Fit Lovers w gronie twórców Ten Fajny Management
Lawenda Public Relations
Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Energetyczny duet Fit Lovers dołączył do grona twórców reprezentowanych przez Ten Fajny Management. To kolejni influencerzy, którzy podjęli decyzję o współpracy na wyłączność z profesjonalnym managementem twórców internetowych. Marki zainteresowane kooperacją mogą wybierać w coraz szerszym portfolio popularnych osobowości.
Influencer marketing to obecnie jedna z częściej wybieranych form promocji, dzięki której marki mogą dotrzeć z przekazem do swoich klientów. Na jej skuteczność i sukces wpływ ma nie tylko wybór rozpoznawalnej osoby, kreatywne, atrakcyjne i angażujące treści, ale przede wszystkim spójność z wartościami firmy. Rolą zespołu Ten Fajny Management (TFM) jest wypracowanie rozwiązań, które pozwalają na efektywną współpracę.
Patryk Trzaska, Head of Influencer Marketing w agencji Plej, potwierdza, że działanie TFM cechuje przejrzysta komunikacja, wyjątkowa skrupulatność, terminowość i proklienckie podejście. – Influencer z grona TFM był jednym z kluczowych ambasadorów kampanii naszego klienta. Zespół TFM stanął na wysokości zadania, nawet w mocno stresujących momentach, dzięki czemu współpraca przebiegła płynnie. Jestem bardzo zadowolony z jakości contentu, cierpliwości i życzliwości osób z TFM, co decyduje o skuteczności – dodaje.
Fit Lovers
Fit Lovers tworzą Pamela Stefanowicz i Mateusz Janusz, których połączyła miłość do sportu. Oboje mają na koncie sukcesy w fitnessie i gimnastyce sportowej, promują zdrowy styl życia, a sposób, w jaki zachęcają innych do aktywności, podbił serca tysięcy użytkowników internetu. Udział w programach Ameryka Express i Dance Dance Dance dał im szansę na pokazanie się również szerokiej publiczności telewizyjnej.
Drogi twórców Fit Lovers i Mateusza Billa, jednego z założycieli TFM, przecinały się już wielokrotnie. – Od dawna obserwuję rozwój Fit Lovers, ich pracę nad własną marką i wizerunkiem w mediach. Są dynamiczni, kreatywni, pracowici i nie boją się przełamywać barier. Jestem przekonany, że będą wiarygodni we współpracy z markami, które podzielają te wartości. Cieszę się, że obdarzyli nas zaufaniem, a my z pełnym zaangażowaniem będziemy ich wspierać w rozwoju – podkreśla Mateusz Bill.
O TFM
Ten Fajny Management rozpoczął działalność w lipcu br., choć pomysł od dawna kiełkował w głowach założycieli, którzy zdobyli doświadczenie w agencjach influencer marketingu. Firma TFM skupia twórców internetowych, którzy regularnie tworzą ciekawe treści, a mocną grupę stanowią TikTokerzy docierający do młodych odbiorców. Management ze wszystkimi twórcami współpracuje na wyłączność, kluczowa jest transparentność i dbałość o zabezpieczenie potrzeb każdej ze stron, zarówno twórców, jak i klientów. Firma wspiera autorów treści również w rozwoju ich kanałów społecznościowych, z kolei klienci mogą mieć pewność, że współpraca jest profesjonalnie prowadzona.
Więcej informacji na stronie tenfajnymanagement.pl.
***
Kontakt PR:
Agnieszka Kuźma-Filipek, Lawenda Public Relations
agnieszka@lawendapr.com, 601 99 10 89
Mateusz Bill, Ten Fajny Management
mateusz.bill@tenfajnymanagement.pl, 790 777 657
Remont w rytmie “Satysfakcji” - kulisy powstawania kampanii marki Komfort
Mastercard i McCANN Poland z główną nagrodą w konkursie miesięcznikaFAST COMPANY
Grupa Tubądzin na Open Hair Festival w Sieradzu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Żywienie
Qczaj: Alkohol niszczył moją rodzinę i moje dzieciństwo. Produkty z jego zawartością nie mogą być na wyciągnięcie ręki dla dzieci
Trener nie kryje oburzenia sprzedawaniem alkoholu w opakowaniach, które do złudzenia przypominają tubki z musem owocowym dla dzieci. Chodzi bowiem o zdrowie i bezpieczeństwo najmłodszych. Qczaj ze swojego doświadczenia wie, jak szybko można wpaść w uzależnienie, dlatego jest przeciwny promowaniu i reklamowaniu alkoholu. Sam od ponad dwóch lat z całych sił walczy o wytrwanie w trzeźwości. Z ostatnich informacji wynika, że w obliczu narastającej krytyki producent alkotubek, zdecydował się wycofać je ze sklepów i wstrzymać ich produkcję.
Żywienie
David Gaboriaud: Żabie udka i ślimaki są dla turystów. Francuzi nie jedzą ich codziennie, sam jadłem je trzy razy w życiu
Według Davida Gaboriauda przy ocenie kuchni francuskiej Polacy często kierują się stereotypami i wśród najbardziej popularnych wymieniają żabie udka i ślimaki. Jego zdaniem nic bardziej mylnego, ponieważ ten kraj ma niezwykle bogatą i tętniącą życiem kulturę kulinarną. Smakosze mają do wyboru wiele smacznych i często bardzo łatwych do przygotowania dań. Ale żeby poznać te smaki, trzeba pojechać do różnych regionów, nie tylko bazować na paryskich restauracjach.
Problemy społeczne
Seniorzy oczekują od miast oferty dla siebie. To mogłoby przeciwdziałać ich izolacji społecznej
70 proc. mieszkańców miast wskazuje, że samotność to jedna z głównych przyczyn złego stanu psychicznego – wynika z badania Kantar Polska przeprowadzonego dla Grupy LUX MED. Z takim stwierdzeniem zgodziło się ponad 80 proc. osób w najstarszej grupie wiekowej, co może oznaczać, że to one najczęściej zmagają się z takim problemem. Eksperci widzą tutaj dużą rolę dla miast – oferta różnych inicjatyw czy darmowa pomoc psychologiczna dla seniorów mogłyby pomóc w poprawie ich dobrostanu psychicznego.