Komunikaty PR

Flashscore, używany przez 3 miliony polskich kibiców każdego miesiąca.

2023-03-30  |  17:30
Biuro prasowe

Z najnowszego raportu State of Mobile 2023 opublikowanego przez Data.ai wynika, że wśród najczęściej pobieranych aplikacji sportowych (według rocznych pobrań w 2022 roku) Flashscore stoi na czele innych dostawców wyników sportowych i jest najczęściej pobieraną aplikacją z wynikami sportowymi na świecie. Flashscore osiągnął ten sukces również w Polsce. Znaczący wzrost pobrań aplikacji w zeszłym roku o 133% i średnia 3 milionów miesięcznych użytkowników świadczy o tym, jak dużą sympatią jest darzona ta aplikacja w Polsce.

Kategoria sportowa pojawiła się w raporcie Data.ai po raz pierwszy w tym roku, a Flashscore od razu znalazł się na globalnym szczycie, ale także zapunktował w Polsce. W tej dosłownie napakowanej kategorii znajdują się także aplikacje do telewizji sportowych, wiadomości sportowych, wyników sportowych, zakładów sportowych i innych. Według State of Mobile 2023, Flashscore jest drugą najczęściej pobieraną aplikacją sportową 2022 roku pod względem rocznych pobrań zarówno na iOS, jak i Google Play w Polsce. (Źródło: data.ai Intelligence (https://www.data.ai).

- Z Flashscore korzysta miesięcznie około 3 mln polskich fanów sportu, a liczba pobrań aplikacji w 2022 roku wzrosła o 133 % w Polsce i 44 % globalnie w porównaniu z rokiem poprzednim - mówi Krzysztof Mączka, country manager Flashscore w Polsce.

- Flashscore w ubiegłym roku zbudował w Polsce własne newsroomy i uruchomił własny sportowy serwis informacyjny Flashscore Wiadomości. Zaczynamy docierać do nowych grup fanów, dla których chcemy uzupełniać nasze wyniki sportowe o kontekstowe relacje - wyjaśnia Krzysztof Mączka

- Wyniki w raporcie State of Mobile 2023 dowodzą, że nasz kierunek jest właściwy. Liczba pobrań na całym świecie przekroczyła w ubiegłym roku 21 milionów, przy wzroście ruchu o 22% w stosunku do roku poprzedniego. W listopadzie 2022 roku Flashscore pobił rekord 116 milionów użytkowników miesięcznie i przeszedł do historii jako najlepszy miesięczny wynik w swojej ponad 15-letniej historii – dodaje.

 

O State of Mobile
Co roku firma badawcza Data.ai wydaje kompleksowy raport na temat wykorzystania aplikacji mobilnych na całym świecie o nazwie State of Mobile. Aplikacje są podzielone na kategorie, a wyniki są prezentowane według krajów i globalnie. Raport analizuje pobrania, nawyki konsumpcyjne (takie jak średni czas użytkowania) i kilka innych parametrów, które kierują firmami w ich rocznym planowaniu.

W najnowszej edycji State of Mobile 2023 wprowadzono nową sekcję SPORT. Obejmuje ona kanały telewizyjne, sportowe platformy streamingowe, serwisy z wynikami, promotorów i inne. W globalnym zestawieniu, które obejmuje wszystkie kraje świata, Flashscore zajmuje drugie miejsce na liście najczęściej pobieranych aplikacji (pierwsze miejsce zajmuje indyjska aplikacja Fantasy Cricket, Dream 11) i pierwsze wśród aplikacji do punktacji sportowej.

Źródło rankingu aplikacji do punktacji sportowej: Ranking stworzony przez Flashscore na podstawie danych data.ai Intelligence z wykorzystaniem listy 2022 Rankings by Market | Sports | EMEA.

Kontakt:

Krzysztof Mączka

Andrzej Starosta

krzysztof.maczka@flashscore.pl

andrzej.starosta@ogilvy.com

+48691771844

+48606876038

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.