w celu budowania długotrwałych relacji opartych na wzajemnym zaufaniu oraz doradztwo w zakresie doboru technologii i optymalizowania wydatków w oparciu o analizę trendów na rynku. Euroscalemed oferuje wyłącznie wyroby medyczne certyfikowane, aprobowane przez jednostki notyfikowane.
Szkolenia prowadzone są zarówno przez wykwalifikowany personel firmy, jak również przez lekarzy, specjalizujących się w wykonywaniu zabiegów daną technologią. Wartością jest dla firmy nieustanny rozwój poprzez samokształcenie oraz zdobywanie wiedzy podczas spotkań i rozmów ze specjalistami lekarzami i inżynierami. Również szkolenia w ośrodkach producenckich wzbogacają wiedzę zespołu i kształtują wizję nowych technologii.
Partnerami firmy są światowi leaderzy, producenci z bogatym doświadczeniem i wizją nowych rozwiązań technologicznych. Wśród nich WONTECH Co., Ltd., ILOODA Co., JEISYS Medical Inc., LASEROPTEK Co., Ltd., ELEMENIC Co., Ltd. Ofertę urządzeń uzupełniają najnowocześniejsze systemy do fototerapii oraz nowatorskie lampy zabiegowe. Producentami tych urządzeń są Waldmann GmbH, Schulze & Böhm GmbH oraz Derungs Licht AG.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.