Komunikaty PR

Forma, kolor i funkcjonalność – jak urządzić nowoczesną przestrzeń publiczną?

2020-11-25  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

PRO ARCHITECTURA 3.0 – nowość 2021 od Villeroy & Boch – to wyprzedzające trendy, harmonijne połączenie ergonomii formy, unikalności stylu oraz multisensorycznej kolorystyki płytek. Rozwiązanie zgodne z potrzebami klientów i inwestorów oraz wymogami nowoczesnej architektury.

Program PRO ARCHITECTURA 3.0 doskonale wpisuje się w bogatą tradycję niemieckiego producenta. Płytki, które się w nim znalazły, zaprojektowano z myślą o sukcesie śmiałych przedsięwzięć architektonicznych. Z powodzeniem umożliwiają optymalne współgranie formy, funkcji i koloru, a także mistrzowskie akcentowanie subtelności realizowanego projektu. Oto kwintesencja kompetencji Villeroy & Boch!

Potrójna wartość dodana

„3.0” oznacza potrójną wartość dodaną. Po pierwsze: PRO ARCHITECTURA 3.0 łączy cenione serie Pro Architectura, Colorvision i Granifloor w jasno skonstruowany, modułowy system 3 w 1 – z harmonijnie dopasowanymi kolorami i formatami oraz wykończeniami powierzchni i materiałami. Po drugie: oprócz szybkiego i prostego przeglądu wszystkich dostępnych opcji, program ten oferuje również fascynujące źródło inspiracji. Po trzecie: koncepcja kolorystyczna powstała we współpracy z prof. Dr Axelem Buetherem i podkreśla nowe możliwości wykorzystania koloru jako zjawiska wielozmysłowego w aranżacji wnętrz.

Wielozmysłowy fenomen koloru

O charakterze i atmosferze wnętrz decydują cechy oraz właściwości użytych przy jego projektowaniu materiałów. Klimat pomieszczeń zmienia się wraz z zastosowanymi barwami – ze spokojnego w żywiołowy lub z pobudzającego w relaksujący. Fakt ten jest równie istotny w mieszkaniach i domach, jak i w tworzonej z myślą o określonym nastroju przestrzeni publicznej.

Centra SPA mają relaksować; baseny i łaźnie – koić zmysły i zachęcać do ruchu; kawiarnie i stołówki – sprzyjać zdrowemu apetytowi i delikatnie pobudzać; biura – tworzyć kreatywną atmosferę pracy; centra konferencyjne – skupiać uwagę i optymalizować komunikację. Ile typów pomieszczeń – tyle funkcji i możliwości wyboru adekwatnego designu, w którym kolor odgrywa szczególną rolę.

Ekspertem od powyższych zależności jest architekt i projektant kolorów, prof. Dr Axel Buether, który przez wiele lat badał rolę barw w kontekście wnętrz i przedstawia je jako istotny element multisensorycznego świata. Zgodnie z jego obserwacjami dobrze zaprojektowane pomieszczenia definiuje szerokie spektrum wizualnych, dotykowych i smakowych kanałów sensorycznych. Wiedza ta okazała się kluczem w ewolucji koncepcji koloru programu PRO ARCHITECTURA 3.0.

Funkcjonalność i bogactwo formatów

Program płytek PRO ARCHITECTURA 3.0 w niezwykle pomysłowy sposób łączy w sobie funkcjonalność i styl. Kluczem wyboru, może być wspomniany już kolor lub format. Jego zróżnicowanie zachwyci każdego, kto lubi wielość opcji – wśród nich płytki o wymiarach: 2,5×2,5 cm, 5×5 cm, 10x10 cm, 10×20 cm, 10×30 cm, 15×15 cm, 20×20 cm, 20×60 cm, 30×30 cm, 30×60 cm oraz 60×60 cm.

Obok formatu, który umożliwia swobodne zestawienia płytek o różnych kolorach i wymiarach, istotne są również właściwości techniczne i higieniczne kolekcji, dzięki którym PRO ARCHITECTURA 3.0 sprawdza się na dużych i wymagających powierzchniach – takich jak narożniki oraz przejścia między podłogą a ścianą. 

Precyzja i wyrafinowanie

Kolekcje Villeroy & Boch charakteryzują się wysoką jakością, wyselekcjonowanymi materiałami, zrównoważonymi procesami produkcyjnymi i ponadczasowym wzornictwem. Zaprojektowane z myślą o wymagających klientach, którzy cenią sobie precyzję wykonania oraz wyrafinowany styl – śmiało wychodzą naprzeciw wyzwaniom, jakie stawia tworzenie nowoczesnych przestrzeni publicznych.

Nie bez powodu zdobią wiele znanych budynków – takich jak katedra w Kolonii oraz gmach Elbphilharmonie. Wybór projektantów i inwestorów niejednokrotnie udowodnił, że płytki te sprawdzają się zarówno w futurystycznych czy współczesnych, jak i klasycznych oraz historycznych wnętrzach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.