Galeria Młociny ponownie zaangażowała się we wspieranie lokalnej społeczności!
Galeria Młociny ponownie zaangażowała się we wspieranie lokalnej społeczności. Tym razem centrum handlowe zadbało o przestrzeń wokół Szkoły Podstawowej nr 369, zakupując rośliny i sadzonki do ogrodu edukacyjnego. Inicjatywa została zrealizowana w ramach współpracy obiektu z Urzędem Dzielnicy Bielany.
Przestrzeń wokół Szkoły Podstawowej nr 369 znajdującej się na warszawskich Bielanach znacząco się zazieleniła. Wszystko to za sprawą współpracy Urzędu Dzielnicy Bielany i Galerii Młociny. Podmioty sfinansowały bowiem rośliny i sadzonki, które następnie zasadzono wokół placówki w ramach ogrodu edukacyjnego.
– Kolejny raz mamy okazję udowodnić, że nie przechodzimy obojętnie wobec potrzeb sąsiadów i z ogromną radością wspieramy ich na tyle, ile możemy. Bardzo się cieszę, że ponownie dołożyliśmy swoją cegiełkę i wspólnymi siłami stworzyliśmy ogród edukacyjny otaczający Szkołę Podstawową nr 369. Jestem przekonana, że Galeria Młociny jeszcze niejednokrotnie zaskoczy mieszkańców Bielan ciepłym i miłym gestem. Nieustannie pozostajemy w kontakcie z przedstawicielami Urzędu Dzielnicy Bielany, z którymi wspólnie zrealizowaliśmy już niejeden napawający dumą projekt dla lokalnej społeczności – mówi Kamila Kiersikowska, dyrektor Galerii Młociny.
Na zakup roślin obiekt przekazał 10 000 zł, a o nową, zazielenioną przestrzeń wokół swojego miejsca edukacji będą dbać uczniowie pod czujnym okiem nauczycieli.
– Jako absolwent Szkoły Podstawowej nr 369 ogromnie się cieszę, że projekt, który rozpoczęliśmy w 2014 roku, stworzenia wokół szkoły unikatowego ogrodu z funkcją edukacyjną, kulturową i ekologiczną dalej się rozwija. Dziękuję naszemu partnerowi Galerii Młociny za to, że wspólnie możemy zmieniać nasze najbliższe otoczenie – mówi Grzegorz Pietruczuk, burmistrz dzielnicy Bielany.
Galeria Młociny to nie tylko miejsce handlu, ale przede wszystkim życia społecznego. Obiekt angażuje się w liczne inicjatywy, wspiera lokalną społeczność i regularnie pomaga tym, którzy najbardziej tego potrzebują.
Więcej informacji na temat inicjatyw realizowanych przez Galerię Młociny znajdziemy na stronie www.galeriamlociny.pl.
Poznaj e-commerce krajów bałtyckich oczami Estończyka
W Pepco rusza projekt "Cena jakiej nie było"
Logistyka może zadecydować o sukcesie sprzedażowym e-sklepu w szczycie sezonu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Żywienie
Jan Błachowicz: Podczas wyprawy do Azji czasami byliśmy głodni. Próbowaliśmy jajka z płodem rozwiniętym w środku
Uczestnicy „Azja Express” przyznają, że jeśli chodzi o kulinarną stronę wyprawy, to mają różne doznania i spostrzeżenia. Jedne smaki przypadły im do gustu, inne – w ogóle, a czasami nawet nie było kiedy się zatrzymać i zjeść coś konkretnego. Jan Błachowicz docenia, że mieszkańcy tamtych terenów dzielili się z nimi jedzeniem i częstowali ich, czym tylko mogli, bo za jednego dolara, podobnie jak w Polsce, można tam kupić jedynie drożdżówkę.
Konsument
Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]
Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.
Konsument
Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych
Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.