Francja na wyciągnięcie ręki: Biedronka wraz z French Touch
Już od 17 października we wszystkich sklepach sieci Biedronka dostępne będą wyjątkowe francuskie specjały. Ponad 15 marek pojawi się na sklepowych półkach, zachęcając klientów do odkrycia nowych smaków i artykułów spożywczych prosto z kraju znad Sekwany. Klienci sieci będą mogli skorzystać z atrakcyjnych ofert, a następnie wykorzystać produkty do przygotowania francuskich specjałów w swoich domach, dzięki kulinarnej serii filmów przygotowanej we współpracy z Chefem Kreatywnym Belvedere Catering i ambasadorem marki French Touch La Belle Vie! – Davidem Gaboriaud.
Biedronka po raz kolejny została partnerem akcji handlowej French Touch La Belle Vie!, która ma na celu zachęcenie polskich konsumentów do odkrycia niezwykłej różnorodności francuskich produktów. Dzięki temu w dniach 17-23 października w specjalnej ofercie sieci sklepów pojawią się artykuły ponad 15 marek, które swoją jakością oraz smakiem pozwolą klientom przenieść się w kulinarną podróż do Francji.
Partnerami akcji handlowej są m.in. Bonduelle, czyli jedna z najpopularniejszych firm zajmujących się zrównoważoną produkcją i przetwórstwem warzyw, oraz Président, będący jednym z francuskich liderów w zakresie wytwarzania szeroko znanych i lubianych serów. W ofercie pojawią się również pozycje firm Bonne Maman, Café Sati, Le Petit Olivier oraz Henkel Freixenet Polska.
– Francuzi słyną z celebrowania posiłków – spożywamy je w gronie najbliższych, ciesząc się wspólnymi chwilami, które stają się ważną częścią naszej codzienności. Ta tradycja, oparta na bliskości, otwartości i budowaniu relacji, jest czymś, co chcemy dzielić również z innymi kulturami. Dzięki współpracy z Biedronką, francuskie produkty są teraz na wyciągnięcie ręki, pozwalając polskim konsumentom poczuć klimat francuskiej kuchni i delektować się smakiem, jakby siedzieli w jednej z urokliwych francuskich restauracji, nie wychodząc z domu. To doskonała okazja, by odkryć ducha French Touch La Belle Vie! i poczuć więź, która łączy Polskę i Francję - mówi Eric Salvat, Prezes Zarządu projektu French Touch La Belle Vie!
Wyjątkowa edycja akcji na jubileusz French Touch La Belle Vie!
Tegoroczna edycja akcji pozwoli również klientom doświadczyć francuskiej kuchni we własnych domach. To wszystko dzięki serii siedmiu filmów “Bon Apetit!", w których wybitny Chef Kreatywny Belvedere Catering, a zarazem Ambasador French Touch La Belle Vie! – David Gaboriuad, przedstawi przepisy oraz sposób przygotowania najlepszych francuskich potraw. Dania te będzie można przygotować na bazie produktów ze specjalnej oferty dostępnej w Biedronce.
Filmy z tej kulinarnej serii będą publikowane codziennie w dniach 17-23 października w serwisie YouTube na kanałach Biedronki oraz French Touch La Belle Vie! Przepisy będą również dostępne w aplikacji mobilnej Biedronki, co pozwoli klientom na swobodny i szybki powrót do nich w trakcie zakupów.
Całej akcji będzie również towarzyszyć kampania reklamowa, którą będzie można zobaczyć na cyfrowych ekranach DOOH realizowana przez Screen Network, Stroer, kinach Helios, a także Relay i Inmedio – należące do grupy Lagardère Travel Retail. Wszystkie szczegóły akcji handlowej pojawią się ponadto w mediach społecznościowy sieci Biedronka oraz projektu French Touch La Belle Vie!
French Touch La Belle Vie! to wyjątkowy, wielowymiarowy projekt mający na celu przybliżenie Polakom smaków zapachów, kolorów i dźwięków Francji. To polsko-francuskie święto celebrujące francuską kulturę, kulinaria oraz modę i styl, zgodnie ze słynną sztuką życia, czyli l’art de vivre. W tym roku obchodzona jest jubileuszowa, 10. edycja projektu. Więcej informacji na temat French Touch La Belle Vie! można znaleźć na stronie frenchtouchlabellevie.pl

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę
Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.
Problemy społeczne
Poziom wyszczepienia Ukraińców jest o 20 pp. niższy niż Polaków. Ukraińskie mamy w Polsce wskazują na szereg barier

Różnice w kalendarzu szczepień, bariery językowe, nieznajomość polskiego systemu szczepień oraz obawy przed skutkami ubocznymi szczepionek – to jedne z najczęstszych problemów, które prowadzą do tego, że poziom wyszczepienia Ukraińców w Polsce jest niższy niż Polaków. To może mieć wpływ na bezpieczeństwo zdrowotne w całym kraju. Fundacja Instytutu Matki i Dziecka podejmuje inicjatywę mającą budować postawy proszczepienne wśród imigrantów.
Handel
Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.