Komunikaty PR

Fresh ‘n Rebel przedstawia słuchawki douszne Twins 1 True Wireless

2021-11-10  |  10:11
Biuro prasowe

Podczas październikowej prezentacji w Rotterdamie, holenderska marka ogłosiła jesienne nowości wśród których znalazł się model bezprzewodowych słuchawek dousznych Twins 1 True Wireless. Czym prezentowane słuchawki różnią się od pozostałych modeli dousznych od Fresh ‘n Rebel? Komu przypadnie do gustu nowość spod szyldu „kraba”?

Holenderska marka przyzwyczaiła polskich odbiorców do bogatej palety kolorystycznej, a teraz… podwyższyła poprzeczkę. Popularne produkty np. niezwykle lubiany model nausznych słuchawek Clam ANC będzie dostępny aż w 13 kolorach, wśród których nie znajdziemy ani bieli ani czerni. Nowy model Twins 1 został udostępniony w 8 nowych flagowych kolorów marki: jasnoszary (Ice Grey), wypłowiała zieleń (Dried Green), jasnoniebieski (Dusty Blue), bladoróżowy (Smokey Pink), jasnofioletowy (Dreamy Lilac), czerwono pomarańczowy (Safari Red), ciemnoniebieski (Steel Blue) oraz ciemnoszary (Storm Grey). Bezprzewodowe słuchawki douszne Twins 1 świetnie sprawdzą się na co dzień, zarówno do słuchania muzyki i podcastów, jak również rozmów telefonicznych. Co jeszcze warto o nich wiedzieć?

Dopracowane w każdym calu

Twins 1 True Wireless od Fresh ‘n Rebel to bezprzewodowe słuchawki gwarantujące bardzo dobrą jakość dźwięku, które mogą odtwarzać muzykę przez 24 godziny łącznie. Na tyle godzin dostarczy mocy akumulator w etui ładującym. Jeśli jednak nosimy słuchawki non stop na uszach, to należy pamiętać, że szybkie zasilanie będzie konieczne po ok. 4 godzinach aktywnego użytkowania. Samo etui ładujące ma niewielkie rozmiary, solidną konstrukcję, atrakcyjny design i oczywiście fantastyczne kolory. Jeszcze jedna zaleta kolorystyki Fresh ‘n Rebel – możemy skomponować cały zestaw ulubionych produktów np. słuchawki, kabelek ładujący, powerbank czy głośnik – wszystko w jednym kolorze.

Wysoki komfort użytkowania gwarantują również wbudowane w obie słuchawki mikrofony, dzięki czemu możemy ich używać nie tylko w parze, ale też pojedynczo (tylko prawą lub lewą) oraz sterowanie dotykowe. Aby słuchać muzyki, nie trzeba wyciągać telefonu z kieszeni, a jedynie dotknąć boku swoich słuchawek. Jeśli wolicie korzystać z asystenta głosowego np. Siri lub Asystenta Google, to Twins 1 są w pełni przystosowane do ich użycia. Kolejna praktyczna funkcja – po połączeniu dousznych słuchawek Twins 1 z wybranym urządzeniem, od tej pory zawsze będą łączyć się z nim automatycznie po wyjęciu z etui ładującego. Po odłożeniu do etui, słuchawki rozłączą się i wyłączą.

Z wkładką czy bez?

Bezprzewodowe słuchawki douszne Twins 1 są dostępne w wersjach z wkładką i bez wkładki. Wersja Twins 1 z wkładką jest dostarczana z 3 parami miękkich silikonowych wkładek dousznych w różnych rozmiarach, które dopasowują się do ucha i zapewniają pasywną redukcję hałasu. Twins 1 bez wkładek z kolei pozwalają zachować większą świadomość otoczenia. Wybór modelu zależy tylko i wyłącznie od indywidualnych preferencji słuchacza. Warto porównać na stronie producenta obie wersję, aby wybrać najlepszą.

Poza etui ładującym, silikonowymi wkładkami i słuchawkami w zestawie otrzymujemy również kabel do ładowania (USB-C). Czas ładowania etui ładującego wynosi godzinę, podobnie będzie w przypadku ładowania samych słuchawek.

Twins 1 Fresh ‘n Rebel  są już dostępne do kupienia w najlepszych polskich sklepach z elektroniką. Cena wynosi ok. 189 PLN. Więcej informacji na https://www.freshnrebel.com

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Ocena potrzeb w zakresie wsparcia dla Seniorów w Polsce Biuro prasowe
2024-10-31 | 11:40

Ocena potrzeb w zakresie wsparcia dla Seniorów w Polsce

Ponad połowa polskich seniorów (53% ankietowanych) czuje się młodziej niż wskazywałaby na to metryka. Prawie tyle samo z nich (45%) przyznaje, że jest niemal cały czas online.
Styl życia BRAK ZDJĘCIA
2024-10-31 | 10:00

Polki mają mniej czasu na życie zawodowe

W niemal połowie domów panuje partnerski model łączenia życia zawodowego z domowym, w którym mężczyzna i kobieta dzielą się po równo obiema sferami. Co piąte gospodarstwo domowe przyjęło model mieszany, w
Styl życia Upiornie dobra zabawa! Halloweenowe pomysły na firmową integrację
2024-10-31 | 01:00

Upiornie dobra zabawa! Halloweenowe pomysły na firmową integrację

Zbliżające się Halloween może być doskonałym pretekstem do zorganizowania oryginalnego eventu firmowego, który pomoże pracownikom lepiej się poznać, zbudować jedność w zespole i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.