Fit Lovers w gronie twórców Ten Fajny Management
Lawenda Public Relations
Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Energetyczny duet Fit Lovers dołączył do grona twórców reprezentowanych przez Ten Fajny Management. To kolejni influencerzy, którzy podjęli decyzję o współpracy na wyłączność z profesjonalnym managementem twórców internetowych. Marki zainteresowane kooperacją mogą wybierać w coraz szerszym portfolio popularnych osobowości.
Influencer marketing to obecnie jedna z częściej wybieranych form promocji, dzięki której marki mogą dotrzeć z przekazem do swoich klientów. Na jej skuteczność i sukces wpływ ma nie tylko wybór rozpoznawalnej osoby, kreatywne, atrakcyjne i angażujące treści, ale przede wszystkim spójność z wartościami firmy. Rolą zespołu Ten Fajny Management (TFM) jest wypracowanie rozwiązań, które pozwalają na efektywną współpracę.
Patryk Trzaska, Head of Influencer Marketing w agencji Plej, potwierdza, że działanie TFM cechuje przejrzysta komunikacja, wyjątkowa skrupulatność, terminowość i proklienckie podejście. – Influencer z grona TFM był jednym z kluczowych ambasadorów kampanii naszego klienta. Zespół TFM stanął na wysokości zadania, nawet w mocno stresujących momentach, dzięki czemu współpraca przebiegła płynnie. Jestem bardzo zadowolony z jakości contentu, cierpliwości i życzliwości osób z TFM, co decyduje o skuteczności – dodaje.
Fit Lovers
Fit Lovers tworzą Pamela Stefanowicz i Mateusz Janusz, których połączyła miłość do sportu. Oboje mają na koncie sukcesy w fitnessie i gimnastyce sportowej, promują zdrowy styl życia, a sposób, w jaki zachęcają innych do aktywności, podbił serca tysięcy użytkowników internetu. Udział w programach Ameryka Express i Dance Dance Dance dał im szansę na pokazanie się również szerokiej publiczności telewizyjnej.
Drogi twórców Fit Lovers i Mateusza Billa, jednego z założycieli TFM, przecinały się już wielokrotnie. – Od dawna obserwuję rozwój Fit Lovers, ich pracę nad własną marką i wizerunkiem w mediach. Są dynamiczni, kreatywni, pracowici i nie boją się przełamywać barier. Jestem przekonany, że będą wiarygodni we współpracy z markami, które podzielają te wartości. Cieszę się, że obdarzyli nas zaufaniem, a my z pełnym zaangażowaniem będziemy ich wspierać w rozwoju – podkreśla Mateusz Bill.
O TFM
Ten Fajny Management rozpoczął działalność w lipcu br., choć pomysł od dawna kiełkował w głowach założycieli, którzy zdobyli doświadczenie w agencjach influencer marketingu. Firma TFM skupia twórców internetowych, którzy regularnie tworzą ciekawe treści, a mocną grupę stanowią TikTokerzy docierający do młodych odbiorców. Management ze wszystkimi twórcami współpracuje na wyłączność, kluczowa jest transparentność i dbałość o zabezpieczenie potrzeb każdej ze stron, zarówno twórców, jak i klientów. Firma wspiera autorów treści również w rozwoju ich kanałów społecznościowych, z kolei klienci mogą mieć pewność, że współpraca jest profesjonalnie prowadzona.
Więcej informacji na stronie tenfajnymanagement.pl.
***
Kontakt PR:
Agnieszka Kuźma-Filipek, Lawenda Public Relations
agnieszka@lawendapr.com, 601 99 10 89
Mateusz Bill, Ten Fajny Management
mateusz.bill@tenfajnymanagement.pl, 790 777 657
Canon na Międzynarodowy Dzień Druku: tworzenie wartości poprzez obraz
Wywiad z Konradem Jezierskim: jak kampania „Satysfakcja” zmienia reklamę?
Agencja hoh wzmacnia zespół – dwa kluczowe awanse w agencji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.