Komunikaty PR

Galeria Klif w Gdyni: liczne atrakcje z okazji 24 urodzin

2020-10-22  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Do pobrania grafika ( 1.1 MB )

Konkursy z wartościowymi nagrodami, urodzinowe rabaty w salonach, nagrody za zakupy - takie atrakcje czekają na klientów Galerii Klif w Gdyni, która w październiku świętować będzie swoje 24 urodziny. Do tego nowa, świetna gdyńska wystawa.

Galeria Klif, najstarsza galeria handlowa w Gdyni i jedna z najdłużej istniejących w Polsce, to ponad 130 sklepów, strefa gastronomiczna, centrum fitness, liczne usługi, a także przestrzeń kulturalna, w której cyklicznie odbywają się wystawy Muzeum Miasta Gdynia i wydarzenia artystyczne. Jubileusz rozpocznie się już 23 października.

Zapraszamy gdynian do świętowania razem z nami. Wspólnie z naszymi partnerami przygotowaliśmy wiele atrakcji. Cieszę się, że jesteśmy w Gdyni i tym jubileuszem chcemy to uczcić – powiedziała Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif w Gdyni. - Galeria Klif jest ważnym miejscem na mapie Gdyni. Wiemy, że jesteśmy doceniani przez naszych klientów m.in. za niepowtarzalny klimat panujący w galerii, unikatową ofertę modową i wystroju wnętrz, oraz wygodę robienia zakupów - tych codziennych i tych na wyjątkowe okazje.

Na klientów galerii czekają atrakcyjne promocje w kilkudziesięciu salonach znajdujących się w Klifie w ramach akcji “Zakupy w promocyjnych cenach”, która potrwa od 23 do 26 października. Warto zajrzeć do salonów Vistula i Wólczanka, gdzie na całą kolekcję jesień-zima 2020 będzie aż 30% rabatu. W tych dniach 20% promocje znajdziemy również w salonie Czas na Herbatę. Produkty nawet z 70% rabatem znajdziemy w salonach Charme Loves You i COS. Nawet 50% zniżkę upolujemy w sklepach Henry Moor, Monnari, Tous, Charme. Promocyjne ceny czekają na klientów także w salonach Benetton, Optical Christex, Robert Kupisz, Femestage, Venezia, Miloo Home, Campione, Tempur, Quiksilver, Zoo Karina, CCC, Douglas i w wielu innych.

Loterie, konkursy, zakupy z nagrodami

Do 30 października za zakupy zrobione w galerii klienci mogą wziąć udział w loterii, w której do wygrania będą karty podarunkowe do Galerii Klif oraz cenne nagrody od najemców centrum. Akcja, oparta na nowoczesnej digitalowej scenografii i aplikacji, składać się będzie z dwóch części: konkursu zręcznościowego dla klientów z paragonem o wartości minimum 200 zł oraz części Buy&Get dla klientów z paragonem o wartości powyżej 2 tys. zł.

Razem z magazynem ELLE, Klif zaprasza do wzięcia udziału w konkursie na najlepszą stylizację. Zasady są proste - wystarczy przygotować stylizację w dowolnie wybranym butiku galerii, zrobić zdjęcie oraz napisać co i dlaczego jest Twoją inspiracją (szczegóły konkursu znajdują się na stronie www.gdynia.klif.pl). Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody: vouchery Klifu o wartości 1500 zł za pierwsze miejsca, 1000 zł za drugie oraz 500 zł za trzecie miejsce na podium.

Dodatkowo, Stylistka ELLE, Karolina Limbach, na 12 klatkach instastories na profilu ELLE Polska na Instagramie przedstawi gdyński Klif swoimi oczami. Zaprezentowane zostaną nowości w butikach, pokazane modowe perełki oraz must-have jesiennej szafy.

Nowa wyjątkowa wystawa dla miłośników Orłowa

Jubileusz to nie tylko święto zakupowe. Z okazji urodzin w przestrzeni galerii zagości kolejna wystawa przygotowana wspólnie z Muzeum Miasta Gdynia. Tym razem odwiedzający galerię będą mogli zobaczyć jakim zmianom uległo otoczenie centrum. Ekspozycja “Zanim powstał Klif” dostępna będzie od 23 października.

Galeria Klif

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.

W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.

Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.

Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.

Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.