Galeria Młociny ponownie zaangażowała się we wspieranie lokalnej społeczności!
Galeria Młociny ponownie zaangażowała się we wspieranie lokalnej społeczności. Tym razem centrum handlowe zadbało o przestrzeń wokół Szkoły Podstawowej nr 369, zakupując rośliny i sadzonki do ogrodu edukacyjnego. Inicjatywa została zrealizowana w ramach współpracy obiektu z Urzędem Dzielnicy Bielany.
Przestrzeń wokół Szkoły Podstawowej nr 369 znajdującej się na warszawskich Bielanach znacząco się zazieleniła. Wszystko to za sprawą współpracy Urzędu Dzielnicy Bielany i Galerii Młociny. Podmioty sfinansowały bowiem rośliny i sadzonki, które następnie zasadzono wokół placówki w ramach ogrodu edukacyjnego.
– Kolejny raz mamy okazję udowodnić, że nie przechodzimy obojętnie wobec potrzeb sąsiadów i z ogromną radością wspieramy ich na tyle, ile możemy. Bardzo się cieszę, że ponownie dołożyliśmy swoją cegiełkę i wspólnymi siłami stworzyliśmy ogród edukacyjny otaczający Szkołę Podstawową nr 369. Jestem przekonana, że Galeria Młociny jeszcze niejednokrotnie zaskoczy mieszkańców Bielan ciepłym i miłym gestem. Nieustannie pozostajemy w kontakcie z przedstawicielami Urzędu Dzielnicy Bielany, z którymi wspólnie zrealizowaliśmy już niejeden napawający dumą projekt dla lokalnej społeczności – mówi Kamila Kiersikowska, dyrektor Galerii Młociny.
Na zakup roślin obiekt przekazał 10 000 zł, a o nową, zazielenioną przestrzeń wokół swojego miejsca edukacji będą dbać uczniowie pod czujnym okiem nauczycieli.
– Jako absolwent Szkoły Podstawowej nr 369 ogromnie się cieszę, że projekt, który rozpoczęliśmy w 2014 roku, stworzenia wokół szkoły unikatowego ogrodu z funkcją edukacyjną, kulturową i ekologiczną dalej się rozwija. Dziękuję naszemu partnerowi Galerii Młociny za to, że wspólnie możemy zmieniać nasze najbliższe otoczenie – mówi Grzegorz Pietruczuk, burmistrz dzielnicy Bielany.
Galeria Młociny to nie tylko miejsce handlu, ale przede wszystkim życia społecznego. Obiekt angażuje się w liczne inicjatywy, wspiera lokalną społeczność i regularnie pomaga tym, którzy najbardziej tego potrzebują.
Więcej informacji na temat inicjatyw realizowanych przez Galerię Młociny znajdziemy na stronie www.galeriamlociny.pl.
Magia Świąt w Starbucks - napoje, które podbiją Twoje serce!
Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.