Komunikaty PR

Galeria Dominikańska z pierwszym salonem Rituals Cosmetics we Wrocławiu

2022-11-09  |  14:20
Biuro prasowe

Żyjąc w biegu, nie zapominaj o tym, by być dobrym dla siebie! Wprowadź równowagę w swoim życiu i zadbaj o  ciało, umysł i duszę. Pomoże ci w tym marka Rituals Cosmetics, dzięki której odkryjesz moc codziennych rytuałów i odzyskasz dobre samopoczucie. Rytuały pomagają zwolnić, zmienić codzienne czynności w wyjątkowe momenty i znaleźć szczęście w drobnych rzeczach. To idea, którą wiernie realizuje marka Rituals Cosmetics, otwierająca swój pierwszy sklep w Galerii Dominikańskiej jak i we Wrocławiu. Już od 9 listopada klienci Galerii będą mogli skorzystać z  szerokiej oferty luksusowych kosmetyków do ciała i domu inspirowanych starożytną tradycją Wschodu. Poznaj markę Rituals Cosmetics i odkryj moc codziennych rytuałów na własnej skórze!

 

Równowaga między ciałem, umysłem i duszą to klucz do osiągnięcia ogólnego dobrego samopoczucia, o czym przekonuje Rituals Cosmetics i tym samym zachęca do prostych nawyków i praktyk wzmacniających je. Twórcy marki zainspirowani mądrością i starożytnymi tradycjami kultur Azji opracowali bogatą kolekcję luksusowych i  przystępnych cenowo wyrobów do pielęgnacji ciała i domu, które pomagają odzyskać równowagę i stworzyć własne odprężające rytuały.

 

Teraz także klienci Galerii Dominikańskiej będą mogli przekonać się o relaksacyjnym działaniu produktów Rituals Cosmetics. W ofercie sklepu znajdą się produkty do pielęgnacji ciała i twarzy, kąpieli, makijażu, perfumy, dyfuzory i  świece zapachowe oraz luksusowe zestawy podarunkowe. To, co je wyróżnia, to najwyższej jakości skład i unikalne kompozycje zapachowe, autorstwa mistrzów sztuki perfumiarstwa znanych na całym świecie. Każdy produkt jest inspirowany starożytną tradycją i pomaga odnaleźć szczęście w najmniejszych rzeczach. Wśród nich znajdują między innymi: kolekcja Sakura, podkreślająca, że warto celebrować każdy dzień, Ayurveda, nawiązująca do równowagi między ciałem a duszą, Karma zachęcająca do dzielenia się szczęściem czy też Hammam zainspirowana tureckimi zabiegami oczyszczającymi.

 

Z okazji otwarcia sklepu w Galerii Dominikańskiej, marka przygotowała prezenty dla pierwszych klientów, a także promocje na wybrane produkty. Do 19 listopada będzie można nabyć po okazyjnej cenie:

  • piankę pod prysznic w cenie 30 zł
  • lub patyczki zapachowe mini przy zakupach za 190 zł.

 

Ponadto, z myślą o wrocławianach, na profilu Fb Galerii Dominikańskiej do 20 listopada br. trwa konkurs, w którym do wygrania jest jeden z trzech zestawów pielęgnacyjnych The Ritual of Ayurveda, składający się z pianki pod prysznic, olejku do ciała, kremu do ciała oraz mgiełki do włosów i ciała. Aby wziąć udział w zabawie, wystarczy odpowiedzieć w komentarzu na pytanie, jaki jest twój idealny sposób na relaks.

 

Rituals Cosmetics przyjmie pierwszych klientów już w środę, 9 listopada br. Sklep o powierzchni blisko 180 mkw, znajduje się na poziomie „0”, w sąsiedztwie salonów Patrizia Aryton oraz Marius&Louis, naprzeciwko sklepu Guess.

 

Więcej informacji na stronie: https://galeria-dominikanska.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Dorota Gardias: Jeżeli w wakacje chcemy mieszkać w luksusowym hotelu, korzystać ze SPA i jeść na mieście, to na pewno będzie drogo. Za niewielkie pieniądze również można się świetnie bawić

Pogodynka przyznaje, że bardzo ceni sobie czas spędzony z bliskimi, kontakt z naturą i zdrowy styl życia. Poza tym jest lokalną patriotką, dlatego też tegoroczny urlop postanowiła spędzić w swoich rodzinnych stronach – na Roztoczu, by jeszcze bardziej poznać tę niezwykle urokliwą część Polski. Dorota Gardias uważa, że można dobrze się bawić, korzystać z atrakcji i przywieźć z wyjazdu wiele niezapomnianych wrażeń, nie wydając na to majątku. Tym razem zaplanowała spływy kajakowe, jazdę konno, rowerowe wyprawy oraz podążanie śladami historii. Gdyby trzeba było spać pod namiotem, nie miałaby nic przeciwko.

Farmacja

E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.

Inwestycje

Rynek domów prefabrykowanych może do 2030 roku być wart 7 mld zł. Inwestorów przekonuje krótszy czas budowy

Domy prefabrykowane, stawiane z produkowanych w fabrykach modułów, to temat stosunkowo nowy na polskim rynku, ale zyskujący na popularności. Firma Spectis szacuje, że ten segment rynku jest wart ok. 5 mld zł, a do 2030 roku urośnie do 7 mld. Również długoterminowe perspektywy pozostają optymistyczne. Inwestorów przekonuje do tej technologii przede wszystkim możliwość skrócenia czasu inwestycji do kilku miesięcy i kontroli jej kosztów.