Komunikaty PR

Fronty zyskują głębię, a kuchnia zachwycający element dekoracyjny

2023-10-13  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Małgorzata Wnorowska
Forestor

ul. Postępu 14
02-676 Warszawa
m.wnorowska|forestor.pl| |m.wnorowska|forestor.pl
609192635
www.forestor.pl
Do pobrania Ryflowane ( 0.16 MB )

Ryflowania pięknie wyglądają na powierzchni mebli i dają wyjątkowy efekt wzorniczy. Fronty z charakterystycznymi, symetrycznymi żłobieniami wyróżniają się na tle innych elementów zabudowy, fantastycznie dekorując kuchnię. Ten atrakcyjny motyw zdobniczy urozmaici wygląd jednolitych kolorystycznie mebli, dodając im charakteru, klasy i oryginalności.

 

To magiczny składnik nowoczesnych receptur aranżacyjnych, który odgrywa kluczową rolę w urządzaniu kuchni. Fronty ryflowane to nie tylko jeden z najgorętszych trendów wnętrzarskich, ale prosty sposób na wyróżnienie zabudowy meblowej bez konieczności stosowania intensywnych kolorów, wyszukanych dekorów czy mocnych akcentów dekoracyjnych. Wyrazisty wzór żłobień i wypukłości sprawia, że fronty szafek zyskują głębię, a kuchnia atrakcyjny wygląd.

- Ryflowania zdobywają coraz większe uznanie w aranżacji kuchni, ponieważ są efektowne wizualnie i mają duży potencjał dekoracyjny. Charakterystyczna tekstura wprowadza element przestrzenny, dzięki któremu zabudowa zyskuje nowoczesny, bardzo wyrazisty, ale elegancki charakter - mówi Sylwia Kowalska-Mikutel, projektantka Spółki Meblowej KAM. - Harmonijne linie żłobień na płaszczyznach frontów to taki stylistyczny pomost pomiędzy kunsztem tradycyjnych, frezowanych frontów z drewna, a nowoczesnymi, minimalistycznymi płaszczyznami. Dobrze wyglądają w różnych konwencjach stylistycznych.

Regularne rowki o niewielkiej głębokości, żłobione na powierzchni frontów i przypominające pionowe pasy, dają trójwymiarowy efekt, dzięki czemu dynamizują wystrój. W kuchni robi się ciekawiej, nawet jeżeli zdecydowaliśmy się na meble w jednolitym kolorze. Ryflowania to sposób na przełamanie stylistycznej monotonii w przypadku najbardziej zachowawczych barw i nawet mało wyrazistych dekorów. Pozostając w stylistyce aranżacyjnego porządku możemy dodać meblom charakteru i z wyczuciem stylu, nienachalnie urozmaicić wygląd kuchni. Zgodnie z regułą, że ma w niej być funkcjonalnie, przestrzennie, ładnie, ale i kreatywnie.

Już niewielki akcent w postaci ryflowanej powierzchni mebli odświeży wizualnie wystrój wnętrza i wydobędzie urok całej zabudowy. Symetryczny wzór równomiernie rozłożonych żłobień doda bryle meblowej nie tylko bardziej dekoracyjnego wyrazu, ale i lekkości, a to zaleta pożądana we współczesnych aranżacjach, szczególnie w przypadku małych wnętrz.

 

Eksponujemy, ale w stonowanym towarzystwie

Szafki z ryflowanymi frontami wyglądają elegancko i bardzo szykownie. Dobrze jest więc wyeksponować je w pasie górnej zabudowy. Pamiętajmy jednak, że mają być dekoracją kuchni, a nie całkowicie ją zdominować. Najlepiej jeżeli ryflowania są dopełnieniem frontów gładkich, z którymi powinniśmy je harmonijnie skomponować. To bardzo modne połączenie zagra kontrastem faktur, co urozmaici płaszczyznę mebli. Zyska na tym wizualnie warstwa estetyczna.

- Do przestrzeni kuchni powracają bardziej stonowane kolory, inspirowane naturą. Na frontach mebli będą się pojawiać ciepłe beże, karmel, morela, mięta czy oliwka. Dzięki ryflowaniom takie spokojne w tonacji meble staną się bardziej „widoczne”, przyciągając wzrok finezyjnym detalem – doradza projektantka. - Fronty ryflowane pomogą domknąć całą kompozycję. Wykreujemy przestrzeń bez ostentacyjnego luksusu, ale z designerskim sznytem.

Efektownie wyglądają ryflowania na wyspie kuchennej, dlatego warto rozważyć takie połączenie, wyeksponowane od strony salonu. Ten niezwykle atrakcyjny wzorniczo duet potrafi nadać kuchni wyjątkowy charakter i bardziej interesujący, stylowy wygląd.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Forestor
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Oaza spokoju na Żoliborzu Biuro prasowe
2024-07-31 | 16:20

Oaza spokoju na Żoliborzu

Żoliborz, jedna z najbardziej urokliwych dzielnic Warszawy, stała się idealnym miejscem  do zamieszkania dla trzyosobowej rodziny oraz psa. Właściciele bardzo cenią sobie wygodę i
Dom Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
2024-07-31 | 13:50

Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule

Podróże są nieodłącznym elementem zarówno życia zawodowego, jak i prywatnego architektki Magdaleny Federowicz-Boule, założycielki wielokrotnie nagradzanej pracowni
Dom Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
2024-07-31 | 09:30

Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym

Kultowe suszarki w stylowym, czarnym kolorze Firma Vileda, znana z dostarczania nowoczesnych rozwiązań ułatwiających domowe obowiązki, wprowadza nową, wyjątkową linię suszarek do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Handel

Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności

W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.

Media

Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść

Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.