Komunikaty PR

Fit Lovers w gronie twórców Ten Fajny Management

2021-12-07  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kuźma-Filipek
Lawenda Public Relations

Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Do pobrania NotkaPR ( 0.08 MB )

Energetyczny duet Fit Lovers dołączył do grona twórców reprezentowanych przez Ten Fajny Management. To kolejni influencerzy, którzy podjęli decyzję o współpracy na wyłączność z profesjonalnym managementem twórców internetowych. Marki zainteresowane kooperacją mogą wybierać w coraz szerszym portfolio popularnych osobowości.   

Influencer marketing to obecnie jedna z częściej wybieranych form promocji, dzięki której marki mogą dotrzeć z przekazem do swoich klientów. Na jej skuteczność i sukces wpływ ma nie tylko wybór rozpoznawalnej osoby, kreatywne, atrakcyjne i angażujące treści, ale przede wszystkim spójność z wartościami firmy. Rolą zespołu Ten Fajny Management (TFM) jest wypracowanie rozwiązań, które pozwalają na efektywną współpracę.

Patryk Trzaska, Head of Influencer Marketing w agencji Plej, potwierdza, że działanie TFM cechuje przejrzysta komunikacja, wyjątkowa skrupulatność, terminowość i proklienckie podejście. – Influencer z grona TFM był jednym z kluczowych ambasadorów kampanii naszego klienta. Zespół TFM stanął na wysokości zadania, nawet w mocno stresujących momentach, dzięki czemu współpraca przebiegła płynnie. Jestem bardzo zadowolony z jakości contentu, cierpliwości i życzliwości osób z TFM, co decyduje o skuteczności – dodaje.

Fit Lovers

Fit Lovers tworzą Pamela Stefanowicz i Mateusz Janusz, których połączyła miłość do sportu. Oboje mają na koncie sukcesy w fitnessie i gimnastyce sportowej, promują zdrowy styl życia, a sposób, w jaki zachęcają innych do aktywności, podbił serca tysięcy użytkowników internetu. Udział w programach Ameryka Express i Dance Dance Dance dał im szansę na pokazanie się również szerokiej publiczności telewizyjnej.

Drogi twórców Fit Lovers i Mateusza Billa, jednego z założycieli TFM, przecinały się już wielokrotnie. – Od dawna obserwuję rozwój Fit Lovers, ich pracę nad własną marką i wizerunkiem w mediach. Są dynamiczni, kreatywni, pracowici i nie boją się przełamywać barier. Jestem przekonany, że będą wiarygodni we współpracy z markami, które podzielają te wartości. Cieszę się, że obdarzyli nas zaufaniem, a my z pełnym zaangażowaniem będziemy ich wspierać w rozwoju – podkreśla Mateusz Bill.

O TFM

Ten Fajny Management rozpoczął działalność w lipcu br., choć pomysł od dawna kiełkował w głowach założycieli, którzy zdobyli doświadczenie w agencjach influencer marketingu. Firma TFM skupia twórców internetowych, którzy regularnie tworzą ciekawe treści, a mocną grupę stanowią TikTokerzy docierający do młodych odbiorców. Management ze wszystkimi twórcami współpracuje na wyłączność, kluczowa jest transparentność i dbałość o zabezpieczenie potrzeb każdej ze stron, zarówno twórców, jak i klientów. Firma wspiera autorów treści również w rozwoju ich kanałów społecznościowych, z kolei klienci mogą mieć pewność, że współpraca jest profesjonalnie prowadzona.

Więcej informacji na stronie tenfajnymanagement.pl.   

***

Kontakt PR:

Agnieszka Kuźma-Filipek, Lawenda Public Relations

agnieszka@lawendapr.com, 601 99 10 89

 

Mateusz Bill, Ten Fajny Management

mateusz.bill@tenfajnymanagement.pl, 790 777 657 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lawenda Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Problemy społeczne

Stres w życiu zawodowym może działać destrukcyjnie. O profilaktykę muszą zadbać zarówno pracownicy, jak i pracodawcy

Co czwarty Polak doświadcza w pracy wysokiego lub bardzo wysokiego stresu, a trzech na czterech pracowników znajduje się w stresowej sytuacji zawodowej przynajmniej raz w tygodniu – wynika z badań Instytutu Psychologii Stresu. Najwyższy poziom częstego stresu dotyczy kobiet i pracowników powyżej 55. roku życia. To grupy najbardziej narażone na poczucie przeciążenia obowiązkami zawodowymi, co odbija się na ich zdrowiu fizycznym i psychicznym, a w kontekście społecznym niesie ze sobą poważne skutki ekonomiczne. W Unii Europejskiej stres zabija rocznie nawet 10 tys. osób.

Gwiazdy

Maciej Dowbor: Ostatnio kupiłem zdalnie sterowane motorówki dla córki. Ten wspólnie spędzony czas pozwala oderwać dzieci od smartfonów

Zdaniem prezentera nawet niepozorny gadżet może pomóc w budowaniu relacji ze swoimi pociechami i tworzeniu pięknych wspomnień. On sam przekonał się o tym, kiedy jego siedmioletnia córka chętnie zaczęła się bawić małymi, zdalnie sterowanymi motorówkami. Teraz kolekcja systematycznie się powiększa, a w zabawie bierze udział cała rodzina.