Komunikaty PR

Galeria Młociny ponownie zaangażowała się we wspieranie lokalnej społeczności!

2021-11-02  |  11:00
Biuro prasowe

Galeria Młociny ponownie zaangażowała się we wspieranie lokalnej społeczności. Tym razem centrum handlowe zadbało o przestrzeń wokół Szkoły Podstawowej nr 369, zakupując rośliny i sadzonki do ogrodu edukacyjnego. Inicjatywa została zrealizowana w ramach współpracy obiektu z Urzędem Dzielnicy Bielany.

Przestrzeń wokół Szkoły Podstawowej nr 369 znajdującej się na warszawskich Bielanach znacząco się zazieleniła. Wszystko to za sprawą współpracy Urzędu Dzielnicy Bielany i Galerii Młociny. Podmioty sfinansowały bowiem rośliny i sadzonki, które następnie zasadzono wokół placówki w ramach ogrodu edukacyjnego. 

– Kolejny raz mamy okazję udowodnić, że nie przechodzimy obojętnie wobec potrzeb sąsiadów i z ogromną radością wspieramy ich na tyle, ile możemy. Bardzo się cieszę, że ponownie dołożyliśmy swoją cegiełkę i wspólnymi siłami stworzyliśmy ogród edukacyjny otaczający Szkołę Podstawową nr 369. Jestem przekonana, że Galeria Młociny jeszcze niejednokrotnie zaskoczy mieszkańców Bielan ciepłym i miłym gestem. Nieustannie pozostajemy w kontakcie z przedstawicielami Urzędu Dzielnicy Bielany, z którymi wspólnie zrealizowaliśmy już niejeden napawający dumą projekt dla lokalnej społeczności – mówi Kamila Kiersikowska, dyrektor Galerii Młociny.

Na zakup roślin obiekt przekazał 10 000 zł, a o nową, zazielenioną przestrzeń wokół swojego miejsca edukacji będą dbać uczniowie pod czujnym okiem nauczycieli.

– Jako absolwent Szkoły Podstawowej nr 369 ogromnie się cieszę, że projekt, który rozpoczęliśmy w 2014 roku, stworzenia wokół szkoły unikatowego ogrodu z funkcją edukacyjną, kulturową i ekologiczną dalej się rozwija. Dziękuję naszemu partnerowi Galerii Młociny za to, że wspólnie możemy zmieniać nasze najbliższe otoczenie – mówi Grzegorz Pietruczuk, burmistrz dzielnicy Bielany.

Galeria Młociny to nie tylko miejsce handlu, ale przede wszystkim życia społecznego. Obiekt angażuje się w liczne inicjatywy, wspiera lokalną społeczność i regularnie pomaga tym, którzy najbardziej tego potrzebują.

Więcej informacji na temat inicjatyw realizowanych przez Galerię Młociny znajdziemy na stronie www.galeriamlociny.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Magia Świąt w Starbucks - napoje, które podbiją Twoje serce! Biuro prasowe
2024-11-05 | 10:10

Magia Świąt w Starbucks - napoje, które podbiją Twoje serce!

Choć z drzew nie opadły jeszcze ostatnie kolorowe liście, to na social mediach coraz częściej trafić można na odliczanie do 24 grudnia. Tych, którzy z niecierpliwością wyczekują
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.