Francja na wyciągnięcie ręki: Biedronka wraz z French Touch
Już od 17 października we wszystkich sklepach sieci Biedronka dostępne będą wyjątkowe francuskie specjały. Ponad 15 marek pojawi się na sklepowych półkach, zachęcając klientów do odkrycia nowych smaków i artykułów spożywczych prosto z kraju znad Sekwany. Klienci sieci będą mogli skorzystać z atrakcyjnych ofert, a następnie wykorzystać produkty do przygotowania francuskich specjałów w swoich domach, dzięki kulinarnej serii filmów przygotowanej we współpracy z Chefem Kreatywnym Belvedere Catering i ambasadorem marki French Touch La Belle Vie! – Davidem Gaboriaud.
Biedronka po raz kolejny została partnerem akcji handlowej French Touch La Belle Vie!, która ma na celu zachęcenie polskich konsumentów do odkrycia niezwykłej różnorodności francuskich produktów. Dzięki temu w dniach 17-23 października w specjalnej ofercie sieci sklepów pojawią się artykuły ponad 15 marek, które swoją jakością oraz smakiem pozwolą klientom przenieść się w kulinarną podróż do Francji.
Partnerami akcji handlowej są m.in. Bonduelle, czyli jedna z najpopularniejszych firm zajmujących się zrównoważoną produkcją i przetwórstwem warzyw, oraz Président, będący jednym z francuskich liderów w zakresie wytwarzania szeroko znanych i lubianych serów. W ofercie pojawią się również pozycje firm Bonne Maman, Café Sati, Le Petit Olivier oraz Henkel Freixenet Polska.
– Francuzi słyną z celebrowania posiłków – spożywamy je w gronie najbliższych, ciesząc się wspólnymi chwilami, które stają się ważną częścią naszej codzienności. Ta tradycja, oparta na bliskości, otwartości i budowaniu relacji, jest czymś, co chcemy dzielić również z innymi kulturami. Dzięki współpracy z Biedronką, francuskie produkty są teraz na wyciągnięcie ręki, pozwalając polskim konsumentom poczuć klimat francuskiej kuchni i delektować się smakiem, jakby siedzieli w jednej z urokliwych francuskich restauracji, nie wychodząc z domu. To doskonała okazja, by odkryć ducha French Touch La Belle Vie! i poczuć więź, która łączy Polskę i Francję - mówi Eric Salvat, Prezes Zarządu projektu French Touch La Belle Vie!
Wyjątkowa edycja akcji na jubileusz French Touch La Belle Vie!
Tegoroczna edycja akcji pozwoli również klientom doświadczyć francuskiej kuchni we własnych domach. To wszystko dzięki serii siedmiu filmów “Bon Apetit!", w których wybitny Chef Kreatywny Belvedere Catering, a zarazem Ambasador French Touch La Belle Vie! – David Gaboriuad, przedstawi przepisy oraz sposób przygotowania najlepszych francuskich potraw. Dania te będzie można przygotować na bazie produktów ze specjalnej oferty dostępnej w Biedronce.
Filmy z tej kulinarnej serii będą publikowane codziennie w dniach 17-23 października w serwisie YouTube na kanałach Biedronki oraz French Touch La Belle Vie! Przepisy będą również dostępne w aplikacji mobilnej Biedronki, co pozwoli klientom na swobodny i szybki powrót do nich w trakcie zakupów.
Całej akcji będzie również towarzyszyć kampania reklamowa, którą będzie można zobaczyć na cyfrowych ekranach DOOH realizowana przez Screen Network, Stroer, kinach Helios, a także Relay i Inmedio – należące do grupy Lagardère Travel Retail. Wszystkie szczegóły akcji handlowej pojawią się ponadto w mediach społecznościowy sieci Biedronka oraz projektu French Touch La Belle Vie!
French Touch La Belle Vie! to wyjątkowy, wielowymiarowy projekt mający na celu przybliżenie Polakom smaków zapachów, kolorów i dźwięków Francji. To polsko-francuskie święto celebrujące francuską kulturę, kulinaria oraz modę i styl, zgodnie ze słynną sztuką życia, czyli l’art de vivre. W tym roku obchodzona jest jubileuszowa, 10. edycja projektu. Więcej informacji na temat French Touch La Belle Vie! można znaleźć na stronie frenchtouchlabellevie.pl
Foxy stawia na czystą energię jako klucz do zrównoważonej przyszłości
Październikowy Jarmark Produktów Regionalnych w Blue City
Nagroda dla każdego! Loteria „Zakręć smakiem z VEGETA” wystartowała
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Po rewolucji telewizja publiczna już staje na wszystkie nogi. Dobrze sobie teraz radzimy i wierzymy, że część osób wróci do nas
Prezenterka wierzy, że odświeżona formuła „Pytania na śniadanie” nadawana z imponującego studia przełamie nie najlepszą passę porannego programu i wreszcie uda się odzyskać zaufanie tych widzów, którzy byli rozczarowani zmianami i odeszli do konkurencji. Katarzyna Dowbor wie, że każda rewolucja w danym formacie telewizyjnym niesie ze sobą ryzyko. Jej zdaniem w tym przypadku antidotum mogą być chociażby ciekawe cykle skierowane do osób w różnym wieku i o różnym statusie społecznym.
Edukacja
Stereotypy społeczne sprawiają, że mężczyznom trudno szukać pomocy w depresji. W zdrowiu i edukacji ich sytuacja jest trudniejsza niż kobiet
Luka edukacyjna, czyli gorsze wyniki w testach i mniejsze szanse na wyższą edukację, krótszy czas życia, późniejszy wiek emerytalny, ale przede wszystkim samotność w depresji i większa liczba samobójstw – to problemy współczesnych polskich mężczyzn. W ich naprawie przeszkadza nie tylko brak powszechnej świadomości ich występowania, ale także stereotypy społeczne, które utrudniają mężczyznom zwrócenie się o pomoc, oraz brak systemowych ram udzielania tej pomocy.
Muzyka
Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji
Dziennikarz przygotowuje się do premiery pierwszej autorskiej EP-ki i jak zaznacza, w ten sposób spełnia jedno ze swoich największych marzeń. Bardzo zależy mu więc na tym, by każdy utwór był dopracowany w najmniejszym szczególe i niósł wartościowy przekaz. Pierwszy singiel zatytułowany „A może tak” Krzysztof Skórzyński oficjalnie zaprezentował podczas Top of The Top Sopot Festival.