Freebet 20+20 za rejestrację w TOTALbet
Legalny bukmacher TOTALbet uruchomił nową promocję powitalną. Od 1 stycznia klienci, którzy zarejestrują i zweryfikują konto, otrzymają Freebet 20 zł, oraz możliwość odebrania czterech freebetów po 5 zł. W połączeniu z najwyższym na rynku Bonusem 5000 zł od pierwszej wpłaty daje to niezwykle atrakcyjną ofertę powitalną!
Freebet 20+20 nawiązuje do Nowego Roku, ale promocja nie została ograniczona czasowo i będzie obowiązywała do odwołania.
Zasady Freebet 20+20:
* Nowy klient po pełnej rejestracji konta i weryfikacji danych otrzyma darmowy zakład o wartości 20 zł.
* Dodatkowo jeśli w procesie rejestracji gracz zaznaczył zgody marketingowe, otrzyma Freebet 5 zł.
* Pierwszy depozyt (minimum 10 zł) aktywuje kolejny Freebet 5 zł.
* Pierwszy zakład z salda głównego (min. 5 zł) - Freebet 5 zł.
* Pierwszy zakład na Sporty Wirtualne (min 5 zł) – Freebet 5 zł.
Razem to pięć darmowych zakładów o łącznej wartości 40 zł!
Freebety można postawić na dowolne zakłady SOLO lub AKO (z wyjątkiem Sportów Wirtualnych i zakładów systemowych) z warunkiem minimalnego kursu łącznego 2.00. Warto dodać, że wygrane pochodzące z freebetów nie podlegają dalszym warunkom obrotu. Środki trafiają na saldo główne i można przeznaczyć je na dalszą grę, lub wypłacić.
Z promocji Freebet 20+20, Bonus 5000 zł oraz z najwyższych kursów można skorzystać na stronie TOTALbet.pl.
***
TOTALbet Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o. to legalny polski bukmacher, utworzony w 2017 roku. Jest częścią holdingu Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych, do którego należy także Grupa ZPR Media. Spółka TOTALbet Zakłady Bukmacherskie działa w oparciu o zezwolenie Ministerstwa Finansów z marca 2018 roku, oferując możliwość zawierania zakładów wzajemnych w Internecie.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.